themicbanner

امکان خرید اشتراک از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام به زودی در دسترس است

[ad_1]

اینستاگرام قبلاً اعلام کرده بود که به دنبال توسعه توانایی خرید اشتراک از سازندگان محتوا است. به نظر می رسد این ویژگی اکنون در حال آزمایش است، زیرا گزینه های پرداخت درون برنامه ای برای اشتراک های اینستاگرام را به برنامه اپ استور خود اضافه کرده است.

Sensitive Tower می گوید که داده های برنامه اینستاگرام را در اپ استور اپل بررسی کرده و متوجه شده است که از 1 نوامبر (10 نوامبر) گزینه خرید اپلیکیشنی به نام اشتراک اینستاگرام با قیمت 4.99 دلار اضافه شده است. فروشگاه App ایالات متحده. دو روز بعد، در 3 نوامبر، یک گزینه رزرو 0.99 دلاری دیگر به لیست اضافه شد.

Sensor Tower می گوید که تاکنون تنها گزینه خرید درون برنامه ای در اینستاگرام متعلق به Instagram Badges بوده است. این توکن‌ها آیتم‌های مجازی هستند که طرفداران می‌توانند با قیمتی بین 0.99 تا 4.99 دلار خریداری کنند و از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند.

اینستاگرام معمولاً ویژگی های جدید خود را ابتدا با گروه کوچکی از کاربران آزمایش می کند و سپس همه کاربران را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه، انتظار می رود ویژگی خرید اشتراک به زودی برای تولیدکنندگان محتوای آمریکایی راه اندازی شود. این شبکه اجتماعی با ابزارهایی مانند اشتراک و حتی NFT به دنبال ایجاد یک پلتفرم بسیار جذاب برای تولیدکنندگان محتوا است.

ایده خرید اشتراک از سازندگان محتوا این است که کاربران با پرداخت هزینه ماهانه به محتوای سازنده محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی تابستانی مشابه به نام Exclusive Stories است که به کاربران امکان می دهد با خرید اشتراک، داستان های خاصی را مشاهده کنند.

اینستاگرام تنها کسی نیست که برای جذب تولیدکنندگان محتوا رقابت می کند. شرکت هایی از جمله تیک تاک، اسنپ، پینترست، یوتیوب و توییتر نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته اند. توییتر اخیرا پلتفرم اشتراک خود را با نام Super Follows راه اندازی کرده است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما