themicbanner

افزایش به «دند قلب شکسته» در دوران مرگ

[ad_1]

سر تحقیقات انجام شده در مرکز پزشکی آمریکا، ظاهرا به «ننررم قلب شکسته» در بحبوحه همه‌گیری

یک گزارش ایندیپندنت به نقل از ایبی‌سی نیوز (ABC News)، این سندرم که

زگیازگی مارک کی آیبرامسون ۶۳ هاله به این بیماری با نام پزشکی “کاکوتسوبو کاردیومیوپاتی”

او گفت: «احساس می‌کردم قلبم می‌خواهد از ه‌نه‌ام بیرون بزند. “سحس می‌کردم که خون با سرعت کافی به قلبم نمی‌رسد.”

او در ادامه افزودن پزشکانش از او پرسیده‌اند آیا تحت فشار زیادی بوده است، و بررسی کرده‌اند که یریان‌هایش لمالم را به نظر می‌رسند. او در ادامه توضیح داد که به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری، شدید شدید بوده است.

او به پزشکانش گفته بود: «بله، کمی. سه ماه در مرخصی اجباری‌ام است. هوید هنوز ام ادامه دارد. می‌دانید، نمی‌توانم کارها را بیرون بروم انجام دهم. تحت قرنطینه هستیم. بله، نگران و نگران هستم! »

. . . . . اعناز می‌توان کشنده باشد، زیرا باعث می‌شود از کارایی لل در پمپاژ خون کاسته شود.

دکتر نوئل بایری مرتز، مدیر مرکز قلب بخش باربارا استرایسند (Barbra Streisand) در بیمارستان سدارز-سینای (Cedars-Sinai) لسآنجلس، در مصاحبه با این شبکه گفت که برای تعیین تعداد افزایش تعداد بیماران نتیجه مستقیم همه گیری است یا خیر، به تحقیقات. یری نیاز است.

او گفت: «واقعا نمی‌دانم که تا چه اندازه می‌توانم کوید را عامل [افزایش این پدیده]دانستن، یا صرفاً افزایش موارد تشخیص، به این نتیجه انجام شده است. . . . . این فقط بخشی از این عامل کشنده بزرگ است. پس واقعاً مسئله‌ای است که باید به بپن بپردازیم. »

تشخیص این سندرم قابل‌ملاحظه است. دکتر بایری مرتز گفت که در دهه گذشته، افزایش موارد در میان زنان میانسال و مسن‌تر نسبت به زنان و مردان جوان، ۱۰ برابر بیشتر است.

هشوهش انجمن قلب آمریکا در سال ۲۰۲۱ نشان داد که اکثر این موارد در زنان بین ۵۰ ۷۴ا ۷۴ لال بروز کرده است. اپژن پژوهش نشان داد حدود ۸۸.۳ درصد از حدود ۱۳۵ رار مورد مطالعه، زنان مسن‌تر بوده‌اند.

اینا عارفه در حالت جدید میتواند دسته بساتاپریفورد در بیمانستان منجر شد، تا قلب بتوند کارچی کالهر رضا برگزیده. این بیماری می‌تواند کشنده باشد، اما چنین مواردی نادر است.

تحقیقات تحقیقاتی این پزشک بر ارتباط غزن مغز و قلب است. آن ننرم در اثر واکنشی فیزیولوژیکی به محرک‌های عاطفی ایجاد می‌شود.

او گفت: «ما متخصصان قلب همیشه فکر می کنم که قلب مهم ترین عضو است. اما مغز اصل کار است “او خوب است. ک را کنترل می‌کند.”

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما