نشانه های بالا بودن سطح استلسترول در پاها کدامند؟

[ad_1]

سارشناس: وجود کلسترول می تواند برای بیماری های شریان های محیطی اندام تحتانی باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از “دیلی اکسپرس”، در انجمن کاردیولوژی آمریکا اعلام کرد که فتگیرفتگی از پاها هنگام ران م.

سطح کلسترول خون افزایش می‌یابد بر تاندون آشیل پاهای فرد تأثیر می‌گذارد که می‌تواند به این نتیجه برسد. نشانه های بالا بودن سطح استسترول در پاها عبارتند از: احساس درد در پاها. زمانی که بیمارها دچار انسداد می شوند، مقدار کافی خون غنی از قسمت تحتانی اندام نمی‌رسد. در این شرایط داها احساس سنگینی و فرد در می‌کند. اکثر افراد با سطح کلسترول بالا از احساس سوزش در اندام تحتانی شکایت دارند.

فتگیرفتگی ماشین پا. فتگیرفت شدید پا هنگام خواب یکی دیگر از نشانه های رایج سطح لالایی کلسترول است که تحت تأثیر آسیب قرار می گیرند. گرفتگی یا اسپاسم بیشتر در پاشنه آ انگشتان پا احساس می‌شود. وضعیت در شب و هنگام خواب بدتر می‌شود.

ر رنگ پوست و ناخن. جریان هشاهش همچنین می‌تواند رنگ‌های رنگ‌های پا و پوست را تغییر دهد چرا که سلول‌ها باعث کاهش جریان خون از مواد مغذی می‌شوند.

سردی پاها. . . . .

این است، سالانه نیم میلیون نفر، به دلیل افزایش کلسترول و مشکلاتی می‌میرند که برای قلب به وجود می‌آورد. کلسترول ماده روغنی و موم مانند است که فقط در غذاهای حیوانی وجود دارد. تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند کلسترول را بسازند.

انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند افراد ۲۰ هاله یا بالاتر از سطح استلسترول خود را حداقل هر چهار تا ۶ ال یک بار بررسی کن . . . . .

. . . . عیار عوامل سبک گیندگی نیز می‌تواند در افزایش کلسترول نقش داشته باشد که این عوامل شامل عرک و سیگار کشیدن است، چمچن.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما