themicbanner

آشنایی با مراحل و نکات خرید آنتی ویروس ق

هر روزه بیشترین تعداد کاربران اینترنت در حال انجام فعالیت‌های آنلاین هستند. همچنین، تعداد حملات سایبری و ویروس‌های مخرب به شبکه‌ها و دستگاه‌ها نیز در حال افزایش است. بنابراین، داشتن یک آنتی ویروس قوی و با کارایی بالا برای محافظت از دستگاه‌های خود ضروری است.

خرید آنتی ویروس

ESET_antivirus_comparativesESET بیش از هر برند دیگری جوایز “Advanced+” را در تست های عملکرد دارد. برای دریافت رتبه برتر، محصول باید دارای نرخ تشخیص اکتشافی عالی و مثبت کاذب پایین باشد. شما با ایمیل خودتان و به نام و مشخصات خودتان لایسنس را فعال می‌نمایید. آنتی ویروس‌های متنوعی در بازار فناوری وجود دارند که به صورت اورجینال قابل…

لایسنس اورجینال مایکروسافت آفیس پرو پلاس 2019

مراحل خرید آنتی ویروس

سلام
من چندین ساله که مشتریتون هستم و از سایت قدیمیتون که original-key.com بود خرید میکردم. گروه IranSetup در دوم مهرماه 1385 با هدف برقراری پایگاهی که بتواند ایمنی رایانه های کاربران را تأمین کند راه اندازی شد. ▪️ شما در این پلن حق تغییر اطلاعات اکانت را نخواهید داشت (به دلیل استفاده همزمان چند نفر از اکانت) و تا آخرین روز اشتراک در صورت بروز هرگونه مشکل برای اکانت فعلی اکانتی جدید به شما داده خواهد شد.

اگر قصد خرید یک آنتی ویروس را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

Eset Smart Security

پشتیبانی های شرکت فروشنده آنتی ویروس، هر روزه بخش شناسایی و امنیتی را به روز رسانی کرده و آن را برای مقابله با خرابکاری ها و ویروس های جدید آماده می سازند. حتی اگر آنتی ویروس شما یک درصد از به روز رسانی عقب بماند، پشتیبان ها پاسخگو خواهند بود. در واقع یکی از مهم ترین مزایای خرید لایسنس اورجینال نود 32 ( اصلی )، به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس میباشد .شما نرم افزار را از سرور اصلی eset.com دانلود و نصب مکنید و لایسنس را در نرم افزار وارد میکنید . بسته بندی آیا خرید آنتی ویروس با جعبه و سی دی و کاتالوگ الزامیست؟ خیر، بطور کلی هیچ نرم افزاری برای نصب و راه اندازی نیازی به جعبه ندارد. جعبه آنتی ویروس ها فقط برای فروش در فروشگاه و مخفی بودن کدهای فعالسازی میباشد و بطور کلی فروش شکیل تر نرم افزار میباشد.

  1. تحقیق و مشاهده نظرات کاربران: قبل از خرید هر محصولی، بهتر است مطالعه و تحقیق دقیقی درباره آن انجام دهید. همچنین، نظرات و نقد‌های کاربرانی که قبلاً از آنتی ویروس مورد نظر خریداری کرده‌اند را مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب مناسب‌ترین آنتی ویروس کمک کنند.
  2. تعیین نیازهای خود: قبل از خرید، باید نیازهای خود را به خوبی تعیین کنید. آیا به محافظت از دستگاه‌های مک، ویندوز یا اندروید خود نیاز دارید؟ آیا فقط به محافظت از ویروس‌ها نیاز دارید یا قابلیت‌های دیگری مانند آنتی اسپای و فایروال هم لازم است؟ با تعیین دقیق نیازهای خود، می‌توانید آنتی ویروس مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.
  3. ما در آنتی 365 بستری را فراهم نموده ایم که شما می توانید با خرید لایسنس های مناسب برای کامپیوتر و یا گوشی خود با خیال راحت در فضای مجازی حضور داشته باشید.کلیه لایسنس ها با آپدیت منظم روزانه امنیت گوشی و سیستم شما را تضمین می نماید. به دنبال ارجاع به فایل‌های آلوده یا بدافزارهای جاسازی شده به عنوان داده در Windows Management Instrumentation می‌گردد، اینترنت سکیوریتی مجموعه‌ای از ابزارها که دستگاه‌ها و برنامه‌ها را در محیط ویندوز مدیریت می‌کند. ایده آل برای کاربرانی که نگران امنیت سیستم خود هستند و به طور فعال از اینترنت برای خرید ، بانکداری ، کار و ارتباطات استفاده می کنند. آزمایشگاه کسپرسکی یک ارائه دهنده  محصولات امنیت سایبری و آنتی ویروسِ چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در مسکو، روسیه قرار دارد.

  4. مقایسه قیمت و امکانات: پس از تعیین نیازهای خود، بهتر است قیمت و امکانات مختلف آنتی ویروس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه شامل مقایسه قیمت، میزان پوشش ویروس‌ها، نوع حمله‌های قابل شناسایی، آپدیت‌های روزانه و سرویس مشتریان است. با این تحلیل، می‌توانید آنتی ویروس مناسبی را با بهترین قیمت پیدا کنید.
  5. خرید و نصب: پس از انتخاب آنتی ویروس مورد نظر، می‌توانید آن را خریداری کنید. برخی از آنتی ویروس‌ها نیاز به عضویت سالیانه دارند که باید هزینه آن را پرداخت کنید. پس از خرید، فایل نصبی آن را دانلود و نصب کنید. در هنگام نصب، دستورالعمل‌هایی که ارائه می‌شود را دنبال کنید.

خرید آنتی ویروس

همچنین، پردیس خدمات متنوعی را در زمینه آموزش و پشتیبانی ارائه می‌دهد. پس از خرید لایسنس نود32 و ثبت سفارش فورا و بلافاصله پس از پرداخت ، کد فعالسازی لایسنس ها در حساب کاربری و از طریق ایمیل ارسال میشوند. به جرات می توان گفت آی نود یکی از موفق ترین سایت ها در زمینه فروش لایسنس های endpoint security با کمترین قیمت در بین سایت ها می باشد. ما با خرید لایسنس 30 کاربره تحت شبکه تمامی کلایت ها وسرور ها را به راحتی فعال کردیم. این نوع لایسنس ها ویژه ادارات، شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین سازمان هایی نظیر دانشگاه ها و… می باشد.در این نوع سرویس حداقل یک ویندوز سرور وجود خواهد داشت که شما می توانید از بخش تماس با ما با کارشناس فروش ما در اتباط باشید تا بهترین نوع سرویس با هزینه بهینه برای شما پیشنهاد شود.

یکی از جدید‌ترین معضلات کاربران اینترنت آلوده شدن سیستم‌های آن‌ها به باج افزار ها (Ransomware) است. زمانی که سیستم شما آلوده به باج افزار می‌شود، تمامی فایل‌ها رمزنگاری و دسترسی به آن‌ها منوط به پرداخت وجه به باج گیر می‌باشد. با داشتن آنتی ویروس ایست شما در برابر حملات و اجرایی شدن باج افزار ایمن می‌شوید. BullGuard آنتی ویروس قدرتمند و سبک که تنها ایرادش نیاز به نصب مکمل هایی مثل اینترنت سکوریتی و فایروال در کنار آنتی ویروس است، این نرم افزار وظیفه شناسایی و از بین بردن ویروس ها را به خوبی انجام می دهد.

نکات خرید آنتی ویروس

علاوه بر مراحل خرید، نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

از محصولات اورجینال کسپرسکی که میتوانید آن را خرید نمایید میتوان به فروش آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اورجینال و آنتی ویروس کسپرسکی آنتی ویروس اورجینال اشاره کرد. دیگر آنتی ویروس های اورجینال کسپرسکی هم در این فروشگاه به فروش میرسند و شما میتوانید تمامی محصولات شرکت کسپرسکی را خرید نمایید. حال با بررسی موارد فوق میتوانید از بین برترین برندهای آنتی ویروس یا بهترین آنتی ویروس هایی که کاندید خود نموده اید، پکیج ضد ویروس مناسب برای سیستم سخت افزاری و نرم افزاری خود را انتخاب کنید. در حین خرید آنتی ویروس حتما دقت کنید تعداد کاربران مجاز به استفاده از لایسنس شما و مدت زمان فعال بودن و استفاده از آنتی ویروس را مشاهده و مقایسه نمایید تا بهترین گزینه را انتخاب نموده باشید. اما علاوه بر خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال و همچنین نقد و بررسی انواع آنتی ویروس اورجینال این فروشگاه دارای بخش ساپورت نیز میباشد.

    با عضویت در کانال تلگرام IranSetup از لایسنس های رایگان ، تخفیف در صفحات پنهان ، آموزش‌ها ، اطلاعیه ها و هشدارها مطلع شوید.

  • همواره از منابع معتبر خرید کنید: حتماً از فروشگاه‌ها و وبسایت‌هایی که معتبر و رسمی هستند، خرید کنید. این کار می‌تواند از ورود ویروس به دستگاه شما در هنگام دانلود آنتی ویروس جلوگیری کند.
  • استفاده از کد امنیتی و یا اثر انگشت صفحه قفل جهت محافظت از برنامه ها و موبایل که سبب امنیت بالای گوشی همراه می شود. کارشناسان ما همواره در ارائه خدمات پشتیبانی فروش از طریق پشتیبانی آنلاین و شبکه های اجتماعی آماده پاسخگوی به شما عزیزان میباشند . G Data CyberDefense AG  یک شرکت نرم افزاری در حوزه امنیت سایبری مستقر در بوخوم آلمان است.

  • آپدیت‌های روزانه را انجام دهید: پس از نصب آنتی ویروس، حتماً آپدیت‌های روزانه را انجام دهید. این آپدیت‌ها برای شناسایی و محافظت در برابر ویروس‌های جدید و تازه ارائه می‌شوند و بسیار حائز اهمیت هستند.
  • مراقب باشید! پیام‌های مشکوک را باز نکنید: همواره مراقب باشید که پیام‌های الکترونیکی و لینک‌های مشکوک را باز نکنید. ویروس‌ها اغلب از طریق پست الکترونیکی و پیامک‌ها منتشر می‌شوند.
  • در صورتی که در موبایل خود سیم کارت را عوض کنید دستگاه قفل می شود و از روی نقشه موبایل خود را رصد کنید.
  • مایکروسافت اکنون آنتی‌ویروس Microsoft Defender را به عنوان بخشی از پورتال Microsoft 365 Defender خود ارائه می‌کند.
  • سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه آنتی ویروس و نرم افزار آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال آنتی ویروس تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد.
  • Avast برند AVG را در October 2016 خریداری کرد و این دو شرکت در هم ادغام شدند.
  • BullGuard آنتی ویروس قدرتمند و سبک که تنها ایرادش نیاز به نصب مکمل هایی مثل اینترنت سکوریتی و فایروال در کنار آنتی ویروس است، این نرم افزار وظیفه شناسایی و از بین بردن ویروس ها را به خوبی انجام می دهد.

با رعایت مراحل خرید و نکات فوق، به راحتی می‌توانید یک آنتی ویروس قوی را برای محافظت از دستگاه‌های خود خریداری کنید. حفظ امنیت شخصی و اطلاعات حساس خود از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث می‌شود تا خرید و نصب یک آنتی ویروس مطمئن و کارآمد بسیار ضروری باشد.

که البته این نسخه در ورژن های جدید با نسخه اینترنت سکیوریتی جایگزین شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است. تمام امکانات نرم افزار فقط با خرید لایسنس ارجینال برای آنتی ویروس نود 32 قابلیت فعال خرید آنتی ویروس eset شدن دارند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در ایران به فروش میرسد آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر است. آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر جز آنتی ویروس های مطرح در جهان به حساب می آید. برخی افراد معتقدند خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی برایشان سود مندتر است و برخی دیگر معتقدند خرید و یا فروش آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر سود بیشتری نصیبشان میکند.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما