علائم شایع‌ترین بیماری مزمن تنفسی در کودکان

[ad_1]

یک بیماری‌های اطفال در میشیگان می‌گوید: اگر مطمئن نیستید که فرزندتان به بیماری آسمیداست خیا خیر، یاید به دنبال نشانه‌های خاص شخصی باشد.

به گزارش ایسنا، “ام” شایع‌ترین بیماری مزمن نفسی در کودکان است و در حال حاضر بیش از شش میلیون کودک کودک آن را تجربه می‌کنند.

به دکتر “هاروی لئو” متخصص اطفال در ایالت میشیگان، به احتمال زیاد بودن این بیماری، تشخیص آن در کودکان می تواند آسیب ببیند، زیرا هیچ مجموعه ای از علائم یکسان در همه بیماران خردسال وجود ندارد.

اطلاعات مورد نیاز متخصص اطفال برای تشخیص صحیح بیماری

. . . . .

– فرزند شما چند بار در طول هفته سرفه یا خس خس سینه دارد؟

– یا این علائم بر فعالیت روزانه بر روی کودک تأثیر می گذارند؟

– سا سرفه یا خس خس سینه کودک، او را از خواب بیدار می کند؟

-محقق . . .

– هیچ یک از اعضای خانواده سابقه آسم، ژی‌هلرژی‌های محیطی یا سایر بیماری‌های تنفسی را ندارد؟

روشهای مرسوم برای تست مم در کودکان

برای برخی از کودکان از جمله کودکان بالای هفت لاال پزشک ممکن است آزمایش مم را انجام دهد. یکی از رایج‌ترین آن‌ها تست عملکرد ریه (اسپیرومتری) است. در یک نوع آزمایش، کودک در دستگاهی می‌کند که نشان می‌دهد آیا کودک به انسداد مجرای بیمار مبتلاست یا خیر. در آزمایش دیگری میزان تشخیص نیتریکی که کودک بازدم می‌کند، بررسی می‌شود تا سطح راه هوایی ارزیابی شود.

. . .. .

این متخصص اطفال افزود: والدین باید بدانند که بسیاری از بیماریهای دیگر نیز وجود دارند که علائم آنها می تواند شبیه به آسم در کودکان باشد یا آن را تشدید کند که شامل آلرژی های فصلی، اسید ریفلاکس، بیماری های ویروسی یا باکتریایی، وضعیت آناتومی کودک و مشکلات بیماری است. .

به گزارش مدیکال اکسپرس، این پزشک کیاکید کرد: ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به آسم کمد و روکا درمانی و دارو کمک کند. کمک پرسش‌هایی که در این مقاله عنوان شد و با توجه به پاسخ‌های شما والدین، اگر احتمال می‌دهد کودکتان به اماری آسم مبتلا باشد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما