تهیه رز تهیه سیب زمینی پنیری، روشی جذاب و خوشمزه

[ad_1]

ـراروـ . . . . . . . . . . . . . .

. . .. . بنابراین به وان وعده غذایی اصلی به‌ویژه برای وعده ناهار بسیار مناسب است. چنوین در این نور طبخیز از آنجای سیم سیب ییمی آبپز میشود و سرف كرد نایست، بروی كودكن كيف فود العلاق، بنداد، برند، برند، بنداد . . . . .

مواد لازم برای تهیه سیب امینی پنیری

سیب یمینی ریز: نیم کیلو
:ر: ۲ حبه
یری تازه: صد گرم
زچهازچه: ۳ عدد
پنیر پیتزا: ۳۰۰ گرم
هره: ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون: ق غذاخوری
قلفل قرمز: چه چهارم قاشق چایخوری
سیلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری
:اپریکا: نصف قاشق چایخوری
نمک: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

پنیر .ا

نکات مربوط به پنیر پیتزا

.نیر پیتزا نوعی پنیر موزارلا با پایین نگه داشتن آن است که در ترکیب با پنیرهای دیگر می‌شود. ونیر پیتزا دارای کربوهیدرات، تئیروتین، کلسیم، فسفر، سیاسیم، سدیم، یامین و انواع ویتامین‌های گروه A و B است. مصرف پنیر پیتزا همراه با سبزیجات خام و بعثت می‌شود که مواد غذایی ناسالم در آن کم‌تر جذب شوند. ز یژگی‌ه یژگی‌ه ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی………………. همچنین یک پنیر پیتزای مرغوب به هیچ وجه پس از پخت روغن پس نمی‌دهد.

نکات مربوط به روغن زیتون

روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل ارزش بالایی که دارد، در رژیم غذایی بسیار از افراد از جایگاه ویژه‌ای است. اما از آنجایی که روغن زیتولص بالاست معمولاً در هنگام عرضه در بازار با روغن‌های معمولی مخلوط می‌شود. درنتیجه از کیفیت آن کاست می‌شود. کسانی که دنبال خرید روغن زیتون نند، خاصیت می‌پرسند که چطور روغن زیتون اصل را تشخیص می‌دهد. بته خ صالص بودن روغن زیتون کار ساده‌ای نیست. یا این حال بررسی برای تشخیص روغن زیتون اصل سه روش را به شرح ذیل ارائه داده است:

۱- برای انتخاب روغن مرغوب بهتر است که اول ن را ببوید. روغن زیتون خوب باید بوی میوه زیتون ، ی عا الف تازه بده که مربوط به نوع زیتون یا زمان برداشت آن است . ستنابراین اگر بوی فلز احساس کردید، بدانید که روغن نامرغوب یا فاسد است.

۲- روش دوم برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که نن را بچشید. اگر یک لیوان روغن زیتون را در دهان خود بریزید و در دهان بچرخانید و با استشمام هوا آن را فرو بدهید، تا ی د ز د ز د ز د به نحوی که یلوی شما بسوزد. در برخی موارد به دلیل تندی بیش از د روغن به سرفه می‌افتند. درست پس از ۱ دقیقه مزه تلخی و تندی از ی‌ن می‌رود و خوشمزه می‌شود. یمن که فرد با خوردن این روغن در دهان خود احساس می‌کند. . . . .

۳- روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون اصل رنگ است. رنگ روغن زیتون باید زرد مایل به سبز شاشد. بته رنگ روغن زیتون کیفیت مناسبی برای نن کیفیت روغن نیست. به‌را به‌راحتی می‌توانم در تقلب کرد.

زرز تهیه سیب زمینی پنیری

سیب زمینی پنیری

. . . . دقت کنید که سیب امینی نباید له شود.

۲ ـ کره را داخل یک ماهی تابه بریزید و روی اجاق گاز تا آب شود. ر روغن زیتون را به نن اضافه کنید. . . . . .

. . . . .

4 جعفری و پیازچه را بعد از شستن خرد کنید و روی سیب زمینی بریزید و در مرحله آخر پنیر پیتزا را روی سیب زمینی ها بپاشید و درب ماهی تابه را ببندید و حرارت اجاق گاز را کم کنید تا پنیر کاملا آب شود; . . . . . نوش جان.

نکته مهم
برای تهیه این غذا باید حتما از سیب یمینی‌های کوچک و نقلی استفاده کنید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما