هوندا برای فعال شدن بیشتر در سه صنعت نوظهور 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

هوندا طی 6 سال آینده 45 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سه حوزه تسلیحاتی ، روبات ها و هوافضا هزینه خواهد کرد.

این شرکت هنوز مشخص نکرده است که این پول به کدام مناطق داده می شود. هنوز جزئیات بیشتری در مورد تجارت این مناطق مشخص نشده است.

هوندا

در حقیقت ، هوندا در کنار تجارت اصلی خودرو ، منطقه ای از روبات ها ، موشک ها و خودروهای eVTOL را می بیند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی تشخیص دهد که در حال توسعه یک سیستم خودروهای برقی بهتر است ، به ارزش سرمایه گذاری در آنها پی می برد. در واقع ، آنها می خواهند ابتدا مطمئن شوند که نمونه اولیه پروژه خود هستند.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا ، در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:

فناوری های اصلی در این زمینه ها مربوط به کسب و کار فعلی ما است و ما در این زمینه فعالیت می کنیم زیرا فعالیت اصلی خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند گسترش می دهیم.

هواندا همچنین گفت که در حال توسعه یک تاکسی پرنده است که می تواند به عنوان خدمات تاکسی در شهر مورد استفاده قرار گیرد. اما برخلاف بسیاری از شرکت های نوپا که خودروهای سبک و چند منظوره تولید می کنند و از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند ، هوندا از باتری های هیبریدی “به عنوان راهی برای درک خواسته های مشتریان” استفاده خواهد کرد.

هوندا

هوندا می گوید جت های برقی مجهز به باتری تنها می توانند کیلومترهای زیادی را پرواز کنند. با استفاده از توربین های گازی برای تکمیل موتورهای الکتریکی ، هوندا می گوید می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کند و بتواند تجارت بیشتری مانند بوستون و نیویورک را طی کند.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که به eVOL ابراز علاقه کرده است. شرکت های دیگر مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکرد مشابهی را برای سرمایه گذاری در این بخش اتخاذ کرده اند.

هوندا همچنین قصد دارد روی ربات ها سرمایه گذاری کند تا “دستان چند انگشتی” خود را بسازد که بتواند اجسام خاصی را نگه دارد و نگه دارد. هوندا در حال کار بر روی چگونگی انجام این کار از راه دور است ، جایی که افراد با روکش واقعیت مجازی و دستکش های متصل می توانند با دستان روباتیک کار کنند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما