themicbanner

آنچه ژاپنی ها می خورند؛ از کریکت تا زبرا تارتاروس

[ad_1]

میوه – حشرات از دیرباز در رژیم غذایی شهروندان ژاپنی مورد استفاده قرار می گرفته است و اکنون بازار رو به رشدی هستند. فروشندگان حشرات ادعا می کنند که حشرات در ژاپن به دلیل فواید تغذیه ای فراوان و سازگاری با محیط زیست و همچنین به دلیل غنی بودن از پروتئین حشرات در ژاپن خورده می شوند.

به گزارش دویچه وله، فرارو؛ یکی از علاقه مندان به حشرات، Shuichi Ochiyama دستور العمل های متعددی مانند سوشی مبتنی بر حشرات را به همراه دستورالعمل منتشر کرده است. وی از مردم خواست نگران غذای حشرات نباشند. حشرات غذای مغذی و سالمی را برای بشر فراهم می کنند. با افزایش تعداد حشرات در لیست رستوران های ژاپن، پیام ممکن است جالب تر و قابل قبول تر شود.

ژاپن سابقه طولانی در مصرف حشرات دارد. در بسیاری از مناطق روستایی ژاپن، کریکت یا کریکت قند به عنوان یک میان وعده برای کودکان فروخته می شود. با این حال، شرکت ها در حال حاضر طیف گسترده ای از دافع حشرات را توسعه می دهند و آنها را بر اساس ارزش غذایی بالا و مزایای زیست محیطی بازاریابی می کنند.

در سراسر ژاپن، فروشگاه های تخصصی انواع غذاها را می فروشند از عنکبوت گرفته تا کریکت، چرخ و زنجیر (ملخ) وجود دارد. رستوران ها نیز به نوبه خود، با قرار دادن حشرات در لیست کارهای خود، تبلیغات را تبلیغ می کنند.

در سال 2019، گریلوس، استاد زیست‌شناسی در دانشگاه توکوشیما، یک شرکت فناوری غذایی است که توسط تاکاهیتو واتانابه برای پرورش و تبدیل کریکت تأسیس شده است.

فلسفه این شرکت ایجاد یک “ترکیب جدید” است که به حل مشکل از دست دادن پروتئین، ایجاد یک چرخه غذایی جهانی و ارائه غذای سالم کمک می کند.

آنچه ژاپنی ها می خورند؛  از کریکت تا گورخر

فومیا آکوبو، سخنگوی شرکت به دویچه وله گفت.کریکت آنها مدت زیادی است که در ژاپن فروخته می شوند و ما آن را یک منبع غذایی مفید و مفید می دانیم. پرورش جیرجیرک به محیط زیست آسیبی نمی رساند زیرا به زمین، آب و مواد خام بسیار کمی نیاز دارد و نسبت به حیواناتی مانند گاو، طیور یا خوک از نرخ خوراک بهتری برخوردار است.

به گفته آکوبو، آتنا و تیمش در حال حاضر در حال تحقیق در مورد ارزش واقعی کریکت و بهترین راه‌ها برای گنجاندن آن در زنجیره غذایی انسان هستند. با این حال، بسیاری از اطلاعات در حال حاضر به طور کامل در اختیار شرکت قرار گرفته است.

مطالعات نشان می دهد که کریکت سرشار از کلسیم، منیزیم، روی، آهن، ویتامین ها و فیبر غذایی است. جیرجیرک همچنین می تواند به محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی و کود تبدیل شود.

آکوبو گفت: “ما اکنون در حال تبدیل جیرجیرک به روغن و آرد برای پخت و پز، بیسکویت، پودر کاری و سایر غذاها هستیم و قصد داریم مطالعه خود را گسترش دهیم. ما در آینده حشرات دیگری هستیم.”

ارزان و سازگار با محیط زیست

رستوران Noku در توکیو میزبان رویدادهای مزه حشرات است. “در سال های اخیر ما شاهد افزایش شدید تقاضا برای حشرات به عنوان غذا بوده ایم.. جیرجیرک و ملخ برای بسیاری از مردم رایج است، اما ما تعداد زیادی کرم ابریشم و عنکبوت را به عنوان غذا می فروشیم.

میتسوشی می گوید حشرات مورد علاقه او لارو زنبور عسل هستند. معمولاً در شهرهای کوهستانی مرکز ژاپن با سوپ ماسو، زنجبیل و بادام زمینی تهیه می شود.

میتسوشی می گوید که او طرفدار گورخرها برای غذا نیست. چون خودش از عنکبوت می ترسد. او می گوید مشتریان این فروشگاه در هر سن و جنس بسیار ماجراجو هستند.

“مهم ترین پیامی که باید به مشتریان خود برسانیم این است که غذایی که می فروشیم واقعا خوشمزه است. می توانیم به مردم بگوییم که ارزان، سازگار با محیط زیست و سالم است، اما مردم بسیار نگران هستند.” به دلیل طعم، آن را نمی خرند.»

سایر شرکت ها در ژاپن نیز به دنبال محصولات غذایی مبتنی بر حشرات هستند. Bakery Pasco ابتدا فروش کیت های خانگی ساخته شده از پودر کریکت خرد شده را آغاز کرد و اکنون طیف گسترده ای از کرم های ابریشم را با نام تجاری Silk Food تولید می کند.

در شهر جنوبی کوماموتو، یک دستگاه خودکار از پیش طراحی شده سوسک‌های کوتوله ژاپنی، عروسک‌های حشرات و سوسک‌های کرگدن ژاپنی را جذب می‌کند. برای کسانی که عاشق طعم شیرین هستند، برخی از محصولات موجود در دستگاه با شکلات پوشانده شده است.

یکی از علاقه مندان به حشرات، Shuichi Ochiyama دستور العمل های متعددی مانند سوشی مبتنی بر حشرات را به همراه دستورالعمل منتشر کرده است. وی از مردم خواست نگران غذای حشرات نباشند.

حشرات غذای مغذی و سالمی را برای بشر فراهم می کنند. با افزایش تعداد حشرات در لیست رستوران های ژاپن، پیام ممکن است جالب تر و قابل قبول تر شود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما