برای دسترسی آسان تر به سوپرمارکت ها، سرویس SnapExpress را معرفی کنید

[ad_1]

سرویس خرید آنلاین از سوپر مارکت که پیش از این به عنوان یکی از خدمات اسنپ فود در اختیار کاربران قرار می گرفت، اکنون برند جدیدی به نام اسنپ اکسپرس دارد.

اسنپ ​​اکسپرس یک محصول کاملا جدید از گروه اسنپ است که دسترسی آسان به سوپرمارکت ها و زنجیره های نزدیک را فراهم می کند. اسنپ ​​اکسپرس یکی از خدمات q-commerce است و از یک کشتی اختصاصی برای تحویل سفارشات به مشتریان در کمتر از 30 دقیقه استفاده می کند.

با توجه به افزایش تقاضا برای سفارش آنلاین سوپرمارکت و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت این سرویس را که زمانی یکی از خدمات اسنپ فود بود، مستقل و با اسنپ اکسپرس جدید با تیمی بزرگ، با تمرکز بر این گسترش به کامل ترین سرویس

مهراد عبدالرزاق، رئیس جمهور، گفت: “امیدواریم این تغییر گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربران سوپرمارکت با بهبود زمان تحویل، افزایش گزینه های خرید و افزایش پیشنهادات مقرون به صرفه و مقرون به صرفه باشد.” ، رئيس جمهور. اسنپ ​​فود “این باید در دسترس کاربران باشد.”

مسعود طباطبایی، معاون توسعه بازرگانی اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را بر عهده خواهد داشت. طباطبایی درباره هدف استقلال سوپرمارکت اسنپ گفت: امیدواریم با استقلال خدمات سوپرمارکت اسنپ، درهای جدیدی را به بازار سفارش آنلاین سوپرمارکت باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است مشکلی که کاربران در هفته گذشته با آن مواجه شدند به دلیل جابجایی زیرساخت های فنی بود که اکنون به طور کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس بابت ناراحتی پیش آمده پوزش می طلبد و از شکیبایی مشتریان ما تشکر می کند. برای تمام مشتریانی که مشکلات اخیر را تجربه کرده اند، یک کد تخفیف در نظر گرفته می شود و یک پیام ارسال می شود.

شایان ذکر است در حال حاضر سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از 30 شهر فعال است و از طریق گزینه های سوپرمارکت در صفحه اپلیکیشن اسنپ فود و گزینه های سوپرمارکت در صفحه اپلیکیشن فوق العاده اسنپ قابل دسترسی است. همچنین مانند گذشته سفارشات سوپرمارکت های اسنپ از طریق کشتی های ویژه اسنپ ارسال می شود. کاربران می توانند برای پیگیری سفارشات سوپرمارکت خود با پشتیبانی اسنپ اکسپرس با شماره 96612777 تماس بگیرند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما