درآمد پرسپولیس از بشیر; 120 تا 400000 دلار!

[ad_1]

ورزش سه آزمایشی – پس از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، اخبار مختلفی درباره درآمد پرسپولیس از فروش بشار رسن منتشر شده است.

بیش از دو ماه است که رسول پناه گفته به هیچ وجه نمی گذاریم آنها بروند. رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند و به مذاکرات خود ادامه داد و در نهایت به زردپوشان قطری پیوست تا در مرحله نوزدهم دبل بازی کند.

اما ابهام این است که پرسپولیس منبع درآمد بشار اسد است. این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد: مدتی است که یکصد و بیست هزار دلار به باشگاه پرداخت شده است. گزارش های موثق رسانه ها این رقم را 130000 دلار و بستگان بشار اسد را 140000 دلار اعلام کرده اند.

این واقعاً بخشی از داستان است. باشگاه پرسپولیس معتقد است دستمزد 260 هزار دلاری بشار اسد باید تا نیم فصل افزایش یابد و مجموع او به 380 تا 400 هزار دلار برسد. ماجرایی که برخی از هواداران پرسپولیس آن را رد می کنند و آن را اشتباه می دانند. آنها می گویند بشار فقط در 5 بازی بازی کرده است و حتی با قرارداد هم نباید این مبلغ را دریافت می کرد.

نکته دیگر بحث «ناشناختن بشیر» است. حمید مطهری و یحیی گل محمدی بر این ادعا تاکید کردند و حتی اگر می دانستند چنین توافقی صورت گرفته است، اجازه جدایی بشار را نمی دادند. اما پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، حتی اعضای عادی کادرفنی از جمله مدیران عادی باشگاه هم می دانستند که بشار علاقه مند به جدایی است و او از این موضوع اطمینان دارد و مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی از این موضوع خبر نداشته است. او انتظار دارد مدیران باشگاه مستقیماً با او صحبت کنند.

جدایی بشار اسد سوال بزرگی است که چرا پرسپولیس توانست بشار را حفظ کند (البته زنده در اینستاگرام و دیگران) که قراردادی را که تابستان گذشته تمدید کرد برجسته کرد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند با ستاره عراقی توافق کنند. قدرت جدایی؟ اساساً اگر بشار با قرارداد قبلی حق جدایی داشت، با انتشار لایو این درخواست در اینستاگرام و چندین بار حضور در باشگاه نمی توانست استوری را پیش ببرد. او اکنون انجام می دهد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما