themicbanner

اطلاعیه استقلال در خصوص سربازی یزدانی و مرادمند :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811361 |
29 14من 1400 ساعت 23:41 |
28,867 |ازدید |

10
دیدگاه

بها به دنبال‌های قانونی برای تعویق اعزام

ستقاشگاه استقلال با صدور بیانیه، در خصوص وضعیت سربازی سیاوش یزدانی و ن مرادمند اطلاعیه را صادر کرد.

به گزارش «ورزش سه»، طی روزهای گذشته اخبار و حواشی بسیاری از زمان اعزام به خدمت سربازی دو مدافع استقلال در رسانه ها مطرح می شود. شاوش یزدانی و ن نر مرادمند مدافعان اصلی تیم فرهاد مجیدی بازیکنانی هستند که پیرامون زمان اعزام به تدمت آنها حرف و حدیث های هستند.

در حالی که در برگه سبز دو بازیکن استقلال درج شده است که یزدانی و مرادمند می بایست در ابتدای اسفند ماه برای خدمت سربازی شوند، اما استقلالی ها در تلاش هستند تا با استفاده از قوانین نظام وظیفه و احکام جاری کشور، زمان اعزام این دو بازیکن را انجام دهند. به ایقویق بیندازند.

امروز باشگاه استقلال در ویژه اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌های صادر می‌کند که به شرح زیر است.

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال 1400 برای اعزام ا ن دو بازیکن استقلال به خدمت مقدس سربازی، باشگاه پیگیر استفاده می کند

هر کدام از این نامه‌ها از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال می‌شوند که گیمگی بر اساس رویه و روال ارسال می‌شود.

تراد جراد جا خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصد تحت رار قرار دادن و جلوگیری از

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، همه مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (خیرخی از این نامه به پیوست منتشر می شود)

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه نیروی انتظامی همیشه با استفاده از ورزش‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و ورزشی مختلف است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به انجام می‌شود. . . . . .

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما