themicbanner

ت گلگرام »از سال ۲۰۲۱ پولی می‌شود

[ad_1]

زنیوز: اول دوروف ب اینیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می شود.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

ام رسان تلگرام از زمانی که راه اندازی می شود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. تلگرام اعلام کرد که به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال شده است. از آن رو، پاول دوروف بنیان‌گذار این پیام رسان می‌گوید برای ارائه ددمات در این نتیجه، نرنامه‌هایی برام کسب درآم. پس باید منتظر به نمایش درآمدن تبلیغات در این پیام‌رسان باشید.

درآمدزایی پیام‌رسان تلگرام چگونه خواهد بود؟

آماده قرار نیست تبلیغات در صفحات چت شما به نمایش درآیند. در عوض، این تبلیغات از سال ۲۰۲۱ فقط در کانال های تلگرامی نمایش داده می شود. کانال‌ها، خوراک‌های خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند. بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنید، این تبلیغات تجربه کاربری شما را مختل نخواهند ر.

اول دوروف در یک پست جدید اینچنین گفته است:

یژگیهمام‌هایی که کم‌رایگان هستند، رایگان هم خواهند ماند. للا ما برخی از قابلیت‌های جدید را در اختیار گروه‌های تجاری و کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهند. برخی از این قابلیت‌ها نیازمند منابع مالی بیشتری هستند که آن را توسط باربران پریمیوم پرداخت می‌شود. اربران عادی هم همیشه می‌توان رایگان از تلگرام لذت برد.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

وروف بر این باور است که اجرای برنامه های تبلیغاتی هیچ تاثیری روی رتج کاربری نخواهد داشت او همچنین اضافه می کند که تلگرام قصد دارد ویژگی های جدید مانند استیکرهای پریمیوم را نیز ارائه دهد که هنرمندان می توانند طراحی کنند و آنها را به کاربران تلگرامی بفروشند تا آنها نیز به درآمدزایی برسند.

.لگرام به تازگی به‌روزرسانی بزرگی را روی پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده است که از چت صوتی روهی را می‌کند. فرخلاف تماس‌های صوتی، یای صوتی مثل ک کانال صوتی باز هستند که کاربران می‌توانند در با درخوا ست صحبت دردن بپردان باشند. زمزمان با اجرای چت صوتی گروهی در پس یمینه، شما می‌توانید از مام رسان تلگرام به صورت عادی استفاده کنید. روی نسخه اندرویدی، وقتی یک چت صوتی لال باشد، یک ویجت شناور روی صفحه این صفحه می‌شود که می‌توان آن را به ییایین بکشید و نندد. این قابلیت های همچنین به زودی روی نسخه دسکتاپی ویندوز و مک او نیز خواهد شد.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از دیگر ویژگی های به روز رسانی جدید تلگرام می توانم به بارگذاری سریعتر استیکرهایی که پیشتر بارگذاری می کنند، امکان انتقال فایل های تلگرام از حافظه داخلی به یک کارت حافظه SD، انیمیشن های جدید اپلیکیشن در نسخه اندروید، امکان ارسال پیام با سیری روی iOS، امکان ویرایش تصاویر پس از ارسال از ننا در اندروید و اموجی های متحرک بیشتر اشاره کرد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما