themicbanner

آنها را کاملا با نادیده گرفتن سئو چیست تماشا کنید و درس را یاد بگیرید

بهترین راه برای انجام این کار را در راهنمای ما برای پیوند داخلی برای سئو جستجو کنید. نتیجه ای که می گیرید این هستش که اول متوجه برنامه ریزی و استراتژی رقیب هاتون میشید و بعد هم میتونید بهترین راهکار برای رشد سئوی خودتون رو دربیارید. البته باز هم در این مورد باید در نظر داشته باشیم که تکنیک های کلاه سیاه رو درست و خیلی کم اجراش بکنیم تا در آینده دچار جریمه هایی که گوگل برای سایت ها در نظر میگیره نشیم و بتونیم در واقع در سایه حرکت کنیم تا جریمه نصیب ما نشه. همه ما این روزها به دلیل عوض شدن سبک زندگی های روزمره مان، به خدمات آنلاین رو آورده ایم و ترجیح می دهیم زمانی که باید در ترافیک و شلوغی و رانندگی بگذرانیم را در کنار خانواده باشیم و درخواست های خرید خود را به صورت آنلاین سفارش دهیم.

وقتی ما تمامی مواردی که در سایتمون پیاده سازی میکنیم و یا در خارج از سایت خودمون پیاده سازی میکنیم، خلاف با قوانین گوگل باشه و قصد داشته باشیم تا موتور جستجو رو فریب بدیم، اصطلاحا سئو کلاه سیاه انجام دادیم. علت تاکید به موضوع کلاه سفید این هست که گوگل با دادن هر نوع آپدیت برای الگوریتم های خودش، باعث میشه مواردی که مربوط به کلاه سیاه میشه رو تشخیص میده و از این رو سایت هایی که به صورت کلاه سیاه کار کردن جریمه میشن!

این روش کاملا امن است و میتوان مطمئن بود که جریمه نخواهید شد. MozBar یک ToolBar هست که بر روی مرورگر شما نصب میشه و میتونید با استفاده از ساختن اکانت در وب سایت اون و لاگین کردن در اون، وارد هر وب سایتی که میشید چند معیار رو از اون مشاهده بکنید. GTmetrix وب سایتی هست که سایت مارو از نظر فنی بررسی و آنالیز میکنه. توضیحات متا همان متنی است که در صفحات جستوجوی گوگل نمایش داده میشود. این وب سایت میزان سرعت لود سایت رو به ما میگه و از طرفی حجم صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت رو هم در اختیار ما قرار میده و به طور کلی میگه که چطوری باید عمل بکنیم.

همون طور که اشاره کردیم خیلی هم مهم نیست که شما در Woorank چه آنالیزی رو میگیرد، ولی یک سری موارد کلی خوبی هست که این سایت میتونه به گروه سئو تلگرام شما ارائه بده. در واقع گوگل به این موضوع توجه میکنه که وقتی کاربری کلمهای رو سرچ میکنه، روی چه نتیجهای کلیک میکنه و چقدر داخل اون صفحه میمونه. نمونه عبارت هایی که توسط کاربران وب فارسی در این مورد سرچ می شود: بازاریابی سئو چیست … قرار گیری بک لینک شما در همه صفحات یک سایت میتواند عاملی برای تشخیص خریداری آن لینک توسط ربات های گوگل باشد و ممکن است با تکرار زیاد این اتفاق الگوریتم پیگوئن سایت شما را جریمه کند. خطر بالا. دریافت بک لینک با کیفیت پایین و یا داشتن محتوای بی کیفیت میتونه خیلی راحت باعث پنالتی شدن سایت شما از نتایج گوگل باشه.

همچنین Woorank بخشی رو داره که میتونید در اون عضو بشید و بعد از انجام یک مقدار مطالعه در آزمون اون شرکت کنید و اگه در این آزمون موفق بشید نشان مربوط به این سایت که Woorank Express هست رو دریافت کنید. معیار دوم پیج آتوریتی (PA) هست، عدد دیگه ای که به ما نشون میده Spam Score هست و همچنین تعداد لینک هایی که یک سایت دریافت کرده. بنابراین بهتره که زیاد روش سرمایه گذاری نکنید، اما بهتره که در عین سرمایه گذاری نکردن از اون غافل هم نشید. بنابراین به خدمات سئو سایت به دید یک هزینه نگاه نکنید؛ بلکه این کار سرمایه سایت شما است.

شما وارد این وب سایت میشد و لینک سایت خودتون رو وارد میکنید و بعد آنالیزهای این سایت نسبت به وب سایت خودتون رو خواهید دید. تنها راهی که طراحی سایت شما قادر است PageRank کسب کند این است که لینک طراحی وب سایت شما در حداقل یک وب سایت که در حال حاضر دارای PageRank است قرار بگیرد ، این به این معناست که گرفتن یک تن لینک در طراحی سایت هایی که دارای PageRank صفر هستند به امتیاز وب سایت شما هیچ کمکی نخواهد کرد . البته تعداد لینک ها خیلی دقیق نشون داده نمیشه ولی به هر حال عددی هست که خیلی به ما کمک میکنه. معیار اول دامین آتوریتی (DA) هست که میتونیم راحت ببینیم که چه نمره ای رو داره.

برای دسترسی به چنین دادههای ارزشمندی، ابزارهای بسیاری وجود دارند که برخی از آن ها رایگان و برخی پولی هستند. پروتکل ssl با رمزگذاری دادههای بین سرور و کلاینت، باعث افزایش امنیت سایت می شود و این سیگنال را به گوگل میدهد که سایت شما برای امنیت کاربران خود احترام قابل است. با یکبار سئو اصولی میتوانید مدت زمان زیادی در برابر رقبا برتری داشته باشید. در گذشته ابزارهای رایگانی زیادی داشت که امروزه بیشتر ابزارهای خوب و کاربردی اون پولی شده و باید اونهارو خریداری بکنیم. این که ما در ابتدا یک سایت خوب داشته باشیم، محتوای قوی در اون کار کنیم، سرعت اون رو به طور خیلی خوب بهبود ببخشیم و خلاصه روش فعالیت بکنیم و در کنار این که ما این موارد رو انجام دادیم به سمتی بریم که لینک سازی رو هم انجام بدیم و یواش یواش لینک سازی رو پیش ببریم و از تکنیک های کلاه سیاه هم استفاده بکنیم.

برای دانستن این سوال که سئو چیست؟ فرآیند سئو اشکال مختلفی داره که در این قسمت قصد داریم برای شما اون ها رو معرفی کنیم. البته این فقط یکی از بررسیهاش هست و ما فعلا داریم مفاهیم رو بیان میکنیم. این رو هم بدونید که GTmetrix خیلی ابزار قدرتمندی در سئو به شمار میاد و به زودی آپدیت های جدیدی رو هم میده که بهتر از این چیزی هست خواهد شد. نکته مهمی که در آخر باید بهش اشاره بکنم این هست که اگه ما فعالیت های آفلاین هم انجام بدیم میتونیم در بحث سئو نتیجه های مثبتی رو بگیریم. این مقاله دارای اطلاعاتی است که به رتبه بندی سایت شما کمک می کند. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. این تنها یک حرف ساده نیست ، ما به مشتریان خود توضیحات لازم را می دهیم و سایت شما و رضایت کارفرما برای ما بسیار مهم می باشد. بالا بودن و در صفحه اول بودن علاوه بر تبلیغ سایت شما به دلیل بازدید زیاد، باعث افزایش میزان مشتریان شما و افزایش سودآوری کسب و کارتان میگردد. سعی کنید در پروفایل شبکه های اجتماعی خود، اطلاعات تماس خود را به شکل کامل قرار دهید و شبکه اجتماعی را توسط یک لینک به وب سایت خود متصل کنید، به این شکل بازدید سایت شما نیز افزایش می یابد. در اینجا براتون 5 تا از مهم ترین و بهترین اون ها رو لیست کردیم تا بتونید به شکل خیلی دقیق ازشون استفاده کنید.

نکته مهم در مورد سایت Moz این هست که ابزارهای خوبی برای تحقیقات در کلمات کلیدی، تحقیقات در حوزه لینک سازی و مواردی به این شکل رو به ما ارائه میده. اولین سوال اینست که کلمات کلیدی شما چه کلماتی هستند ؟ جلب اعتماد در شهری مانند شیراز که یک شهر بزرگ و صنعتی است؛ در رسیدن به موفقیت تاثیر زیادی دارد. بخاطر همین موضوع توصیه میکنیم که حتما این موارد رو درست انجام بدین، چون تاثیر خیلی زیادی برای ترافیک سایت داره. البته نکته ای که باید اشاره بکنیم این هست که امکان نداره ما صرفا با سئو کلاه سفید و یا صرفا با سئو کلاه سیاه به نتیجه خوبی برسیم، چون به هر حال یکی موقتی هست و دیگری هم به زمان خیلی زیادی برای موفق شدن احتیاج داره.

البته باید بهتون بگیم که اگه قصد دارید به مدت کوتاه مدت از این سایت استفاده بکنید میتونید با گرفتن یک دوره رایگان 30 روزه این کار رو انجام بدید ولی اگه قصد استفاده بلند مدت از اون رو دارید باید اکانت اون رو تهیه و خریداری کنید تا بتونید از امکانات اون به صورت کامل بهره مند بشید. این ها فقط امکانات پایه MozBar هستند و خیلی مهم هست که ما این ابزار رو روی مرورگر خودمون نصب بکنیم. لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به مطالب سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث می شود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود. اگر بخواهم به طور خلاصه ماجرا را شرح دهم، سالهاست که سئو سایت دنیای کاری من است!

اگر بخواهیم وب سایت خود را با سئو به صفحه یک گوگل برسانیم، بای روی این وب سایت سئو داخلی و خارجی بصورت اصولی و دقیق انجام دهیم. شما میتونید وارد سایت Woorank بشید و لینک سایت خودتون رو وارد بکنید و یک آنالیزی رو از وب سایت شما پس از مقایسه با الگوریتم های گوگل ارائه میکنه. سئو سفید دقیقا اون چیزی هست که گوگل از ما میخواد؛ یعنی ما هیچ کار خلافی رو انجام نمیدیم، از هیچ تکنیکی استفاده نمیکنیم و واقعا مثل یک وب سایت خوب شروع به فعالیت میکنیم.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما