themicbanner

به روز رسانی کووید: سنگاپور به مراقبت رایگان برای کسانی که “به انتخاب خود واکسینه نشده اند” پایان می دهد.

[ad_1]

تصاویرآزمایش آنتی ژن سریع در ماه سپتامبر در سنگاپور، جایی که مورد شدید کووید در بیمارستان شهری در حال آزمایش است.
اعتبار …ادگار سو / رویترز

وزارت بهداشت گفت که سنگاپور هزینه های درمانی بیماران واجد شرایط کووید-19 را پوشش نخواهد داد. علیه ویروس واکسینه شوید اما انتخاب نکنید.

این وزارتخانه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از بیماران کووید-19 که به انتخاب خود واکسینه نشده‌اند، هزینه دریافت می‌کنیم». این سازمان می‌گوید کسانی که واجد شرایط دریافت واکسن نیستند، از جمله کودکان زیر 12 سال و کسانی که شرایط پزشکی خاصی دارند، از این قوانین مستثنی خواهند شد.

این وزارت گفت که این اعلامیه به این دلیل اعلام شده است که تعداد موارد جدی، بیشتر در میان افرادی که واکسینه نشده بودند، ثابت است اما همچنان بالا است. جانیل پوتوچیاری، وزیر ارشد ایالتی، جانیل پوتوچیاری، در یک کنفرانس خبری گفت: از حدود 280 تخت مراقبت های ویژه برای بیماران کووید، 134 تخت اشغال شده بود و بیشتر آنها در میان کسانی بودند که واکسینه نشده بودند.

او گفت: «ما باید به تلاش خود ادامه دهیم تا این رقم را تا حد امکان پایین نگه داریم، زیرا کارکنان بهداشتی «به گسترش خود ادامه می‌دهند».

سنگاپور بیش از 80 درصد جمعیت خود را واکسینه کرده است، بیش از هر کشور دیگری. اما تعداد پرونده های جدی در حال بررسی سیستم مراقبت های بهداشتی سنگاپور را تحت فشار قرار داده است.مقامات می گویند که آنها ظرفیت این کارخانه را از 2500 تخت تا پایان این ماه به 4000 تخت افزایش خواهند داد.

Phutthasone گفت: “بیشتر بیماران کووید که در معرض خطر بیماری جدی هستند و نیاز به مراقبت های ویژه دارند، بالای 60 سال سن دارند.” به گفته وزارت بهداشت، حداقل 6 درصد از افراد 60 سال و بالاتر در سنگاپور واکسینه نشده اند.

اونگ یه کونگ وزیر بهداشت در یک کنفرانس خبری گفت: «ما باید این سیگنال مهم را ارسال کنیم تا از همه بخواهیم در صورت واجد شرایط بودن واکسینه شوند.

بیمارانی که توسط واکسن جایگزین واکسینه نشده‌اند می‌توانند از سایر گزینه‌های مالی مراقبت‌های بهداشتی برای پرداخت صورت‌حساب‌های خود مانند یارانه‌های دولتی و بیمه خصوصی استفاده کنند. آقای اونگ گفت، حتی برای کسانی که واکسینه نشده اند، تماس صورتحساب “هنوز با استقبال خوب و پشتیبانی خوبی روبرو خواهد شد.”

وزارت بهداشت می گوید که سنگاپور تا 31 دسامبر به ایمن سازی نسبی برای بیماران ادامه خواهد داد تا برای دومین بار واکسن به آنها داده شود.

برای تشویق واکسیناسیون، مقامات می گویند که از روز چهارشنبه به پنج فرد کاملاً واکسینه شده از هر خانواده اجازه می دهند تا در یک رستوران مشترک غذا بخورند، از دو نفری که در حال حاضر مجاز هستند.

اعتبار …ملانی وانگ، از طریق آسوشیتدپرس

خانواده و دوستانش می گویند اولین فردی که در سند بحران کروناویروس چین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد در زندان شانگهای به شدت بیمار است و در صورت عدم درمان ممکن است بمیرد – افشاگری که توجه مجدد را به تلاش های چین برای سفید کردن سفید کردن در ابتدای کار جلب کرده است. مدیریت. از اپیدمی ها

وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه از دولت چین خواست فورا ژانگ ژان را آزاد کند. دیده بان حقوق بشر خواستار چنین اقدامی شده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: «ما بارها در مورد ماهیت خودسرانه بازداشت و آزار و اذیت او در آن زمان ابراز نگرانی جدی کرده‌ایم.»

چین سخت تلاش کرده است تا هر منتقدی را در مورد واکنش کروناویروس ساکت کند، زمانی که باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود و آن‌ها را مجازات می‌کند. نجوا را فعال کنید. این روایت پیروزی‌های برجسته ملی چین را با تمرکز بر موفقیت دوم در مهار پرونده جدید ترویج کرد.

ژانگ، 38 ساله، یکی از چندین شهروند روزنامه‌نگار خودخوانده بود که در اوایل سال جاری به ووهان، جایی که ویروس کرونا برای اولین بار در آنجا ظاهر شد، سفر کرد. در حالی که شیوع اولیه شیوع و به دنبال آن کنترل شدید دولت بر اطلاعات، اطلاع از آنچه در ووهان اتفاق می‌افتد را برای خارجی‌ها دشوار کرد، این شهروند روزنامه‌نگار ویدئوها و پست‌های وبلاگی را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند تا آنچه را که می‌دیدند به اشتراک بگذارند.

خانم ژانگ از یکی از معابد بازدید کرد و در آنجا از تخت های شلوغ، سالن ها و مقبره ها عکس گرفت. او با مردم در خیابان در مورد نگرانی هایشان در مورد زندگی خود مصاحبه کرد و از آنها پرسید که واکنش دولت را چگونه می بینند؟

در می 2020، پس از چندین ماه زایمان، او ناپدید شد. بعداً به خانواده او گفته شد که او دستگیر و متهم به “درگیری و ایجاد مشکل” شده است، عبارتی که توسط مقامات چینی برای ساکت کردن منتقدان استفاده می شود. در ماه دسامبر، او به چهار سال زندان محکوم شد.

به گفته وکیلش، ژانگ اندکی پس از دستگیری، اعتصاب غذا را آغاز کرد. یکی از وکلای او، ژانگ کیکه، سال گذشته گفت که در یکی از ملاقات‌هایش دستان او بسته شده بود. او به او گفت که این کار برای جلوگیری از بیرون کشیدن لوله برای فشار دادن غذا بود.

به گفته دوستان و فعالان حقوق، خانم ژانگ پس از محاکمه به رد اکثر غذاها ادامه داد. او در تابستان برای مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد. سلامتی او هنوز رو به وخامت است: ژانگ که 5 تا 10 فوت قد دارد و قبلاً حدود 165 پوند وزن داشت، در ماه اکتبر به نظر وزن کمتر از 90 پوند داشت. پاسخ توییتر اواخر ماه گذشته توسط برادر ژانگ جو.

او در یادداشتی جداگانه نوشت: “من فکر می کنم او ممکن است دیگر زنده نباشد.”

ژانگ نمی تواند فوراً برای اظهار نظر تماس بگیرد، اما یکی از دوستان او تأیید کرد که حساب توییتر متعلق به آن است.

آقای ژانگ اشتراک گذاری عکس خواهرش حدوداً 6 یا 7 ساله در حال رقصیدن روی تخت در خانه. گفت: من پاکتر از او را ندیدم، گفت: هرگز کسی را ندیدم که بیش از آن باشد.

اعتبار …لیزا راتکه / آسوشیتدپرس

شهرداران دانشگاه کولچستر، جشن هالووین را مقصر شیوع بیماری کووید می‌دانند، این در حالی است که ورمونت هفته گذشته رکورد تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد.

این ویروس در ورمونت در حال گسترش است زیرا مردم برای جلوگیری از یخ زدگی در داخل آن جمع می شوند. کارشناسان هشدار می دهند که تجمعات تعطیلات می تواند موارد بیشتری را در زمستان ایجاد کند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، موارد جدید روزانه در دو هفته گذشته 51 درصد افزایش یافته است. حضور در بیمارستان ها نیز در حال افزایش است و نگرانی ها در مورد ظرفیت بیمارستان های دولتی با نزدیک شدن به فصل بارندگی افزایش یافته است.

بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز، ورمونت بیش از بسیاری از ایالت ها در حال آزمایش کووید است. هفته گذشته، فرماندار جمهوری خواه فیل اسکات در بیانیه ای گفت که در حالی که آزمایش ها در حال افزایش است و نرخ های مثبت ایالت تقریباً یکسان است، مردم ورمونت باید تا آنجا که می توانند هوشیار باشند. او همچنین هشدار داد که اگر این پرونده همچنان بالا بماند، “تنش قابل توجهی” در مدارس دولتی خواهد بود.

بر اساس داشبورد Covid-19 کالج، در کالج سنت مایکل، مدرسه هنرهای لیبرال برلینگتون شمالی، 77 دانش آموز این هفته و هفته گذشته به ویروس مبتلا شدند. در نامه ای به مدرسه، لورین استریت، رئیس کالج، گفت که جشن هالووین باعث شیوع بیماری شده است.

او روز یکشنبه در نامه‌ای گفت: «ما در جامعه بسیار خوب عمل کرده‌ایم تا جایی که مهمانی‌های هالووین زیادی وجود دارد که در آن دانش‌آموزان لباس نمی‌پوشند و تعطیل نمی‌شوند.

طبق داشبورد، قبل از افزایش پس از هالووین، کالج 11 مورد را از 27 اوت تا 22 اکتبر گزارش کرد. سنت مایکل حدود 1700 دانش آموز دارد.

استریت روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: «افتادن به این وضعیت پس از یک ترم خوب مدیریت شده، افسرده‌کننده است. این ضروری است که همه عاقلانه انتخاب کنند.»

کالج روز یکشنبه «مجموعه‌های اجتماعی دانشجویی» را از طریق روز شکرگزاری به حالت تعلیق درآورد و از دانشجویان خواست که سفرهای خارج از دانشگاه را محدود کنند. مدرسه کلاس‌های خود را در روز جمعه به‌دلیل شیوع این بیماری به‌صورت آنلاین منتقل کرد، اما استریت گفت که کلاس‌ها به تنهایی این هفته از سر گرفته می‌شوند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، شیوع بیماری در سنت مایکل در حالی رخ می دهد که ورمونت با بیشترین تعداد موارد جدید از زمان شروع شیوع این بیماری دست و پنجه نرم می کند، اگرچه ورمونت بالاترین میزان ایمن سازی را در این کشور دارد.

اعتبار …نیل سندز / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

حدود 3000 نفر روز سه‌شنبه در ولینگتون، پایتخت نیوزیلند، در اعتراض به نیاز به ایمن‌سازی و محدودیت‌های مقابله با ویروس کرونا، محاصره پارلمان و مسدود کردن خیابان‌های محلی راهپیمایی کردند.

دولت نیوزیلند هفته گذشته محدودیت های ایمن سازی را برای حدود 40 درصد نیروی کار این کشور و همچنین الزامات گواهی ایمن سازی برای دسترسی به اکثر خدمات غیر ضروری از جمله رستوران ها، سالن های ورزشی و رویدادهای عمومی اعلام کرد. انتظار می‌رود که هزاران نفر از افرادی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند، روز دوشنبه با اجرایی شدن برخی از این دستورات واکسن، شغل خود را از دست بدهند.

اعتراضات سازماندهی شده توسط گروه موسوم به آزادی و حقوق بشر خیابان های مرکز شهر را بسته است. در حالی که بسیاری پرچم نیوزیلند یا Tino Rangatiratanga را در دست داشتند، که به طور گسترده توسط گروه های ضد دولتی مائوری استفاده می شود، معترضان برای ادای احترام به رئیس جمهور سابق دونالد جی ترامپ، مقر ایالات متحده، بیلبوردهایی را به نمایش گذاشتند. واکسن ها و واکسن های اجباری.

حداقل یک نفر صورت خود را با تصویری از صورت ترامپ پوشانده است. مخالفت جین با محدودیت های بهداشتی که توسط یک مقام دولتی، نخست وزیر نیوزیلند، جاسیندا آردرن، اعمال شده است.

سخنگوی پلیس گفت که کسی دستگیر نشده است.

قبل از تظاهرات، دولت نیوزلند تدابیر امنیتی را تشدید کرده بود و اکثر نقاط دسترسی را بسته بود. مجلس به تلافی ده ها سال اعتراضات یک مقام دولتی مانع این امر نشد. به رسانه های محلی گفت.

اعتراضات دیگری نیز در سراسر کشور برگزار شد. طبق بیانیه پلیس نیوزیلند، در شمال نیوزیلند، حدود 50 معترض یک ایست بازرسی پلیس را برای بیش از یک ساعت محاصره کردند. سخنگوی پلیس گفت که یک معترض در حالی که پلیس تلاش می کرد معترضان را از راه دور کند، یک نفر را با چاقو زد.

بر اساس یک مقاله کاری که این هفته توسط دانشگاه اوکلند منتشر شد، داده های نادرست در مورد این بیماری در نیوزیلند از ماه اوت، زمانی که کشور در واکنش به اپیدمی دلتا وارد محاصره شد، در حال افزایش است.

این مقاله می‌گوید: «کووید-۱۹ و واکسن‌ها به‌عنوان نوعی اسب تروا برای استانداردسازی و استانداردسازی استفاده می‌شوند – ایدئولوژی راست افراطی را تصرف می‌کنند».

آردرن به معترضان حمله کرد.

آردرن، نخست وزیر این کشور گفت: «آنچه امروز می بینیم تعداد زیادی از نیوزلندی ها نیست.

نیوزلندی ها به طور گسترده در تلاش های واکسیناسیون مورد حمایت قرار گرفته اند، به طوری که نزدیک به 90 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر حداقل یک بار در روز سه شنبه واکسینه شده اند.



[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما