themicbanner

آخرین اخبار «جدید قم

مزار شهید محمد باختر در گناباد وضعیت مناسبی ندارد و نیاز است به صورت فوری از سوی مسئولان این شهرستان مورد توجه قرار گیرد. هادوی، یکی از شهروندان ساکن در بلوار معلم شهر گناباد در این زمینه گفت: قطع و وصل برق به یک رویه عادی تبدیل شده است و روزی حداقل یک بار این اتفاق تکرار میشود. وی ادامه داد: با توجه به هوای گرم، مشکلاتی برای تأمین انرژی در کشور بوجود آمده، اما انتظار میرفت که حداقل برق واحدهای تولیدی از جمله اخبار جدید ژنتیک – روی صفحه بعدی کلیک کنید – مرغداریها قطع نشود. در چند ماه گذشته که موضوع یارانههای مطرح بود، ادعاهای متناقضی در این باره مطرح شد؛ اما در حالی که حذف ارز ترجیحی قطعی به نظر می رسید و بحثها بر سر میزان یارانه نقدی بود، یکباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منتفی شد. داستان فیلم سینمایی جدید مرد آزاد اگر چه ما را به یاد فیلم های استیون اسپیلبرگ می اندازد، اما طنز ماجرا، به جذابیت های ان خواهد افزود. چند روز گذشته اداره برق گناباد بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع برق قسمتی از شهر می کند که تعدادی از مرغداری های گناباد نیز در این محدوده قرار داشته و به دلیل عدم آگاهی از قطع برق و آماده نبودن دستگاه های برق اضطراری حدود ۴ هزار مرغ آنها تلف می شود.

اخبار جدید تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

به گزارش ایرنا، بر این اساس تامین انرژی از طریق پنلها و نیروگاههای خورشیدی راهکاری مهم برای جبران کمبودها و دسترسی به انرژی پاک محسوب می شود که توجه بیشتر مسئوولان مردم را طلب می کند.گناباد با توجه به موقعیت اقلیمی از نظر تعداد روزهای آفتابی سال منطقه ای مطلوب برای راه اندازی نیروگاههای خورشیدی به منظور تولید و توزیع انرژی برق است. در ادامه این موضوع رو بیشتر بررسی می کنیم. به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی؛ در چند هفته اخیر و در پی افزایش دمای هوا شاهد قطعی برق در برخی مناطق گناباد هستیم که این موضوع نارضایتیهایی را برای مردم به همراه داشته و دفتر خراسانرضوی درخواست پیگیری این موضع را داشتهاند. جمعی از مرغداران گنابادی در پی قطع ناگهانی برق توسط اداره برق و تلف شدن بیش از ۶۰۰۰ قطعه مرغ، مقابل اداره برق تجمع کردند. چند روزی است که قطع برق در برخی از مناطق گناباد آن هم در ساعت های گرم روز باعث نارضایتی مردم شده و ضرر چند ده میلیونی مرغداران گنابادی گذاشته است.

اخبار جدید شهرداری بندرعباس

این مرغداران متضرر با آوردن مرغهای تلف شده خود در جلوی اداره برق گناباد تعدادی از آنها را به آتش کشیدند. رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد افزود: باید در قالب این سند بومی نقشه راه و برنامه ها و راهبردهای متناسب با اقتضائات منطقه ای تدوین و به عنوان سرفصل اجرایی و زیربنایی مورد توجه همه بخشها و مسوولان و متولیان در همه بخشها اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو گفت:با تغییر سیاست های ارزی کشور مشکلات زیادی در تامین خدمات به وجود آمد و تولید با اختلال روبه رو شد. ۰۶ دی ۱۳۹۷ – ۰۵:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، گذشتن از بهترینها و ایستادن در مقابل دشمنی که هر لحظه امکان شهادت در برابرش وجود دارد، کار مردان بزرگ و بیادعایی است که همچنان ناشناخته و مظلوم در گوشه و کنار این کشور آرامیدهاند. عمل در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب و در چهارچوب وظایف مصوب و سیاستهای دولت مردمی ایران قوی مبتنی بر گفتمان فسادستیزی، عدالت محوری و قانون مداری، از موارد تاکید استاندار خراسان رضوی در احکام صادره بوده است.

۲-پذیرفته شدگان گرامی آزمون جهت دریافت فرم مشخصات (دانلود از اینجا) اقدام و و پس از تکمیل همراه با مدارک زیر به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واقع جیرفت میدان انقلاب(سپاه)- ستاد مرکزی دانشگاه – طبق جدول زمانبندی (دانلود از اینجا )مراجعه نمایند. وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه، برای دانشجویان غیربومی، پرسشهای کتبی به واحد محل زندگی دانشجو از طریق سامانه امن آزمون ارسال و آزمون شفاهی این دانشجویان نیز بهصورت مجازی برگزار شد. سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: نظام بوروکراسی اداری و پیچیده مانعی در مسیر تصمیمات خوب و سازنده دولت و نیز سبب توقف در اجرای برخی طرحها و برنامهها می شود. ۰۳ تير ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۸ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، چند هفتهای است که هوای سطح خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته و میزان مصرف آب و برق خانوارها نیز به همین دلیل افزایش یافته است. قدس انلاین : رئیس اداره برق گناباد گفت: یک هفته قبل از اینکه اجرای طرح قطعی برق در این شهرستان عملیاتی شود، بهمدیران مرغداریها این موضوع اطلاع شد. وجود شبکههای قدیمی برق در گناباد و نبود سیم روکشدار، علت اصلی خاموشی و قطع لحظهای برق در این شهرستان است؛ این موضوع موجب گلایهمندی مردم و ایجاد خسارت به وسایل برقی شده است.

اخبار جدید فوتبال

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید یارانه دی ماه ۱۴۰۰ لطفا از صفحه ما بخواهید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما