themicbanner

واتس‌اپ خداحافظی کنید، اگر گوشی قدیمی دارید

[ad_1]

:رترین‌ها: . . . . . توسعه دهندگان این پیام‌رسان از پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی در سال آینده میلادی خبر داده‌اند. . . . . گ ما نسخه های جدیدتر و اندروید ۴.

واتس‌اپ خداحافظی کنید، اگر گوشی قدیمی دارید

آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟

این احتمال وجود دارد که سازندگان برای محصولات خود را منتشر کنند، اما کاربران علاقه مند به نصب آن نمی توانند و همین موضوع را به عدم دسترسی به واتساپ تمام می شود. تا توجه به موضوع، باربران می‌تواند تا از ۱۱ سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

یرای حل این مشکل چه کنیم؟

اگر گوشی آیفون دارید، می‌توانید به تنظیمات و بخش‌های یای عمومی و نرم‌افزار به‌روزرسانی تا جدیدترین بروزرسانی‌ها را دریافت کنید. یرای اطلاع از نسخه iOS گوشی خود باید در بخش عمومی، روی گزینه درباره ضربه بزنید.

در گوشی اندرویدی با مراجعه به بخش، می‌توانید در بخش About Phone م م ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ش ش ش ش ش ش ش ش ش شت شت شت شت شت شت شت شت .

واتس‌اپ خداحافظی کنید، اگر گوشی قدیمی دارید

کاربران گوشی‌های قدیمی که نمی‌توانند دستگاه خود را به روز کنند، از ۱۲ دی ماه از ویژگی‌های این پیام‌رسان محروم می‌شوند. .نابراین برای استفاده مجدد یا کامل از این برنامه، کاربران باید گوشی های خود را برورزرسانی نند. نمار نمی‌رود تعداد زیادی از کاربران در حال استفاده


گوشی‌های قدیمی پشتیبانی نمی‌شوند

. . . . . یایگاه‌های داده این اپلیکیشن دارای اطلاعات کامل میلیون‌ها کاربر و ننابراین هکرها هستند. واتس اپ اعلام کرده همیشه در معرض خطر هک شدن است و بنابراین تیم مدیریت آن باید مدام به این موضوع مهم باشد و برای این که در بالاترین حد ممکن باشد، باید همیشه روی گوشی های دارای سیستم های عامل جدید اجرا شود. در نظر گرفتن این موضوع مهم، تصمیم گرفته شده از سوی تیم مدیریت واتس اپ ماملا منطقی به نظر می‌آید.

واتس‌اپ خداحافظی کنید، اگر گوشی قدیمی دارید


ود و بند تولید کننده موبایل با اپ ها

به اعتقاد بسیاری از راز پشت پرده این به روز رسانی ها در قراردادهای سنگین تجاری میان شرکت های تولید کننده تلفن همرا است. (پیش از این نوشته بودیم که گوگل هم از ابتدایی سال سال به گوشی هایی که اندروید کمتر از 4 خدمات نمی دهد.) یک طرف تامین سخت افزاری را به نیاز می برد و طرف دیگر برای خرید گوشی های مدل بالاتر از مردم. قراردادهای علنی شن شرکت گوگل و سامسونگ به اسم همکاری تکنیکی این ادعای تحقیقات است.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما