themicbanner

السد با این ستاره ویرانگر است (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811922 |
03 ساعت 1400 ساعت 11:16 |
1,363 |ازدید |

0
دیدگاه

اکرم عفیف بهترین وینگر آسیا؟

فبکافبک همه کاره السدی ها بهترین بازیکن این تیم برای رسیدن به ونوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود.

گز گزارش “ورزش سه” عص عصر روز گذشته و از بازی های هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر ، سم السد موفق فقد با برتری پرگل ۲ زر ۲ از سد. ا ن در حالی است که سه هفته تا پایان بازی های لیگ ستارگان قطر باقی مانده و البته الصدی ها یک زیازی کمتر از سایر تیم ها دارند.

همه شاگردان سابق ژاوی هرناندز و فعلی خاوی گارسیا موفق شدند با بهترین آمار، خود را به عنوان قهرمانی لیگ معرفی کنند اما باید اعتراف کند مجموعه ای از بهترین بازیکنان در این تیم حضور دارند. ستازیکنانی که می‌توانم گل سرسبد آن را هافبک ۲۵ هاله قطری یعنی اکرم‌عفیف دانست.

چند نامهایی مانند بغداد بونجاح، آندره آیو، سانتی کازورلا، حسن الهیدوس، رودریگو تاباتا و … به اندازه کافی بزرگ هستند اما ملی پوش تیم السد با بازی های درخشانی که در این فصل از خود به نمایش موفق امتیازهای فراوانی را می رسانند. یازیهای مختلف برای خم خود کسب کند و نشان دهد این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد.

اکرم عفیف در دیدار روز گذشته برابر تیم الاهلی پس از دو هفته غیبت به دلیل محرومیت موفق شد یک بار دروازه حریف را باز کرد و سه بار نیز با پاسهای خود باعث گلزنی همبازیان خود شد و به نوعی می توان گفت اکرم عفیف در ارسال پاس گل. یراهای همبازیان خود در دیدار سبزپا سبزپوشان الاهلی موفق هتد هت تریک کند.

یکی از مهمترین انتخابی که می توانم عفیف را به عنوان بهترین بازیکن این فصل تیم السد دانست آمار او در گلهای به ثمر رسیده این تیم است و باعث هافبک 25 ساله قطری هم در جدول گلزنان و هم در جدول گلسازان لیگ موفق شده است شرایط برای خود. اکاد کند. . . . . .

در سوی دیگر با هت تریکی که اکرم عفیف در ارسال پاس گل در بازی با الاهلی موفق شد تعداد پاس های گل را به عدد 16 خود و با اختلافی زیاد به عنوان بهترین گل ساز لیگ ستارگان قطر نیز خواهد شد. این آمار هافبک خلاق قطری ها در حالی که به ثبت رسیده است که السد، چهار دیدار دیگر تا پایان بازی های لیگ ستارگان قطر دارد و به این ترتیب حتما می تواند آمار خود را به جالب توجهی اهمیت دهد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما