themicbanner

انواع CRM – سیستم ها و مدل های CRM (سی آر ام) معرفی 4 نوع

داده های متمرکز ارتباط بهتر را تسهیل می بخشد. این امر در جمع آوری ، اتلاف و تجزیه و تحلیل اطلاعات که می تواند برای تصمیم گیری و بهبود فرایند استفاده شود، کمک می کند. اطلاعات لازم را برای رشد و شکوفایی تجارت فراهم می کند. نرمافزار Keap یک راهکار فروش و بازاریابی مبتنی بر تکنولوژی ابری است که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اتوماسیون بازاریابی و دامنهای از اقدامات تجارت الکترونیک را یکجا ارائه میکند. اما مهمترین بخش ماجرا، نرم افزار بازاریابی اندروید رایگان دسیما است؛ به عبارت دیگر نقطه قوت این برنامه، نرم افزار بازاریابی موبایل آن هم به صورت رایگان در دو نسخه اندروید و آی او اس ios است که برتری خاصی به آن بخشیده چرا که کمتر اپلیکیشن ویزیتوری رایگان با امکانات کاملی را میتوان پیدا کرد که برای موبایل و اندروید و آی او اس نیز نسخه مجزا و کاملی ارائه داده باشد. هدف اصلی ارتباط با مشتریان ، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض را بر آن می گیریم که نه به خاطر محصول خوب بلکه به دلیل روابطشان با عرضه کنندگان محصولات ، از یک سازمان خرید می کنند.

به همین خاطر استفاده از نرمافزار CRM علاوه بر سازماندهی امور داخلی شرکت، به فعالیتهای فروش نیز نظم میبخشد. این امر به منظور پیگیری رده های فروش و توزیع آنها است. CRM با افزایش اثربخشی استراتژی های مورد استفاده برای بازاریابی و ارتقا آن در این مورد مهم کمک می کند. انعطاف پذیری بی نظیر این نرم ­افزار یکی از قابلیت­ های منحصر به فرد آن است. متخصصان هوش تجاری که معیارها و روندهای فروش را تجزیه و تحلیل می کنند و از این داده ها برای پیش بینی فروش استفاده می کنند. احتمالاً تا الان با مواردی چون بینظمی پیگیریها، وابستگی به افراد، عدم وجود یک دیتابیس از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن از کسبوکار دستوپنجه نرم کردهاید. تجزیه و تحلیل و ارائه داده های جمع آوری شده را بر عهده دارد تا بتواند یادگیری ها و تصمیم گیری های مهم را دریافت و ایجاد کند. این امر در اتخاذ یک راهکار موثر برای افراد و تجزیه و تحلیل مهارت های آنها و اجرای همین راهکارها در جهت توسعه و پیشرفت کمک می کند. این فرآیند شامل موارد بسیاری است، از مدیریت کارآمد کمپین ها گرفته، طراحی فرم های سفارشی تا نهایی کردن لیست های پستی و سایر موارد.

شما می توانید نرم افزار را بر اساس نیازهای خود سفارشی سازی و قابلیت های مورد نیاز خود را به سیستم اضافه نمایید و یا پارس ویتایگر را با سایر نرم افزارهای فعلی سازمان خود یکپارچه سازی نمایید. را به شما نشان دهد. داده ها نشان می دهند که 91٪ از مشاغل با بیش از 11 کارمند از نرم افزار CRM استفاده می کنند. فرصت های درآمدزایی را نشان می دهد و به تجزیه و تحلیل پیش بینی فروش و عملکرد نیروی کار کمک می کند. CRM به اتوماسیون و ساده سازی فرآیندهای مختلف و بهبود کارایی کلی کمک می کند. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید فرایند کار شما را ساده کند و باید امکاناتی را فراهم کند تا کاربر با سرعت و دقت بیشتری کارها را انجام دهد و مدیران بتوانند از عملکرد کارکنان فروش گزارش گیری کنند. این امر همچنین به ساده سازی فرآیندها و ارائه خدمات به مشتری به روشی بهتر کمک می کند.

در مقابل، یک مشتری راضی رضایت خود را به 5 نفر دیگر منتقل می کند و در نهایت 95 درصد از مشتریان ناراضی اگر به شکایت آنها به زودی رسیدگی شود، مشتری وفادار شما باقی می مانند. شما پروژه های مختلفی دارید که هر پروژه ثبت هزینه و درآمد خود را انجام می دهد. عوامل فرعی مختلفی مانند مدیریت لیست، مدیریت کمپین، مدیریت فعالیت، مدیریت اسناد، مدیریت تماس، ایمیل ها و غیره وجود دارد. اجرای موفقیت آمیز CRM جنبه های مختلفی دارد که در اینجا به طور مفصل در مورد آنها بحث خواهیم کرد. ما به طور خلاصه به برخی از مزایای عمده سیستم CRM خواهیم پرداخت. ویژگیها و امکانات نرم افزار crm چیست؟ نرم افزار حسابداری شرکت خدماتی پویا سیستم ، متناسب با تمام نیازمندی های شرکت های خدماتی از قبیل محاسبه بهای تمام شده ، محاسبه سود و زیان ، انبارداری ، حسابداری ، خزانه داری و … طراحی شده است .

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما