themicbanner

آمریکا خواستار مذاکره مستقیم با کره شمالی شده است.

[ad_1]

واشنگتن خواستار گفتگوی مستقیم و بدون قید و شرط در مورد برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی کره شمالی است

پس از پرتاب یک موشک بالستیک میان برد مشکوک پیونگ یانگ، ایالات متحده مستقیماً از کره شمالی خواست بدون قید و شرط در مذاکرات مستقیم در مورد برنامه های هسته ای و موشکی خود شرکت کند. .

یک مقام ارشد دولت بایدن روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: «ما معتقدیم آغاز گفتگوهای مستقیم بسیار مناسب و ضروری است.

ایالات متحده بارها از جو بایدن، رئیس جمهور این کشور خواسته است تا با کره شمالی گفت وگوی مستقیم داشته باشد، اما هر بار رد شده است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سه بار با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیدار کرده است، اما خواسته های وی برای لغو تحریم ها علیه پیونگ یانگ برآورده نشده است.

این مقام آمریکایی در بیانیه ای گفت: تلاش اخیر کره شمالی برای نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد، قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و در نتیجه قوانین بین المللی را نقض می کند.

این مقام آمریکایی روز یکشنبه پس از آن که کره شمالی بزرگترین آزمایش موشکی خود را از سال 2017 انجام داد، این درخواست را مطرح کرد. موشک بالستیک گامی برای راه اندازی مجدد موشک های دوربرد کره شمالی است.

به گفته مقامات آمریکایی، کره شمالی به آزمایش موشک های دوربرد ادامه خواهد داد و آزمایش هسته ای خود را متوقف خواهد کرد. وی گفت: باید به این وضعیت رسیدگی شود. آنها می بینند که ما اقداماتی را انجام می دهیم که تعهد خود را به شرکای خود نشان دهیم و در عین حال تماس دیپلماتیک خود را نیز انجام می دهیم. ما آماده و مایل هستیم که به دنبال گفت وگویی باشیم که نگرانی های ما را برطرف کند.»

عکس های منتشر شده توسط رسانه های دولتی کره شمالی، کره شمالی و اطراف آن را با تصاویر هوایی نشان می دهد. به گفته تحلیلگران، کره شمالی برای اولین بار در سال 2017 چنین عکس هایی گرفت.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما