themicbanner

استواوی MateStation X and MatePad Paper را معرفی کرد – زومیت

[ad_1]

مأموریت هواوی این سیستمی است که «گیندگی یکپارچه‌ای مصنوعی» می‌نامد، دردسترس کاربران قرار می‌دهند. یکی از دستگاه ها در حوزه های مختلف ازجمله سلامت و تناسب اندام، مسافرت، دفاتر هوشمند، سرگرمی و خانه های هوشمن این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) روی دفاتر هوشمند هوشمند بود.

شارش زددی‌نت، Matebook X Pro 2022 و Matebook E ز ز . . .. .

رایانه شخصی MateStation X هواوی

نمایشگر و ننل پشتی رایانه شخصی MateStation X هواوی

رایانه شخصی MateStation X (AIO) هواوی که در حال عرضه نیست، اکنون در سراسر کشور دردسترس است. St نمایش لمسی ۲۸ و ۲ اینچی ۱۰ نقطه‌ای MateStation X البته در نن پشتی پن پورتی دیده نمی‌شود.

رزولوشن نمایشگر این دستگاه 4K + و نسبت صفحه نمایش به بدن آن 92 درصد است. Viaaye nen نیز سه نلندگو (طراحی‌شده به‌وسیله‌ی Devialet) و چهار میکروفون با برد پنج‌متری و قابلیت حذف نویز کا کمک هوش مصنوعی داد. MateStation X پردازنده‌ی سری Ryzen 5000H AMD با حافظه‌های حافظه رم و یک ترابایت SSD یانی می‌کند.

کاغذ MatePad یواوی

کاغذ MatePad یواوی

یکی از محصولات جالب‌ هواوی که در MWC مشاهده می‌شود، MatePad Paper است. این دستگاه در واقع در تبلت ۱۰ , ۳ اینچی جا جوهر الکتریکی است که حتی زیر نور شدید خورشید نیز تجربه‌ای جذاب و غیرانعکاسی هنگام خواندن ار در واقع، MatePad Paper به گونه ای طراحی شده است که مانند کاغذ عمل می کند.

۳۲ سطح نور پسزمینه برای مقابله با شرایط مختلف نور محیط وجود دارد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه دستگاه این ۸۶ , ۳ درصد است. درضمن ، حالتی به نام Smart Refresh نرخ افزایش نرخ نوسازی پایین در نمایشگرهای E Ink تعبیه شده است که می‌تواند با کمک نرم‌افزاری خاص این کار را انجام دهد.

مقاله مرتبط:

دانلود MateBook Paper for Huawei Books and AppGallery ارائه می‌شود. زمچنین، ازآنجاکه این دستگاه از M-Pencil یانی می‌کند، می‌توان با آن کارهایی مانند امضای آن را نیز انجام داد.

ه اواوی، ننل PMMA تجربه ی واقعی نوشتن روی کاغذ را می‌کند؛ بخش‌بندی حالت صفحه به اما امکان می‌دهد کارهایی مانند خواندن فایل‌ها و نوشتن یادداشت‌ها را هم‌زمان انجام دهید.

MatePad Paper چهار حافظه حافظه‌ی رم و گیگ بابایت حافظه‌های ذخیره‌سازی شده دارد و در رنگهای مشکی و خاکی و روانی بازار خواهد شد. ز ی حص م م م م م م م م م م ی ف ی ف ی ف س ی ی ی ی ی ی ی ی ی……… ی ه اواوی ، باتری کاغذ MatePad می‌تواند دستگاه را تا چهار هفته در حالت استندبای نگاه دارد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما