themicbanner

زرز تهیه شیرینی ملکه بادام ، جذاب ویژه نوروز

[ad_1]

ـراروـ شیرینی‌های آجیلی در گروه شیرینی‌های رطدار و محبوب رر دارند که رار مقوی دارند و معمولاً آن‌ها را می‌پذیرند. ی شی یرینی‌ها معمولاً از یک لایه خمیر و یک لایه لل تشکیل می‌شوند که نوعی شهد به هم چسبیده می‌شوند. ی یرینی ملکه بادام یکی از انواع شیرینی‌های سنتی و مجلسی ایرانی است

. . . . ی‌تما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را با روشی بسیار آسان در منزل تهیه کنید. . . . . .

مواد لازم برای تهیه خمیر شیرینی ملکه بادام

آرد سفید شیرینی: ۱۸۰ گرم
هره: ۷۵ گرم
قودر قند: ۵۰ گرم
مم مرغ: ۱ عدد
وانیل: ق چایخوری
مواد لازم برای روی شیرینی
بلال بادام: صد گرم
هره: ۲۵ گرم
:ل: ۵۰ گرم
خامه صبحانه: صد گرم
ران دم کرده: ق غذاخوری

نکات مربوط به مواد اولیه

.رد

نکات مربوط به آرد

نکته مهمی که باید در مورد توجه قرار گیرد، کیفیت آردهای موجود در بازار است که با هم تفاوت دارند. . . . . .نابراین اضافه کردن آرد به این موضوع مورد توجه است. اگر دیدید مواد شیرینی درحال صاف شدن است. ولی هنوز مقداری از آرد باقی مانده است. اینی آردی که اضافه کرده است، کافی است و بقیه را اضافه کنید. اگر هم طبق دستور عمل کردید ولی حس کردید شما هنوز یک غنى که باید برسد، نرسیده است. بنی باید کمی بیشتر آرد اضافه کنید .نابراین شما همیشه مقدار آردی را که در دستور گفته شده است، تهیه ینید. مال ممکن است این مقدار تا توجه به کیفیت کیفیت آرد کم یا زیاد شود.

نکات مربوط به زعفران

.ران

یشهمیشه سعی کنید از زعفران دم کرده غلیظ استفاده کنید ; چون هرقدر زعفران را با آب بیش‌تری دم کنید، کم‌رنگ‌تر می‌شود و مجبور می‌شوید. ستنابراین نحوه دم کردن زعفران بسیار مهم است. یرا دم کردن زعفران ابتدا زعفران را بدون اضافه کردن شکر یا قند کاملاً پودر کنید. بهد به ازای ۱ قاشق چایخوری زعفران ۲ قاشق غذاخوری آب شوش و ۲ تکه یخ به ضن اضافه کنید. افزودن یخ باعث می‌شود به زعفران شوک وارد شود و رنگ بیش‌تری پس دهد.

رار را در رر دردار در فریزر نگهداری کنید و در موقع استفاده اجازه بدهید در محیط زیست زیدایی شود. پس از هر بار استفاده دوباره داخل زعفران باقی مانده را فریزر قرار دهید. بوستان باشد زعفرانی که استفاده می‌کنید، تقلبی نباشد. یرای اینکه بفهمید زعفران تقلبی یا خالص است. ران را آن انگشتتان را فشار دهید و بدهید. اگر روغن پس نداد؛ یعنی خالص است. زعفران‌های تقلبی معمولاً براق هستند.

نکات مربوط به پودر قند

پودر قند

پودر قند باید حتماً از قند تهیه شده باشد. اینی قند را پودر کرده باشد. اگر شکر را آسیاب کنید، هرگز به نرمی قند آسیاب نمی شود. پودر قند مرغوب پودر قندی است که به نرمی آرد باشد. توجه داشته باشید که پودر قند بعد از مدتی که داخل کیسه ظرف باشد، ممکن است صاف شود. از این که آن را به مواد شیرین اضافه کنید، حتماً با گوشت کوبید و سپس الک کنید.

زرز تهیه شیرینی ملکه بادام

۱ ب برای شروع کار کره را از خارج خارج کنید تا به سرعت نزدیک شود و نرم شود. سپس کره نرم شده داخل پودر قند و وانیل را یک کاسه بریزید و اا دور تند همزن برقی چند د قیقهم بزنید تا پفکی و شفاف شود.

. . .. . . . . . . نیازی به ورز دادن خمیر نیست. . . . . .

۳ ـ برای تهیه مواد روی شیرینی عسل + خامه + کره را با هم مخلوط کنید و روی حرارت ملایم جاق گاز بگذارید. . . . . . سپس از روی حرارت بردارید.

شیرینی ملکه بادام

۴ ـ خمیر را از یخچال بیرون بیاورید و از کیسه فریزر خارج کنید. خمیر را روی صفحه رار گذاشت و کیسه ایریزر را روی نن نند . . . . . جهوجه داشته باشید که چ نون آن شیرینی مواد رویی دارد، باید قالبی که استفاده می کنید، دارای حفره یا شکم خالی باشد. خمیرهای قالب ساخته شده را داخل ننی فر بچینید و در فر ۱۸۰ درجه سانتیگراد که بعد از گذشت این مدت زمان سینی را به مدت 3 تا 5 دقیقه داخل فراز کنید. از این به گد گریل را روشن کنید ا روی شیرینی طلایی شود. . . . . .

نکته مهم
. . . . . . . .. .
. . . .
. . . . .

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما