۱۲۰۰ یمین تنیس در کشور شناسایی شده است :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811524 |
30 14من 1400 ساعت 18:19 |
17 |ازدید |

0
دیدگاه

اردبیل- رئیس فدراسیون تنیس گفت: در سطح کشور یک‌هزار و ز یمین تنیس شناسایی شده ما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر، داودی عزیز عصر شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت های تنیس استان اردبیل اظهار کرد: با همراهی و مشارکت اعضای مجمع انتخابات خوبی را در استان اردبیل شاهد بودیم تا رأی اکثریت مجمع عباس بداخشان به عنوان رئیس جدید این هیئت. نتخاب و فعالیت خود را هدف‌گذاری ۴ هاله آغاز کرد.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت ممتاز در رشته تنیس و برگزاری مسابقات منطقه ای و حتی بین المللی اعلام کرد و گفت: با توجه به همسایگی استان اردبیل با کشور آذربایجان به راحتی می توان با احداث کمپ تنیس در این استان زمینه برگزاری مسابقات بین المللی را با حضور همسایه ها انجام داد. ارائه کرد.

رئیس فدراسیون تنیس تعداد ورزشکاران سازمانیافته تنیس را 6 هزار و 300 ورزشکار اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل 22 ورزشکار سازمانیافته تنیس داریم که با حمایت و تلاش رئیس جدید این هیئت، این تعداد 3 برابر افزایش پیدا می کند.

عزیزی از برگزاری مسابقه یکهزار امتیازی در شیراز برای ورزشکاران رشته تنیس خبر داد و تصریح کرد: در صورت فروکش کردن بیماری این مسابقه در سال آینده برگزار خواهد شد تا تنیس بازان کشور در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

. . . . .

فدراسیون تنیس به شناسایی یکهزار و 200 زمین تنیس در کشور اشاره کرد و ادامه داد: هر چند آمار دقیق از باشگاه های فعال در این رشته وجود ندارد اما هم اکنون هم یکهزار و 200 نفر از زمین تنیس در کشور شناسایی می شوند که رئیس جمهور از آنها به دلیل واقعی بودن خبر می دهد. دن در مناطق نظامی قابل احصا و شمارش نبودند.

عزیزی به عمومی شدن این رشته ورزشی در سطح جامعه هیچ اشاره ای کرد و گفت: به وجهه دنبال خصوصی کردن و یا محدود کردن فعالیت های رشته تنیسیم، اما تلاش فدراسیون بر این است که در این رشته وضعیت همگانی را بررسی کند تا ما شرایط مناسبی را به دست آوریم. تعداد گران بودن تجهیزات این رشته شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: کشور ما در شرایط مناسبی قرار ندارد و ما در خرید تجهیزات و امکانات این رشته با تنگناهایی روبهرو هستیم و حتی در اعزام مسابقات نیز به دلیل سنگینی هزینه ها امکان تامین منابع وجود ندارد.

عزیزی تصریح کرد:می . . . .

وی مجامع انتخاباتی رای سیاست گذار برای رشته های مختلف اعلام کرد و گفت: باید مجامع بیشترین نقش را در فعالیت ها داشته باشند و در جایگاهی قرار گیرند که اگر راه خطایی برود، آن را گوشزد کرده و حتی رئیس را به مرحله پاسخگویی و یا حتی عزل بکشاند. .

عزیزی از حضور توانمند ورزشکاران زن در رشته تنیس خبر داد و افزود: ما توجه جدی به تنیس بانوان داریم و سعی ما بر این است که تیم ها به مسابقات آسیایی بانوان نیز در کنار آقایان اعزامی را داشته باشند.

ی طاطر نشان کرد: باید هیئت استان‌ها با آموزش و پرورش شهر شهرداری‌ها چیزهای خوبی را داشته باشند تا فضایی را داشته باشند که مکان منا باشد.

رئیس فدراسیون تنیس اضافه کرد: با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل و شرایط آب و هوایی مدیرکل ورزش و جوانان قول مساعدی دادند تا زمین های سرپوشیده تنیس را در این استان راهاندازی کنند و ما نیز در کنار این مجموعه بودند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما