این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو در کشور ما به مونتاژ و ساخت محصولات تکراری مشغول است. دو خودروساز بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا، مدت زیادی است که به استثنای تارا و شاهین، محصولات جدیدی را وارد کشور نمی کنند. البته آنها یک محصول بالابر ارائه می دهند که چیزی جز تغییرات جزئی مانند تغییر رنگ سقف یا تغییر چراغ های جلو و عقب یا سپرها برای گفتن ندارد. محصولاتی مانند ساینا اس، کوئیک آر در سایپا، رانا پلاس و سورن پلاس یا سقف شیشه ای 207 در ایران خودرو.

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

بازار خودرو کشور به شدت تشنه محصولات جدید و بهبود یافته است. اخیراً یک شرکت خودروسازی خصوصی محصولات جدیدی را معرفی کرده است که همگی در مدل های چرخ بلند و کراس اوور موجود هستند و همگی در زبان چینی رایج هستند. برخلاف خودروسازان دولتی که به دنبال یک سدان سایز متوسط ​​هستند، از زمان عرضه تا عرضه حدود سه تا چهار سال طول می کشد.

همه خودروسازان داخلی مجبور به همکاری با شرکت های چینی شدند و در عین حال کمتر سراغ خودروسازان چینی مانند سایک موتور، جیلی، بایک یا ام جی موتور رفتند که پس از شروع دور دوم تحریم ها. ضدایرانی علاقه ای به نشان دادن همکاری ندارد.

در این مقاله به معرفی خودروهای جدیدی می پردازیم که در سال 1999 وارد بازار شده اند و یا در شرف ورود هستند. شایان ذکر است خودروهای معرفی شده به مدل های بازار ممکن است دارای تفاوت یا ویژگی های فنی باشند. خودروهایی مانند 207 گیربکس پانوراما یا دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز در این مطلب موجود است که به دلیل تکراری بودن این محصولات از ذکر آنها در این مقاله خودداری می کنیم.

1- فردا SX5

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

فردا SX5 دانگ فنگ SX5 در بازار چین با نام دانگ فنگ X5 فروخته می شود. قیمت نهایی این خودرو که به صورت رسمی اعلام شده است، 590 میلیون تومان است و در فاز اول فروش این خودروی چرخ بلند، 40 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شد. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 123 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور تولید میتسوبیشی ژاپن می باشد.

البته ممکن است سرنوشت تلخ هیما S7 (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 با آرزوی طبیعی فردا بر سر SX5 جدید بیفتد و موفقیت چندانی در کسب سهم بازار و فروش نداشته باشد. به دست آورد.


2- موتور KMC K7 کرمان

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتور در ایران عرضه می شود، محصول جدید چین موتور جک می باشد. قیمت نهایی این خودرو در فاز اول فروش داخلی 950 میلیون تومان اعلام شده است. KMC K7 کرمان دارای موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور است.

قدرت تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته DCT (دوکلاچه) به محور جلو منتقل می شود.جاده به ترتیب با 10.1، 8.6 و 7 لیتر اعلام شده است.


3- خودرو JMC S350 ریگان

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

کارخانه ریگان خودرو در ارگ جدید بم خط تولید شاسی بلند JMC S350 را افتتاح کرد. GMC S350 پس از Copa T210، اکنون دومین محصولی است که ریگان خودرو قصد عرضه آن را در کشورمان دارد.

مدل دو چرخ متحرک S350 در بازار چین تا 174000 یوان (24000 دلار) قیمت دارد که قیمتی برابر با هاوال H6، Changan CS75 و Zotye T600 دارد.


4- شاهین زیپا

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

محصول جدید سایپا پس از معرفی و عرضه در سال 1377 سرانجام در اواخر بهار وارد خط تولید شد. قیمت نهایی کارخانه شاهین در سه ماهه سوم سال جاری از سوی شورای رقابت 2.365.000.000 ریال اعلام شد که با توجه به رقم افزایش یافته و بیمه ممکن است حدود 13 درصد از این مبلغ افزایش یابد. سایپا ویژگی های نهایی انواع «شاهین» را اعلام کرد. سایپا شاهین با دو دسته S و G وارد بازار می شود.سایپا شاهین که مدتی است در سایپا به فروش می رسد در دو دسته S و G معرفی می شود.

موتور 1.5 لیتری توربو سایپا شاهین 110 اسب بخار قدرت با 165 نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس دستی به بازار عرضه می شود.


5- تارا ایران خودرو

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

تارا جدیدترین مونتاژ خودرو در ایران خودرو است. این محصول جدید در ابتدا K132 نام داشت. این خودروی سدان C بعدی است که با طراحی تخصصی این شرکت و با استفاده از پژو 301 تولید خواهد شد.

این خودروی خانوادگی در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک و با استاندارد آلایندگی یورو 5 دوستدار محیط زیست ترین خودروی ایران است.

موتور 1600 سی سی چهار سیلندر طبیعی 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود قیمت این خودرو با دنا پلاس برابری کند.


6- شرف

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

دیگنیتی پرایم با طیف وسیعی از تجهیزات و آپشن ها برای راحتی و ایمنی به فروش می رسد و دارای کیسه هوای راننده، سرنشین و جانبی، کنترل راننده، تهویه مطبوع خودکار، آینه های برقی، سنسورهای پارک و دوربین دید عقب، خورشیدی، چراغ های خودکار خواهد بود. . ، دوربین 360 درجه، سیستم هوشمند بدون ورود بدون کلید و دکمه استارت و ….
پرستیژ با موتور SFG15T در خط تولید بهمن موتور ادغام می شود. این موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر بوده و 148 اسب بخار قدرت با 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور این موتور را می توان در 1800 تا 4000 دور در دقیقه اعمال کرد و این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

موتور دیگنیتی دارای آلایندگی یورو 5 و ظرفیت مخزن سوخت 58 لیتر است. قیمت این خودرو هنوز از سوی گروه بهمن موتور اعلام نشده است.


7- سرتیگو 5 توربو

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

چری تیگو 5 خودرویی شناخته شده در بازار است اما مشکل اصلی این خودرو ضعف موتور است که به زودی با توجه به نیاز بازار خودرو در کشور وارد فرآیند تولید و قطعات یدکی خواهد شد. .

موتور توربو این خودرو همان موتور معروف 1.5 لیتری توربو بر اساس محصولات معروف شرکت مدیریت خودرو مانند تیگو 7، آریزو 6، ایکس 55 و آریزو 5 می باشد که دارای عملکرد کاملا خوب و عملکرد عالی هستند. این موتور توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی شده است و سیستم توربو آن از تکنولوژی شرکت معروف Honeywell می باشد.

از طرفی گیربکس این خودرو یک گیربکس 25 سرعته جدید CVT است که گیربکس 9 سرعته است و برای اولین بار در آریزو 6 نصب شده است که همچنان بسیار موثر است. این گیربکس جدید با موتور توربو بالا کارایی بالایی دارد.

هنوز قیمت نهایی این خودرو اعلام نشده است.


8- ام وی ام X55

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

MVM X55 Aspire که در بازارهای جهانی با نام “تیگو 4” شناخته می شود، در دسامبر 1998 توسط مدیریت خودرو به بازار عرضه شد.

ام وی ام X55 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 147 اسب بخار قدرت بهره می برد. گیربکس این خودرو دوکلاچه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است.

از مهمترین قطعات این خودرو می توان به: فرمان برقی – 10 ایربگ 10 نقطه ای – ترمز ABS، EBD و BA – کنترل پایداری و ضد تداخل – ترمز برقی – اتوماتیک – کنترل راه اندازی – صندلی راننده برقی – 360 درجه اشاره کرد. دوربین – کروز کنترل – سانروف – سنسور پارک – چراغ روز (نور) و سنسور نور نوک تیز.

قیمت این خودرو در کارخانه به صورت کامل 855 میلیون تومان است اما در بازار زیر 800 میلیون تومان خرید و فروش می شود.


9-SWM ایمنی خودرو

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

در حالی بود که تولید کراس اوور ایتالیایی-چینی G01 در سیف خودرو آغاز شد. با توجه به نیازهای متنوع و رشد سبد محصولات، به زودی مدل G01F در این شرکت تولید خواهد شد. این دو مدل از نظر نیروی محرکه، قدرت و حجم موتور و سیستم دنده یکسان هستند، اما از نظر ماهیت متفاوت هستند. SWM G01 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور و گیربکس شش سرعته اتوماتیک تولید می کند. محصولات جدید سیف خودرو شامل شش کیسه هوا، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم موبایل، لامپ مستطیلی و سقف پانوراما می باشد.

سیف خودرو قیمت نقدی G01 را با موعد تحویل مردادماه 580 میلیون تومان و قیمت نقدی G01F را با موعد تحویل 650 میلیون تومان اعلام کرد، در حالی که قیمت این خودروها در خرداد 99 310 و 350 میلیون تومان بود. ، به ترتیب. .. در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار حدود 790 میلیون تومان است.


10-لیفان X70 بام

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

لیفان X70 محصول جدید کرمان موتور از لیفان است که در گروه خودروسازی بم تولید خواهد شد. سیستم مدیریت پایداری ESP همچنین دارای دکمه‌های استارت، ورود بدون کلید، صندلی‌های برقی راننده و صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن برای کراس اوور لیفان است. لیفان X70 از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با گیربکس CVT استفاده می کند. این موتور 140 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور دارد. باید در عملکرد تست شود و مقایسه هایی بین این محصول جدید با سایر رقبا انجام شود تا بتوان موتور 2 لیتری این خودرو را بدون توربوشارژر به درستی قضاوت کرد.

بر اساس اعلام رسمی خودروسازان بم در شهریور ماه 99 و اولین قیمت اعلام شده، لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.


11. کراس اوور T60 YEMA

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

زمزمه هایی مبنی بر همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند چینی YEMA به گوش می رسید و کراس اوور T60 یکی از گزینه های اصلی راه اندازی یاما در ایران است، اما ظاهراً T60 در نهایت با برند مادر خود وارد ایران شد. ، لودیو. حرکت کرده است.

لودیو T60 با دو پیشرانه 1.5 لیتری طبیعی 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربوی 156 اسب بخاری معرفی شد و برای گیربکس جلو نیز دو سیلندر CVT و 5 سرعته دستی از طرف ایرانی جلوتر بود. T60 با قیمتی در حدود 9000 تا 14000 دلار در بازار چین، انتظار می‌رود قیمتی بین MVM X22 و X33 داشته باشد.


12- وانت جک T8

این خودرو به زودی وارد بازار ایران می شود

وانت جک T8 در دسته وانت های سایز متوسط ​​قرار می گیرد که در قالب دو کابین وارد بازار ایران می شود و با رقبایی مانند آمیکو آسنا و وانت فوتون تونون روبرو می شود. TC Jack T8 مدل 1997 با 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور که از دورهای پایین در دسترس است، از طریق گیربکس شش سرعته دستی به چهار چرخ محرک تحویل داده می شود. جک T8 با فرمان هیدرولیک و ترمزهای چهار چرخ با چرخ های 18 اینچی عرضه می شود.

پیش فروش فاز اول این خودرو آغاز شده اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. طبق برخی اطلاعات به دست ما، قیمت این محصول حدود 700 میلیون تومان خواهد بود، اما احتمال دارد با توجه به نوسانات نرخ ارز در ابتدای فروش رسمی، این قیمت تغییر کند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما