themicbanner

خودروهای اپل از نظر طراحی مشابه سایر محصولات این شرکت هستند. انتشار اولین برداشت دیجیاتو

[ad_1]

با راه اندازی چندین دموی مفهومی سه بعدی توسط منابع صنعت خودرو، اکنون اولین تصاویر از طراحی خودرو اپل منتشر شده است.

اگرچه اپل اطلاعات بسیار کمی در مورد پروژه خودروی خود فاش کرده است، اما شرکت بریتانیایی Vanarama از محصولات دیگری مانند آیفون و مک بوک و همچنین پتنت های ثبت شده توسط غول های فناوری که کوپرتینویی ها عکس هایی از خودروهای اپل الکتریک منتشر کرده بودند، الهام گرفت.

اولین عکس از ماشین اپل

در یک حرکت جالب دیگر، Vanarama یک نمایش مفهومی سه بعدی کاملا تعاملی از محصول را به اشتراک گذاشت که می تواند برای بررسی طراحی بیرونی و داخلی یک خودرو استفاده شود.

طراحی خودرو تاکید زیادی بر سهولت استفاده کاربر دارد و با نمونه های ارائه شده تا کنون بسیار متفاوت است. البته تفاوت چندانی با خودروی تسلا ندارد. محصولات اپل شبیه کامیون های تسلا سایبر هستند، اما با طراحی صاف تر و لبه های تیز کامیون های تسلا نامرئی هستند. فضای داخلی خودرو نیز از محصولات اپل مانند دستگیره درها که شبیه دکمه های آیفون هستند الهام گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به صندلی های چرخشی اشاره کرد که امکان چرخش کامل صندلی های جلو با صندلی های عقب را فراهم می کند. همچنین فضای داخلی به اندازه ای بزرگ است که مسافران را هنگام سواری یا بارگیری بارهای بزرگ جابه جا کند.

اپل همچنین در گذشته دستیارهای هوشمندی را برای وسایل نقلیه خود ثبت کرده است، بنابراین Vanarama از سیری در پایه فرمان و در کنار داشبورد از پیش تعریف شده و صفحه ناوبری استفاده می کند.

اگرچه غول فناوری آیفون قصد دارد وسایل نقلیه تمام اتوماتیک را روانه بازار کند، اما طبق گزارش ها، این شرکت در حال بررسی اضافه کردن فرمان به وسایل نقلیه خود است تا مسافران بتوانند در مواقع اضطراری آن را کنترل کنند.

با این حال، خودروی الکتریکی اپل هنوز تا عرضه نهایی فاصله دارد. طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده است، اولین دستگاه در سال 2025 معرفی خواهد شد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما