themicbanner

مرگ ارز دیجیتال و نحوه جلوگیری از آن

اخیراً، روش‌های پرداخت احتمالی جدید، از جمله آزمایش‌هایی در دیجیتالی‌سازی ارز، تکامل یافته‌اند. چند کشور از جمله سنگاپور، مالزی و عربستان سعودی بر روی یک CBDC عمده‌فروشی متمرکز شده‌اند. ناشناس نیست، هم در عرضه نامحدود است و هم به صورت جهانی در دسترس است و بهره می‌پردازد. اما اگر برنامه‌های کیف پول الکترونیکی CNY به کاربران نهایی امکان انتقال سپرده در بانک‌های بزرگ دولتی و مؤسسات مالی روستایی و شهری کوچک‌تر را به داخل و خارج ارائه کنند. از e-CNY، سپس شبکه e-CNY می‌تواند در دوره‌های آرامش بازار منجر به افزایش قابل‌توجه در سپرده‌ها در بانک‌های کوچکتر (که ممکن است نرخ‌های سود سپرده بسیار بالاتری را ارائه دهند) به هزینه بانک‌های بزرگ دولتی شود. از طریق آدرس‌های کیف پول دریافت می‌شود و می‌توان تا حدی ناشناس ماند. تحت این مدل، مصرف‌کنندگان می‌توانند یک CBDC در یک کیف پول یا حساب داشته باشند و از آن برای پرداخت‌ها استفاده کنند. 7 برخی استدلال کرده اند که این معماری برچسب CBDC را تضمین نمی کند. اکثر CBDC ها در مرحله تحقیق یا توسعه هستند، اما تعداد کمی وجود دارند که راه اندازی شده اند.

Meituan Dianping شرکت Tencent در حال مذاکره با شاخه تحقیقاتی PBoC در مورد استفاده در دنیای واقعی برای DCEP بوده است. 74HC595 Shifting Register IC برای گسترش پورت های دیجیتال آردوینو. هر پروژه در این کیت استارت دارای نمودار مدار دقیق، آموزش گام به گام و کدهای نمونه آردوینو کاملاً آزمایش شده است که می تواند در زمان تحقیق شما صرفه جویی کند و پیشرفت یادگیری شما را سرعت بخشد. شما تمام پروژه های این کیت را تمام می کنید، دیگر مبتدی نیستید! پروژه های آردوینو، و شما می توانید به زودی بهتر شوید! در کشورهایی که CBDC های خرده فروشی ایجاد می کنند، مصرف کنندگان می توانند به وجوه بانک مرکزی دسترسی مستقیم داشته باشند. بیش از 80 کشور در سراسر جهان در حال تحقیق یا توسعه CBDC هستند و در مراحل مختلفی از این فرآیند هستند. کارمزد معاملات می تواند تجارت فرامرزی و استقراض را در کشورهای در حال توسعه کند و پرهزینه کند. اما بیشتر آنها در حال توسعه یک CBDC خرده فروشی یا هیبریدی هستند. در حالی که این نوع CBDC کارایی پرداخت‌های داخلی را بهبود می‌بخشد، می‌تواند برای پرداخت‌های فرامرزی نیز بسیار مفید باشد.

تعاریف Digital Currency

دولت‌ها نیز احتمالاً گزینه‌های کمتری را در مورد حق حضانت شخصی ارائه می‌کنند – به هر حال، ایالات متحده و متحدانش، به‌اندازه کافی قوی با رمزگذاری مبارزه کردند تا سازمان‌های اطلاعاتی داخلی خود را خنثی کنند و تا امروز، دادستان کل ایالات متحده می‌خواهد. برای ایجاد درهای پشتی در رمزگذاری شخصی. برای شروع کار، یک پیشنهاد خواستار ایجاد «اوراق بیمه رکود» است. این می تواند از درصدی از تولید ناخالص داخلی (GDP) حاصل شود و به طور مساوی بین خانوارهای در رکود توزیع شود. هنگامی که درصد بازنشستگان به حدی رسید که وجوه برای Medicare و Social Security از مالیات واقعی (پرداخت های FICA) بر درآمدهای جاری فراتر رفت، تنها چیزی که باقی مانده بود IOU در قالب اسناد خزانه ایالات متحده در صندوق های تامین اجتماعی و مدیکر بود. پرداخت حقوق بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی.

دستور کار واقعی بیرون راندن عمدی آمریکایی‌ها از معیشتشان است، بنابراین آنها التماس می‌کنند که دولت فدرال در قالب ارز دیجیتال جدید کمک مالی کند. هدف از قرنطینه COVID-19 این است که آمریکایی ها را به وابستگی کامل به دولت فدرال سوق دهد. این سوالات نگرانی های سیستم مالی و سطح اتوماسیون مورد نیاز را هدایت می کند. کاغذ: استفاده از کیف پول آسان است و امنیت بسیار بالایی را فراهم می کند. فدرال رزرو در حال مطالعه توسعه یک دلار دیجیتال برای استفاده عمومی است و مقاله بحثی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال منتشر خواهد کرد. از میان ارائه دهندگان زمانی DGC، Pecunix (رفته، در زیر ببینید)، Liberty Reserve (به دلیل پولشویی در سال 2013 تعطیل شد)، و هشت نفر دیگر به عضویت انجمن درآمدند.

هشدار: Digital Currency

ناگهان می خوانیم که بانک ها مخفیانه پول شویی کرده اند، 2 میلیارد دلار از آن. بنابراین، پول کاغذی اغلب منجر به یک حباب تورمی می شود، که اگر مردم شروع به مطالبه پول سخت کنند، ممکن است فرو بریزد و باعث شود تقاضا برای اسکناس های کاغذی به صفر برسد. همه‌گیری کووید-19 ساخته شده برای مجبور کردن میلیون‌ها نفر از کار استفاده شده است، بنابراین دولت فدرال نه تنها می‌تواند کسب‌وکارهای بزرگ را نجات دهد، بلکه همه کارگران کشور را مجبور به بیکاری می‌کند تا مجبور شوند به COVID-19 صادر شده دیجیتال وابسته باشند. پول ماژول های LCD برای نمایش کار شما. در اینجا آنچه اینها را متفاوت می کند و چگونه کار می کنند آورده شده است. 2. باتری داخلی لیتیوم یون پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی، خروجی 4 آمپر برای لیزر و موتور، قدرت بالا و ایجاد کار حرفه ای در هر زمان و هر مکان با لپ تاپ. هنگامی که بیت کوین (BTC) برای اولین بار در سال 2009 ظاهر شد، روشی را ارائه داد که تا به حال دیده نشده بود برای تأیید و ثبت دائمی تراکنش های بیت کوین (خرید، فروش، انتقال) با استفاده از یک وب جهانی غیرمتمرکز اما به هم پیوسته از رایانه های سطح بالا که کاری به نام استخراج را انجام می دهند. " رایانه‌های ماینینگ سطح بالا 24 ساعته و 7 روز هفته، به دلیل فرآیند ماینینگی که به عنوان «اثبات کار» (PoW) شناخته می‌شود، به انرژی الکتریکی بالایی نیاز داشتند.

محققان پیشنهاد می کنند که وقتی مردم با استفاده از کارت های اعتباری پرداخت می کنند، درد انتزاعی پرداخت را تجربه نمی کنند. همانطور که پیتر شیف اقتصاددان گفته است، وقتی دولت بر مالیات گرفتن از مردم تکیه می کند، مردم دولت را کنترل می کنند. بانک مرکزی یک کشور کنترل کاملی بر CBDC خود خواهد داشت. انجمن نقش مهمی در کمک به بانک برای درک چالش های تکنولوژیکی طراحی، پیاده سازی و راه اندازی CBDC خواهد داشت. Project Sand، ارز دیجیتال بانک مرکزی باهاما، امروز راه اندازی شد. باهاما سند دلار، نسخه دیجیتالی دلار باهاما را راه اندازی کرده است. برخی پروژه های غیرفعال یا لغو شده دارند، در حالی که برخی دیگر قبلا ارزهای دیجیتال خود را راه اندازی کرده اند. هر گونه سود جهانی که رنمینبی در سال های اخیر به دست آورده است، هم به عنوان وسیله پرداخت و هم به عنوان ارز ذخیره، عمدتاً به قیمت ارزهایی مانند یورو و پوند بریتانیا تمام شده است. حتی زمانی که صندوق بین المللی پول رنمینبی را به چهار ارز موجود در سبد SDR اضافه کرد و وزن آن را 10.9 درصد تعیین کرد، عمدتاً یورو، پوند و ین ژاپن بودند که جای خود را دادند، نه دلار.

چین در حال آزمایش یک یوان دیجیتال است که با نام رنمینبی دیجیتال یا RMB دیجیتال نیز شناخته می شود. این بعید است مگر اینکه چین تغییرات اساسی در نحوه مدیریت یوان، مجازی یا غیر آن ایجاد کند. در حال حاضر، DCEP فقط برای سایر بانک هایی که با بانک خلق چین کار می کنند در دسترس است. کشورهای نزدیک به چین می توانند از DCEP استفاده کنند و بار تحمیل شده توسط تحریم ها را کاهش دهند. از آنجایی که بسیاری از کشورها روی CBDC های خود کار می کنند، احتمالاً تفاوت هایی در نحوه عملکرد آنها وجود خواهد داشت، اما آنها از همان مدل اولیه پیروی می کنند.

در عین حال، دستکاری آشکار توسط بانک های مرکزی نیز امکان پذیر نیست. اطمینان حاصل کنید که هیچ جایگزینی برای پول دیجیتال مانند طلا یا نقره وجود ندارد، با اجازه دادن به دستکاری این قیمت‌های فلزات و سپس استناد به جریمه مالی که به آژانس‌های نظارتی دولتی تبدیل می‌شود. سپس آن پول مستقیماً از وزارت خزانه داری ایالات متحده (در ابتدا می گویند از بانک مرکزی مستقل به نام فدرال رزرو می آید) به حساب دیجیتال شخصی شما صادر می شود. در این گزارش 33 صفحه ای آمده است: «ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین – واحدهای حسابداری کاملاً متفاوتی را نشان می دهند و به همین دلیل، هیچ تلاشی برای یکنواختی انجام نمی دهند. شاید بهترین امید این باشد که بانک‌های مرکزی همگی بسیار آهسته پیش بروند و همانطور که دافی (2021) تاکید کرد، سعی کنند "طراحی را درست انجام درآمد از ارز دیجیتال دهند". بهترین رمزارز برای معاملات روزانه چیست؟

نادیده گرفته ترین راه حل برای Digital Currency

3.4 تریلیون مالیات، 500 میلیارد دلار دیگر در سال (عمدتاً از شرکای تجاری خارجی) وام می گیرد، بدهی که به بیش از 20 تریلیون دلار از آنچه بدهی ملی نامیده می شود انباشته شده است و سپس بقیه پول مورد نیاز خود را «چاپ» می کند. سپس می توان از آن CBDC به عنوان پول قانونی برای معاملاتی مانند پرداخت حقوق به کارکنان یا خرید کالا و خدمات استفاده کرد. از آنجایی که تمام تراکنش‌های CBDC در یک دفتر دیجیتال ثبت می‌شوند، ردیابی پول از این طریق بسیار آسان‌تر است.

به گفته راغورام راجان، استاد امور مالی در دانشکده بازرگانی دانشگاه شیکاگو بوث و رئیس سابق بانک مرکزی هند، این امر تعیین میزان اطلاعاتی که فدرال رزرو دارد بسیار مهم است. اگر مصرف کنندگان به CBDC های خرده فروشی دسترسی داشته باشند، بانک های تجاری ممکن است بخش قابل توجهی از تجارت خود را از دست بدهند. با این حال، با CBDC، این نوع تراکنش نیازی به عبور از چندین بانک ندارد و چندین روز کاری طول می کشد. بانک مرکزی این کشور CBDC خود را صادر می کند که از حمایت دولت فدرال برخوردار است. باهاما، که اولین کشوری بود که CBDC به طور گسترده در دسترس را راه اندازی کرد، مدل خرده فروشی را نیز انتخاب کرد. این اولین کشور آفریقایی است که CBDC را راه اندازی می کند. برخی از حوزه‌های قضایی، از جمله دانمارک و سوئیس، تعیین کرده‌اند که در حال حاضر، هزینه‌های یک CBDC خرده‌فروشی بیشتر از مزایای آن است. خانوارها و شرکت ها تنها برای تلاش برای جهش به پول ایمن صادر شده توسط دولت در طول یک بحران، جذب بازده مورد انتظار بالاتر از دارایی های نقدی بخش خصوصی، از جمله ارزهای دیجیتال می شوند. تسلط اقتصادی آمریکا، بازارهای سرمایه عمیق و نقد، و چارچوب نهادی هنوز قوی به این معنی است که دلار آمریکا هنوز رقیب جدی به عنوان ارز ذخیره پیشرو در جهان ندارد.

اگر دولت به اصلاح بازارهای مالی این کشور و رفع محدودیت‌های جریان سرمایه ادامه دهد، ارز دیجیتال جدید چین و سیستم پرداخت‌های فرامرزی آن با هم نقش رنمینبی را به عنوان یک ارز پرداخت بین‌المللی افزایش خواهند داد. بانک مرکزی از نظر تئوری می تواند تصمیم بگیرد که محدودیت هایی را برای انواع تراکنش هایی که اجازه می دهد اعمال کند. همچنین اشاره می‌کند که قبل از این پیشرفت‌ها، پول به شکل دیجیتالی، از طریق حساب‌های بانکی، تراکنش‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های پرداخت نگهداری و منتقل می‌شد. کارگران در سرتاسر جهان، اگر بتوانید آن را اینطور بنامید، در سطح جهانی با ارزشی برابر درآمد کسب می کنند. یعنی ارزش ذاتی دارند و پایدار هستند. می‌توانید از حساب بانکی خود به آنجا پول منتقل کنید یا به سادگی موجودی‌هایی را که از دیگران دریافت می‌کنید نگه دارید. پس از همه، شما می توانید پول را از حساب بانکی خود به حساب دوست خود در بانک دیگری انتقال دهید و همه اینها به صورت دیجیتالی اتفاق می افتد. بانک ها و سایر موسسات مالی می توانند از CBDC بانک مرکزی برای انتقال وجوه و تسویه سریع تر تراکنش ها استفاده کنند. CBDC می تواند سیستم پرداخت جهانی را بسیار انعطاف پذیرتر کند. این استقلال دفاتر نه تنها از منظر انتخاب تکنولوژیکی (یعنی پذیرش فناوری‌های جدید دفتر کل) مهم است، بلکه برای انعطاف‌پذیری عملیاتی سیستم به‌عنوان یک کل نیز حیاتی است.

آمریکایی‌ها ممکن است یک اعلامیه وابستگی را امضا کنند و آن کاغذ قدیمی را که روی آن اعلامیه استقلال نوشته شده است، از بین ببرند. هیچ کس بیت کوین را نگه نمی دارد یا ذخیره نمی کند. یکی کلیدهای رمزنگاری را نگه می‌دارد یا ذخیره می‌کند که به فرد اجازه می‌دهد در شبکه برای تراکنش‌های مربوط به آدرس‌های خاص امضا کند. این درس های مهمی برای مقررات بانکداری فعلی و بحث در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی دارد. ناآرامی‌های کنونی در خیابان‌های شهرهای آمریکا تنها به عنوان یک حواس پرتی برای آنچه واقعاً در جریان است عمل می‌کند. مسترکارت در حال همکاری با صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برای ایجاد یک ارز جهانی واحد است که شورای اقتصاد جهانی مستقر در اروپا می گوید از ژانویه سال 2021 با تظاهرات در 400 شهر به جهان عرضه خواهد کرد. 3. به بانک تسویه حساب های بین المللی، گزارش اقتصادی سالانه مراجعه کنید (بازل: بانک تسویه بین المللی، ژوئن 2021). توجه داشته باشید که هر CBDC به نوعی فناوری پشتیبانی نیاز دارد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما