themicbanner

()اویر) افغانستان در دوره طالبان ; ینده‌ای مبهم و محو شدن آزادی‌ها

[ad_1]

ستف ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ر ر ر ر ی ی.. ی ی.. ی. ی……………..

به گزارش فرارو ، آدرنالین ماه ممکن است از بین رفته باشد، شش ماه زمان تصرف کابل توسط بالبان می‌گذرد، اشرف غنی رئیس جمهور وقت این کشور و کابینه‌اش فرار کردند و هزاران نفر وحشت‌زده شدند.

حکر سریع حکومت افغانستان که پیش از این تحت تأثیر چهار دهه جنگ قرار گرفته است، اثری از خود بر جای گذاشته است از جنجایی که طالبان به آرامی دولت خود را روی کار می‌آورند، یاری از افغان‌ها احساس گمراهی و سردرگمی می‌کنند. . . . . .

شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. . . . . .

گاءالرحمن، یک بالب ۲۱ هاله مستقر در ولایت لوگر افغانستان گفت: مبارزان مقاومت، چه در پنجشیر و چه در ولایت جوزجان که تحت تسلط ازبکستان است، ایمان را می‌گویند.

استفانی گلینسکی می‌گوید: در سه سال و نیم گذشته در اینجا یک خبرنگار زندگی و کار کرده ام، از اکثر استان‌های افغانستان دیدن. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید.

بالبان با خبرنگاران خارجی در کنار می‌آیند، امتیازی که به همه خبرنگاران افغان داده نشده است. مندین مورد شکنجه ض برب و ،م ، زازداشت و ارعاب قرار گرفته اند و از آن زمان یا کشور را ترک کرده اند و سعی در خروج.

داده ها تیره و تار هستند: هفته گذشته جو باید اعلام کرد که 3.5 میلیارد دلار از بودجه مسدود شده افغانستان – از جمله پس انداز خصوصی مردم عادی افغان بین قربانیان 11 سپتامبر توزیع خواهد شد، حتی اگر یک افغان در این کار دست نداشته باشند. .

مازمان ملل می‌گوید که از زمان تسلط طالبان، نیم میلیون شغل افغانی را از دست داده و تخمین می‌زند که اواسط آن است. اکثر کمک‌های توسعه‌ای – که تقریباً ۸۰ درصد از هزینه‌های دولت قبلی را می‌توان انجام داد – تعیین می‌شود و کشور را وارد بحران کرده است.

دیده حقان حقوق بشر اعدام و ناپدید شدن اجباری مقامات دولتی سابق را گزارش کرده است و تا به امروز از مردم در ترس ترس. کا کابینه تازه شن شده کاملاً مردانه و اختلافات در درون طالبان، هنده افغانستان نامشخص است.

پاتریشیا گوسمن، معاون آسیایی دیده بان حقوق بشر، گفت: وضعیتی که می‌رسید. قتل انتقام جویانه، سرکوب حقوق زنان، خفه کردن رسانه ها، به نظر می رسد که طالبان مصمم تا کنترل خود را بر جامعه محکم کنند، حتی با اینکه وضعیت در ماه های آینده به طور فزاینده های بی ثبات می شود.

در نگاه اول، تغییرات در خیابان‌های کابل خیلی قابل مشاهده نیست. ییایی از شهر که توسط قله‌های کوهستانی با شکوه احاطه شده اند، زنوز شلوغ هستند. .اب‌های پیچیده شده در نان گرم تازه در ننر جاده فروخته می‌شود و پسرانی که کدکنک می‌فروشند در ترافیک لوغ حرکت می‌کنند. شور و نشاط طالبان پس از زیروزی کاهش یافته است و در حالی که در تابستان مملو از شورشیان بود، ظ نظر می‌رسد که اکثر ننا است. ن دسته از جنگجویان باقی مانده در ایست بازرسی هستند یا در دولت تازه تاسیس کار می‌کنند.

. . .. . فیافی شاپ‌های شلوغ خالی شده و چندین رستوران برای همیشه تعطیل شده اند. زرون از سفارت ایران، صف‌های طولانی از مردم منتظر تعیین وقت ویزا هستند. می‌گویند ناامید هستند. در یک زایشگاه در کابل، یک پسر تازه متولد شده رها شده است. لطیفه وردک، یکی از پزشکان گفت: وانواده او پولی برای مراقبت از یک کودک دیگر ندارند.

ترومای ماه‌های گذشته یاری را آزار می‌دهد، افرادی را انتخاب می‌کنند که افراد افغان‌ها را پنهان می‌کنند، اما به و نهام مصاحبه ما مردم متوجه شده ام. ک لمرا نیاز به واقعی دارد، پردازش وجود دارد. . . . . خاطرات رژیم غذایی یادآوری می‌شود که گذشته با آن مرتبط است.

لحظات خوبی هم هست در یک صبح برفی، نعیم نعیمی، ۶۳ ساله، از ولایت قندهار، گفت شش شش س عترت کرده است تا کابل ن را. او در میان درختان یک کارک ایستاده بود و گفت: من عاشق برف هستم.

بیازمان نم لللی روانشناسی مستقر در کابل (IPSO)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

()اویر)

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما