انیمیشن روح; روح قدر زندگی را بهتر می داند

[ad_1]

انتخاب رتبه برتر: انیمیشن «روح / روح» یکی از جدیدترین آثار ماجرایی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موسیقی است که توسط تهیه کننده، نویسنده و کارگردان با استعداد پیت داکتر، خالق انیمیشن In and Out, Up ساخته شده است. کمپانی Monster، و دیگر انیمیشن های «روح» بدون شک بهترین نتایجی هستند که در سال های اخیر از دیزنی و پیکسار دیده ایم.

مهربانی

انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم بریتانیا، به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما به دلیل حمله قلبی، استودیو والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت در همان روز انیمیشن دیجیتالی را در دیزنی استریم انجام دهد. به علاوه برای نشان دادن به دنبال کنندگان خود. .

مهربانی

داستان انیمیشن «روح» درباره شخصیتی به نام جو است. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. زندگی مطلوب او ادامه پیدا نکرد. علاقه واقعی او به سبک جاز و حرفه ای بود. وقتی او به سرزمین های دیگر سفر می کند تا به دیگران کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی او پیدا کنند، بلافاصله متوجه می شود معنوی بودن به چه معناست و چگونه بر زندگی پیکسار تأثیر می گذارد.

مهربانی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟ مارک نیلسن، تهیه کننده پیکسار به هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «روح» گفت. چه شکلی داری؟ پیکسار شما را در سال 2020 از خیابان های نیویورک به کیهان می برد تا در این سفر به مهم ترین سوالات زندگی پاسخ دهید.

اولین اجرای تحسین برانگیز سازندگان انیمیشن «روح/انیمیشن» این بود که در طراحی، نمایش و روایت جهان پس از مرگشان کاملاً از آینه ها و ادیان دنیا فراتر رفته بودند. آن‌ها این امکان را برای هر کسی که هر ایده‌ای دارد می‌سازد تا با مخاطب انیمیشن همذات پنداری کند.

مهربانی

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان نمی توانند چیزی جز تعریف و تمجید از آن بگویند.

پیتر برادشاو، منتقد گاردین: “این انیمیشن عاشقانه، سرگرم کننده و آرام است.”

آه تو. او با انتقاد از نیویورک تایمز گفت: فیلم جدید پیکسار می پرسد چند نفر از ما بارها به خواب رفته ایم، این سوال: چرا وجود داریم؟ هدف از زندگی چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اولین باری نیست که استودیو پیکسار از قابلیت های بصری و داستان سرایی خود برای کشف موضوعات استفاده می کند. فلسفه عمیق. جنبه آموزشی این انیمیشن صادقانه، صمیمانه و جدایی ناپذیر از هنر سازندگان آن است.»

مهربانی

انتقاد پیتر دبروگ: «بسیاری از کودکان ممکن است درگیر این موضوع نباشند. اما بسیاری از بزرگسالان هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند، و “ارواح” مانند فیلم های قبلی پیکسار با قلب بزرگی کار می کنند، سخاوتمندانه مانند فیلم های قبلی پیکسار، که اگرچه زندگی عادی جو گارنر چیزی قابل تحسین است، اما به زیبایی با هم ترکیب می شوند. اثری که مخاطبان پیر و جوان را به حالتی می‌رساند که فکر می‌کنند روحشان مانند یک شخصیت کارتونی خاص خواهد درخشید.»

الکس گادفری، منتقد امپراتور: “فیلم آنطور که وعده داده بود روی ذهن تاثیر نمی گذارد، همان ایده ای که هرگز ساخته نشد، اما “روح” مطمئناً سفری است که قبلاً زیبا و تأثیرگذار پر از شگفتی است. فیلم در تمام 100 دقیقه زیبا است. اما از نظر احساسی سفری بزرگ نیست. اما جزئیات باعث می‌شود که کار کند. فیلم دوره‌ای کامل، داستان دوره‌ای که با انیمیشن همخوانی دارد و به جای دیگری می‌رود. این بار معجزه پیکسار.” در این مدت بود که همه چیز منطقی می‌شود.”

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» درس مفصلی درباره زندگی و شیوه زندگی دارد. از قضا، بهترین آنها بسیار ساده هستند: “ببین، تلاش کن، یاد بگیر. لذت ببر.”

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما