themicbanner

اسمِ همیشه دردسرساز برای پرسپولیس! :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1812085 |
04 ساعت 1400 ساعت 01:30 |
17,030 |ازدید |

0
دیدگاه

33 سال رقابت رنگ قرمز

یکی از مهمترین نام های تاریخ مقابل اسم پرسپولیس، بی امیر قلعه نویی است.

به گزارش “ورزش سه” بع از کسر امتیاز از گل گهر، امیر قلعه نویی بیشتر از همیشه برای اثبات خودش انگیزه دارد. فبکافبک خلاق و خوش ر دهه 60 و 70 و در ادامه مربی بی رحم در فتح آناوین مختلف، فردا یک رار دیگر با پرسپولیس می خواهد. در این 33، روزهای تلخ و رشینی رای امیر اردشیر در مقابل قرمزپوشان رقم خورده و او نه در قامت بازیکن و نه سرمربی بیر. علیرغم همه چیزهای طبیعی ، شلاش امیر قلعه نویی برای حفظ احترام رقیب ، از او چهره ای قابل توجه برای بخش قابل توجهی است. . . .. .

19 ا 67ند 67 ؛ عروض به بدترین شکل ممکن است

حب ن ن ن ن ن ن ن ن ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ان تفاق در تاریخ 19 اسفند 67 یرای امیر لل نویی رخ داد ا دوران حضور او در استقلال به بدترین لل ممکن آغاز شد. ژنرال بعد از حضور در شاهین و دوران کوتاه بازی در زمستان 67 به روزی که امیر اردشیر یک ننالتی هم خراب کرد.

69ار خرداد 69- خط کشی از یک نقطه مشخص

رنسانس شاید بهترین استقلال تاریخ از چنین روزی آغاز شد. . . . . . اما در نیمه دوم ارسال از روی ضربات ایستگاهی دقیقاً از روی یک نقطه و با سانترهای بی نظیر و خط کشی شده امیر قلعه نویی باعث شد استقلال با ضربات سر عباس سرخاب و صمد مرفاوی 1-2 به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ند. در ادامه نیز آسی وا و بیش از 60 زیازی بدون شکست برای م رویایی پورحیدری ; امیر به معنای واقعی معمار دوران درخشان استقلال بود.

30 دی 73 ; کتک کاری با رفیق قدیمی

در جنجالی ترین دربی تاریخ فوتبال ایران امیر لل نویی نقش مهمی ایفا کرد. فبکافبک باتجربه استقلال در نیمه دوم و در آماج بازی این تیم، در میدان میانه با مجتبی محرمی درگیر شده و شاید خشن تر. در سه دهه اخیر ادعاهایی که از هر دو طرف در مورد شروع نیست درگیری عنوان شده است که مطمئن نیستم. . . . . .

27 م 75ر 75- پایان تلخ برای ژنرال

رین دربی امیر قلعه نویی برای او به خلخ ترین لل رقم خورد. . . . . . علیرغم سه بار زدن توپ به دیرک در نیمه اول، دو م با قبول تساوی بدون راه رختکن ددد. امیر قلعه نویی در آخرین مسابقه به جای ادموند اختر وارد زمین شد و در نهایت در دقیقه 87 بود که ادموند بزیک با چرخشی تماشایی دروازه بهزاد غلامپور را باز کرد تا طلسم هفت سال نبردن پرسپولیس شکسته شود. امیر قلعه نویی کمتر از یک سال بعد از فوتبال خداحافظی کرد.

22 77 آن 77 ; تم تلخ شکست کنار ناصر حجازی

گذشته در دوران عمر ناصر حجازی رابطه خوبی بین او و امیر قلعه نویی نبود، اما رهبر سابق استقلال در اواسط دهه 70 بهقدری به ژنرال اعتماد داشت که او را به عنوان دستیار اول خود منصوب کرد. زد از کسب ونوان قهرمانی در لیگ 76، زگشتازگشت علی پروین به پرسپولیس محیط را برای آبی پوشان کرد. . . . . . اما گ ل مهدی هاشمی نسب در نیمه اول شاعث امیر قلعه نویی در ننر ناصر حجازی شکست برابر رقیب دیری را ور

25 82 82؛ معجزه برابر کهکشانی‌ها

آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ ز یوی دیگر قرمزپوشان با علی دایی، یریم باقری، کاویانپور، کاظمیان،، ی میناوند … در روزی که اواداران استقلال شاید به شکست ختا اختلاف گ ل نیز راضی بودند، امیر جسور و جوان دست کاری شبیه یس عجزهره و 1-2 پره. دواز دوران باشکوه ژنرال روی نیمکت آبی پوشان.

12 88 88 ؛ یتانیت به مرز جنون

زاز هم بازگشت به استقلال برای پیاده کردن عملیات نجات و به ر کشیدن رقیب. . . . . . قرمزهای قرمزپوشان و سوزاندن راحت دیرک دروازه باعث شد استقلال در ابتدای نیمه دوم با تک آل آرش برهانی پیش بیاید. . . . . . اما جادوگرپولیس یک دهه لل دوباره را در صحنه های پایانی از شکست نجات داد و پایان داستان . کن کوشکی فقط در زمین فرار می کند که دم دست امیر قلعه نویی نباشد، ژنرال بیش از اندازه عصبانی و برافروخته شده بود.

8 13 ر 1389 ; له کردن رقیب در آزادی

.اهان پرستاره امیر قلعه نویی هر حریف ریز و درشتی را قلع و قمع می کرد. پرسپولیس تحت هدایت علی دایی ابتدا با پنالتی تیاگو پیش افتاد، اما ستاره های ژنرال به سختی این مم را در تهران محکوم کردند. . . . . . . . .. . فصولی که امیر لل نویی در لیگ برتر رقیب نداشت.

17 13من 1395 ; ایان رویای قهرمانی

زد از چند فصل دوباره امیر قلعه نویی صاحب تیمی بود که دودای قهرمانی در ر داشت. نبرد تراکتور تا نیم فصل پایاپای دنبال شد و اگر قرمزها سروش رفیعی را از رقیب پرسپولیس و احمد نوراللهی و امید عالیشاه نیز برای اسپری کردن خدمت لباس تراکتور را به تن کردند. . . . . . قهرمانی قهرزوی یک رار دیگر برای امیر قلعه نویی و تیمش رنگ باخت و تراکتور در ادامه فصل دیگر نشانی از یک مم مدعی نداشت. شکست گینگین مقابل رقیب همیشگی و پایان رویاپردازی.

6 اردیبهشت 98 ; گنگ تک نفره با 100 هزار هوادار

هفته بیست، هفتم لیگ و تقابل پرسپولیس و سپاهان ; دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ در استادیوم آزادی. سیتاسیت های مسابقه به حدی بود که شاید یک موقعیت مسلم گلزنی نیز روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و سپاهان حتی یک بهربه زم را به سمت راست می برد. اما در اواسط نیمه دوم حدود 90 هزار هوادار یک صدا علیه امیر قلعه نویی پرسپولیس گفتند و او که دیگر تحملش کرد، به طعنه و به نشانه تایید شعار هواداران پرسپولیس با مشت به سینه خود کوبید; یک تنه سنگن در مقابل یک استادی مملو از جمعیت.

8 98 دی 98 ؛ تسلیم شدن در آخرین ثانیه

پاهان پرستاره ژنرال ننرار بعد از قبول شکست در کورس قهرمانی لیگ برتر، این بار در نیمه نهایی مام حذفی به مصاف تیم سیتاسیت های غیرقابل تصور این دیدار باعث می شود در 90 دقیقه دروازه دو بسته نگه دارید. . . . . .

4 98 98 ؛ از امیر اردشیر بعید بود

زاز هم تقابل سپاهان و روولیس احتمالا برای نن نام تیم قهرمان و البته غیرقابل انتظارترین واکنش ممکن از امیر اردشیر. در روزهای ابتدایی هوایی هوایی میدان و شرایط شرایط سپاهان به نقش جهان ممنوع شده بود، ورود امیر قلعه نویی و سپاهان به یکباره و در تصمیم گیری غیرمنتظره به ورود به نشانی داده نشد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 0-3 به سود برسد. پرسپولیس اعلام شود. . . . . .

فریا فاطمی مقدم

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما