themicbanner

این باشگاه قادر به ضبط محتوای صوتی چت روم است

[ad_1]

Clubhouse دارای ویژگی هایی مانند “Universal Search” برای جستجوی محتوای چت ، “Play Back” برای ضبط محتوای صوتی ، ویژگی “Clip” برای ایجاد فایل های صوتی است که می تواند تا 30 ثانیه برای اشتراک گذاری ضبط کند و “پخش صدا” برای بهتر تجربه ی کاربر.

ویژگی های جستجوی بین المللی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو استفاده کنند ، علاوه بر جستجوی نام افراد و اتاق ها ، می توانند به راحتی محتویات چت روم را با کلمات کلیدی مورد نظر خود جستجو کنند. این اولین بار است که یک کاربر این ویژگی را در این پلتفرم دارد.

جستجوی جهانی اکنون برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

قابلیت پخش

قابلیت دیگری که در نسخه غیر بتا برای همه کاربران در دسترس خواهد بود Replays نام دارد که به کاربران اجازه می دهد محتوای صوتی اتاق های چت را ضبط کنند.

کاربران Clubhouse می توانند محتوای صوتی اتاق های چت را ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط محتوای صوتی ، مدیر اتاق چت می تواند گزینه های ضبط را با توجه به نیاز خود روشن یا خاموش کند. این ویژگی برای ضبط محتویات چت روم عمومی طراحی شده است.

ویژگی های کلیپ

ویژگی کلیپ در حال حاضر در دسترس برخی از کاربران است که از طریق آن می توانند یک کلیپ 30 ثانیه ای از محتویات یک چت روم عمومی ضبط کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای دریافت کلیپ کوتاه 30 ثانیه ای ، کاربران فقط باید روی نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر را انتخاب و بارگیری کرده یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی در پایین صفحه برای کاربر نمایش داده می شود.

ویژگی های صوتی فضایی

Clubhouse تلاش می کند تا Spotial Audio را در اختیار کاربران هر دو سیستم عامل Android و iOS قرار دهد تا تجربه صوتی بهتری را بر روی پلتفرم ارائه دهد و تصور کنید وقتی در اتاق چت هستند در یک اتاق ملاقات واقعی قرار دارند.

ویژگی های موجود می تواند بسیار مفید باشد و به نظر می رسد که کاربران از این ویژگی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما