themicbanner

در تگزاس، تجاوز بی امان به حقوق ترنس ها تلفات ذهنی می کشد

[ad_1]


امبر بریگل، ساکن تگزاس، پسرش را می بوسد. او می گوید که هجوم قوانین ضد ترنس در ایالت از نظر روحی آسیب زا است.

امبر بریگل


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

امبر بریگل


امبر بریگل، ساکن تگزاس، پسرش را می بوسد. او می گوید که هجوم قوانین ضد ترنس در ایالت از نظر روحی آسیب زا است.

امبر بریگل

برای امبر بریگل، بزرگ کردن فرزند 14 ساله اش ترنس پسر در تگزاس به معنای بسته بندی ناهار، هماهنگی سواری برای برنامه های فوق برنامه و برنامه ریزی برای خوابیدن است. معمولاً، درست مانند بزرگ کردن هر بچه دیگری در آمریکا است – به جز زمانی که سال قانونگذاری است.

او به NPR گفت که جلسات قانونگذاری در ایالت، که می تواند تا 140 روز هر دو سال طول بکشد، می تواند طاقت فرسا باشد.

بریگل گفت: «این از نظر عاطفی آسیب زا است. من سال‌هاست که به یک درمانگر مراجعه می‌کنم تا جلوی فرزندانم به خاطر چیزهایی که نباید نگران آن‌ها باشند گریه نکنم.»

شعارهای ضد ترنس در تگزاس در چند هفته گذشته بلندتر شده است. دادستان کل کن پکستون – که سال ها قبل با خانواده بریگل نان شکسته بود – نظری را صادر کرد که جراحی تأیید جنسیت را – روشی که به افراد تراجنسیتی بدنی مطابق با هویت جنسی آنها می دهد – به کودک آزاری تشبیه کرد.

چند روز بعد، فرماندار گرگ ابوت با نامه‌ای از متخصصان، از جمله معلمان و پزشکان، خواست تا والدینی را که مراقبت‌های جنسیتی را به فرزندان خود ارائه می‌دهند، گزارش دهند. این نامه افزود که الزامات گزارشگری مشابهی برای عموم مردم وجود خواهد داشت و عواقب آن برای کسانی که گزارش نمی دهند.

ACLU می گوید که نامه و نظر مبنای قانونی ندارند

اما آدری پرز، استراتژیست سیاست و حمایت در ACLU تگزاس، تأکید کرد که نه نامه و نه نظر از نظر قانونی الزام آور نیستند. آنها افزودند که هیچ کس وظیفه قانونی ندارد که کسی را که مراقبت های تایید کننده جنسیت را دریافت می کند گزارش دهد.

پرز به NPR گفت: «آنها هیچ اثر قانونی ندارند و نمی‌توانند حقوق قانونی کسی را محدود کنند. دادستان کل و فرماندار می توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند، اما این فقط نظر جناحی آنها است که برای هدف قرار دادن کودکان تراجنسیتی و خانواده های آنها ایجاد شده است.

امت شلینگ، مدیر اجرایی شبکه آموزش تراجنسیتی در تگزاس گفت: اما پیام واضح است.

“رهبری ایالتی گفته است: “ما ترجیح می دهیم کودکان مرده را ببینیم… به جای شادی، دوست داشتن، حمایت، شلینگ به NPR گفت: بچه‌های ترنس در حال رشد که زنده و سالم هستند.

تگزاس، در میان ایالت های دیگر، شاهد ارائه ده ها لایحه ضد دگرباشان جنسی توسط قانونگذاران بوده است. بیش از 40 لایحه پیشنهادی در تگزاس جوانان ترنس و غیر دودویی را در سال 2021 هدف قرار داده است.

در حالی که ایالت ها برای جرم انگاری مراقبت های تایید کننده جنسیت اصرار داشتند، انجمن پزشکی آمریکا در آوریل نامه ای به فرمانداران ارسال کرد و از آنها خواست با قوانین ایالتی که مراقبت های مربوط به انتقال جنسی را ممنوع می کند، مخالفت کنند. آکادمی اطفال آمریکا روز پنجشنبه بیانیه ای را منتشر کرد که در آن حمایت مداوم خود را از مراقبت های تایید کننده جنسیت از جوانان تراجنسیتی اعلام کرد.

این صورت‌حساب‌ها به سلامت روان کودکان ترنس آسیب می‌زند

در ماه اکتبر، قانونگذار تگزاس لایحه ای را تصویب کرد که بر اساس آن دختران تراجنسیتی از بازی در تیم های ورزشی دختران و پسران تراجنسیتی از بازی در تیم های ورزشی پسران منع می شوند. این قانون در ژانویه اجرایی شد و تگزاس دهمین ایالتی شد که قوانین مشابهی را تصویب کرد.

و با بالا گرفتن گفتگوها، پروژه Trevor – سازمانی که به پیشگیری از خودکشی برای جوانان LGBTQ اختصاص داده شده است – بیش از 10800 تماس بحران، پیامک و چت را از جوانان LGBTQ در تگزاس دریافت کرد که به دنبال حمایت بودند. 1 و اوت 30، 2021. بیش از یک سوم از این تماس های بحرانی از جوانان تراجنسیتی یا غیر دودویی بود.

برای پرز، مراقبت تایید کننده جنسیت نجات دهنده زندگی بود. نارسایی جنسیتی، ناراحتی که ممکن است فرد در صورت عدم تطابق جنسیت با جنسش تجربه کند، می تواند منجر به درماندگی شود. و درماندگی منجر به افسردگی و افکار خودکشی می شود، آنها گفتند.

پرز گفت: “این یک احساس ناامید کننده و ناامید کننده است که ممکن است نتوانید به مراقبت هایی که نیاز دارید تا همانطور که واقعا هستید دسترسی پیدا کنید.”

اگر شما یا شخصی که می شناسید ممکن است به خودکشی فکر کنید، با آن تماس بگیرید خط نجات ملی پیشگیری از خودکشی در 1-800-273-8255 (اسپانیایی: 1-888-628-9454؛ ناشنوایان و کم شنوایان: 1-800-799-4889) یا خط متن بحران با ارسال پیامک HOME به 741741.

بین 2020 و 2021، پروژه Trevor شاهد افزایش 150 درصدی در تماس های بحرانی از سوی جوانان LGBTQ در تگزاس بود که به دنبال حمایت بودند. این سازمان گفت، در حالی که حجم تماس‌ها را نمی‌توان به یک عامل نسبت داد، یک تحلیل نشان داد که جوانان تراجنسیتی و غیردودویی «احساس استرس، استفاده از خودآزاری و فکر خودکشی به دلیل قوانین ضد دگرباشان جنسی در ایالت‌شان هستند».


پسر امبر بریگل تابلویی را در دست گرفته است که روی آن نوشته شده بود «والدین من کودک آزاری نمی کنند».

امبر بریگل


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

امبر بریگل

آمبر بریگل خاطرنشان کرد که سال 2020 نشانه شروع همه‌گیری در ایالات متحده بود – مدارس را تعطیل کرد، جشن‌های تولد را حذف کرد و بازدید از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را محدود کرد.

او گفت: “با این حال، این لوایح ضد تراجنسیتی که قانونگذار تگزاس به شدت مصمم به تصویب آن بود، برای سلامتی این کودکان مضرتر از یک بیماری همه گیر جهانی بود.”

ماندن و فشار برای قانون برابری

از آنجایی که آخرین نامه ابوت به قانون ضد ترنس اضافه می شود، برخی از خانواده های تگزاسی با بچه های ترنس هم چنین هستند به دنبال خروج از ایالت. او گفت، اما همه ابزاری برای حرکت ندارند و جابجایی آنها باعث توقف حملات نمی شود. و ماندن در این ایالت – و نشان دادن وجود خانواده‌های فرا فراگیر – نحوه مقابله اوست.

اکنون چشمان بریگل به قانون برابری فدرال است که حمایت های قانون حقوق مدنی را گسترش می دهد تا تبعیض بر اساس جنسیت، گرایش جنسی و هویت جنسیتی را پوشش دهد. او گفت که این راهی است برای متحدان در ایالت های آبی برای کمک به ایالت های قرمز. او از متحدان تراجنسیتی در سراسر کشور می خواهد که با سناتورهای خود تماس بگیرند تا آن را تصویب کنند.

بریگل گفت: «ضروری است که مردم بایستند و در برابر این مبارزه بجنگند. “بچه من هم مهم است.”



[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما