themicbanner

وقتی دلار مهربان می‌شود!

[ad_1]

-رارو- تمت دلار شنبه هفته پیش ۱۶ نمن با تاثیر پذیرفتن از اخبار مثبت برجامی ریخته و ظرف ساعت هزار تومان ارزان شد. در نتیجه در تفاق ، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴۰۰ هزار تومان پایین آمد و نیم سکه . . . . . اثر آنچه در روز شنبه ۱۶ نمن ماه رخ داد، تمام طول هفته گذشته روی بازارهای مالی ایران مشهود بود و ک هشاهش قیمت انواع ارز بازارهای ثاثیرپذیر از نرخ ارز بی‌م بی‌نصیب نمانند؛ قیمت بیشتر موبایل کاهش پیدا کرده، اما در بازار آزاد خودرو، شاهد مقاومتی سنگین و نفسگیر هستیم. صوص حصن محصولات ایرانخودرو.

هشاهش قیمت دلار در بازار آزاد

. . . . . خبر سیاسی از وین و هیأت‌های حل‌کننده می‌تواند از وجود جوی مثبت در آستانه برسد هنوز مهم است که هنوز پايان کار راه درازي باقي مانده است. به‌هرحال برای بازار آرزوی اخبار قم قانع‌کننده به نظر می‌رسید، چون از لحظه بازگشایی بازار تا سدو س، ر، تا د روزهاي بعدي يعني یکشنبه و دوشنبه بازار ارز هيمين روند ادامه داد، اما قيمت دلار در روز سه شنبه به نم به سطح پايين تر مي رسد. چهارشنبه و پنجشنبه قیمت دلار فقط ت مومان بیشتر از این عدد جلو رفت. . . .. .

درهم نیز در طول هفته گذشته سه‌درصد ارزان شده است. قیمت درهم در ابتدای روز شنبه 16 بهمن، هفت هزار و 500 تومان بود و اگر چه در روز سه شنبه 19 بهمن به کف هفت هزار و 200 تومان پرداخت، اما تا ظهر امروز شنبه 23 بهمن به هفت هزار و 290 تومان برگشته است. .

تمت لیر ترکیه امروز شنبه ۲۳ نمن در حالی که به هزار و ۹۸۰ مومان رسید که صبح روز شنبه ۱۶ نمن روی دو هزار و ۳۵ مومان قرار دا. . . . . . کف قیمت لیر در هفته گذشته رار و 940 مومان گزارش شده است.

بررسی تغییرات قیمت انواع ارز بازار آزاد – س موم بهمن

نوع ارز دلار آمریکا درهم امارات لیر ترکیه
تمت شروع ۲۷ وار و ۵۵۰ مومان هفت وار و ۵۵۰ مومان دو هزار و ۳۵ مومان
بهنبه بهمن ۲۶ وار و ۶۵۰ مومان هفت وار و ۲۵۵ مومان وار و ت مومان
بهنبه بهمن ۲۶ وار و ۸۰۰ مومان هفت هزار ۲۹۵ تومان وار و ت مومان
دوشنبه ۱۸ بهمن ۲۶ وار و ۷۵۰ مومان هفت وار و ۲۸۰ مومان وار و ت مومان
بهنبه بهمن ۲۶ وار و ۴۵۰ مومان هفت وار و ۲۰۰ مومان وار و ت مومان
.ارشنبه ۲۰ بهمن ۲۶ وار و ۵۰۰ مومان هفت وار و ۲۱۵ مومان وار و ت مومان
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۲۶ وار و ۵۰۰ مومان هفته وار و ۲۱۵ مومان وار و ت مومان
بهنبه بهمن ۲۶ وار و ۷۲۰ مومان هفت وار و ۲۹۰ مومان وار و ت مومان

کاثیر کاهش قیمت دلار بر بازار گوشی موبایل

تمت موبایل را باید از یک ماه پیش الان بررسی کنیم. یعنی وقتی قیمت دلار در قله ۲۸ هزار و مومانه بود و می‌کرد. ابتدایی لل وقتی دلار حدود شش درصد کاهش یافت و به محدوده ۲ هزار و ۵۰۰ مومان رسید، کسیلکسی A12 مدل ناچو را به‌عنوان پرفروش‌ترین بازار موبایل داخل کشور می‌شناسیم. . . . . . کسیمت گلکسی A52s نسخه 5G که عینوعی چشم و چراغ بازار است، مقدار قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. در هفته موم دی ماه برای این گوشی باید حدود 10 میلیون و 98 رار تومان خرج می‌کرد، اما کاهش شش درصدی قیم دلار داشت. خن خودمان باشد، اگر خوب بگردید، شاید بتوان منصفی را پیدا کرد که آن را برای همان ۱۰ میلیون خریدار کرد.

/// تمت دلار ///گن گوشی‌های گرانقیمت که از میزان تاثیر پذیرفته‌شده می‌توان به مدل پرفروش آیفون ۱۳ با حافظه ۱۲۸ اشاره کرد.

ضاضلع برای POCO X3 Pro کاملا برعکس پیش رفته است. گرانترین رنگ این گوشی را یک ماه پیش می توان به شش میلیون و 650 هزار تومان بخرید، اما از همان زمان تا حالا POCO X3 Pro تصمیم گرفته است که خودش را لوس کند و مدام گران شود به طوری که باید در روزهای گذشته آن را حدود هفت میلیون تومان و در حرین حالت حدود شش میلیون و 800 رار تومان بخریم. قیمت این اتفاق نه نوسان قیمتی است که انتشار اخباری درباره ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی است.

کسیلکسی S21 FE 5G به‌عنوان موبایلی تازه‌وارد، همین هفته پیش کروکله‌اش در بازار پیدا شده است. طبیعی است که در روز‌های اول‌ها فکر نمی‌کنند می‌توانند از آب گل‌آلود بگیرند. برای همین گوشی میان‌رده‌های اقتصادی و محترم سامسونگ را ۱۷ میلیون و ۳۵۰ رار تومان می‌فروختند، اما پس از حدود یک‌هفته همت S21 FE 5G. هر چند با توجه به گوشی جهانی، می‌توانم توقع تداوم قیمت را کاهش دهد.

Coushi Poco C3 منوان موبایلی ارزان قیمت ماه پیش سه میلیون و 300 رار تومان فروخته می‌شد، اما الان می‌توانم را سه میلیون و 100 تومان کنم. گن گوشی‌های گرانقیمت که از تاثیر پذیرفته‌شده می‌توان به مدل پرفروش آیفون ۱۳ حا حافظه ۱۲۸ اشاره کرد. این گوشی در هفته موم دی ماه ۲۶ میلیون و ۵۰۰ رار تومان ارزش داشت، اما در حال حاضر حاضر می‌توانم را حدود ۲۶ میلیون تومان و حتی م. . . . .

کاثر کاهش قیمت دلار بر بازار، و للا

تمت سکه تمام بهار ازای طرح جدید که در بازار با اسم سکه امامی می‌شود، از کاهش هزار تومانی قیمت دلار، نزد. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ابتدای ابتدای روز شنبه 16 بهمن، معادل 12 میلیون و 180 هزار تومان بود، اما همان روز و با گذشت چند ساعت از شروع شروع تا 11 میلیون و 787 هزار تومان در عقب نشست. قیمت سکه تمام بهار آزادی، هفته گذشته به کف 11 میلیون و 581 هزار تومان پرداخت، اما رفته رفته در حال احیا شدن است بهشکلی که باید گفت قیمت تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 23 بهمن ماه به 11 میلیون و 946 هزار تومان رسیده است.

تمت نیم‌سکه بهار آزادی امروز شنبه ۲۳ نمن در پایان نیمه اول به حدود شش میلیون و ۶۸۰ مومان رسیده است در هفته‌ای یک نوع سکه در ابتدای هفته هفته لل روی جایگاه شش میلیون و ۷۷۰ مومنه بود، . . . . .

ربع سکه هم که هفته قبل کار خود را با سه میلیون و ۷۷۰ مومان شروع کرده بود، امروز شنبه ۲۳ نمن دو دستی به یک میلیون و ۷۰۰ ا. سه میلیون و ۶۲۰ رار تومان را باید کف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته به‌خاطر بسپاریم.

بررسی تغییرات قیمت انواع سکه و طلا – هفته موم بهمن

نوع سکه و طلا سکه امامی سکه نیم سکه ربع گرم طلای ۱۸ عیار
تمت آغاز معلاملات ۱۲ میلیون و ۱۸۰ رار تومان شش میلیون و ۷۷۰ رار تومان سه میلیون و ۷۷۰ رار تومان یک میلیون و ۲۱۰ هزار و
بهنبه بهمن ۱۱ میلیون و ۷۸۷ رار شش میلیون و ۶۷۰ رار سه میلیون و ۷۰۰ رار یک میلیون و ۱۷۱ هزار و
بهنبه بهمن ۱۱ میلیون و ۹۳۴ رار شش میلیون و ۷۳۰ رار سه میلیون و ۷۵۰ رار یک میلیون و ۱۸۴ هزار و
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۱ میلیون و ۸۴۴ رار شش میلیون و ۷۰۰ رار سه میلیون و ۷۳۰ رار یک میلیون و ۱۷۷ هزار و
بهنبه بهمن ۱۱ میلیون و ۵۸۱ رار شش میلیون و ۵۵۰ رار سه میلیون و ۶۲۰ رار یک میلیون و ۱۵۵ هزار و
.ارشنبه ۲۰ بهمن ۱۱ میلیون و ۶۷۴ رار شش میلیون و ۵۵۰ رار سه میلیون و ۶۳۰ رار یک میلیون و ۱۶۵ هزار و
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۱ میلیون و ۶۲۹ رار شش میلیون و ۵۴۰ رار سه میلیون و ۶۲۰ رار یک میلیون و ۱۶۳ هزار و
بهنبه بهمن ۱۱ میلیون و ۹۴۶ رار شش میلیون و ۶۸۰ رار سه میلیون و ۷۰۰ رار یک میلیون و ۲۰۲ هزار و

کاثیر کاهش قیمت دلار بر بازار آزاد خودرو

تمت پراید در هفته گذشته یرین تاثیر را از کاهش قیمت دلار دریافت می کند. پراید ۱۱۱ شنبه ۱۶ نمن در بازار آزاد ۱۹۲ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما امروز در ۲۳ نمن را ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر کرد. تمت پر ۱۳۱ ماه در هفته گذشته سه میلیون ارزان شده و در بازار آزاد به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است. تمت کوییک دنده‌ای و ها م در عرض هفت روز سه میلیون عقب نشسته تا این خودروها امروز شنبه به نمن در بازار به تیبر به تیبرتیب اینا دنده یکی دیگر از خودروهای روپروش سایپا در بازار آزاد است که قیمت آن با کاهش قیمت یک میلیون دلاری کاهش می یابد. تمت شاهین امروز شنبه به بهمن، در بازار آزاد نسبت به هفته گذشته پنج میلیون تومان کاهش یافت و از 345 میلیون تومان به 340 میلیون تومان رسید.

/// تمت دلار ///تمت سه مدل از خودروهای پرفروش ایرانخودرو این هفته یک میلیون گران شده است

قیمت محصولات ایرانخودرو در این مدت روند معکوس را طی کرده است و عملا جز پژو 207 دندهای و تارا دندهای که هر کدام به ترتیب چهار و پنج میلیون تومان ارزان شده اند، قیمت بقیه خودروها اندکی بالا رفته است. . . . . . . . . . تمت تارا دنده های در بازار آزاد امروز شنبه 23 نمن معادل 407 میلیون تومان بود.

مقایسه قیمت انواع خودرو در بازار آزاد

نام خودرو تمت شنبه ۱۶ بهمن تمت شنبه ۲۳ بهمن قیر قیمت
۱۱۱راید ۱۱۱ ۱۹۲ میلیون ۱۸۲ میلیون ۱۰ میلیون کاهش
۱۳۱راید ۱۳۱ ۱۷۳ میلیون 100 میلیون سه میلیون کاهش
صا قندوقدار ۱۸۲ میلیون ۱۷۹ میلیون سه میلیون کاهش
ییکوییک دنده‌ای ۱۹۶ میلیون ۱۹۳ میلیون سه میلیون کاهش
ساینا دنده‌ای ۱۹۷ میلیون ۱۹۶ میلیون یک میلیون کاهش
.اهین ۳۴۵ میلیون ۳۴۰ میلیون جنج میلیون کاهش
دنا پلاس تیپ ۲ ۴۱۴ میلیون ۴۱۵ میلیون یک میلیون افزایش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۶۰ میلیون ۳۵۶ میلیون یار میلیون کاهش
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۳۲۴ میلیون ۳۲۵ میلیون یک میلیون افزایش
رانا LX ۲۴۸ میلیون ۲۴۹ میلیون یک میلیون افزایش
آرا دنده‌ای ۴۱۲ میلیون ۴۰۷ میلیون جنج میلیون کاهش

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما