themicbanner

انویدیا به دنبال پر کردن دنیای مجازی و فیزیکی با آواتارهای هوش مصنوعی – Zomit است

[ad_1]

انویدیا پلتفرم جدیدی را برای ایجاد عناصر مجازی به نام Omni Avatar معرفی کرده است. این پلتفرم تعدادی فناوری مختلف مانند فناوری تشخیص صدا، گفتار مصنوعی، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی را در خود جای داده است. به گفته انویدیا، این پلتفرم می تواند از عوامل مجازی برای تامین انرژی استفاده کند.

به گزارش The Verge، جنس هوانگ، مدیر عامل انویدیا، در نشست سالانه GTC این شرکت، چندین نمایش با استفاده از فناوری Omni Avatar انجام داد. در یکی از این مثال ها، یک شخصیت انیمیشن زیبا در یک جعبه دیجیتال از طریق منوی رستوران فست فود با یک زن و شوهر صحبت می کند و به سوالاتی مانند اینکه غذای حیوان خانگی کدام ماده است پاسخ می دهد. این ویژگی از فناوری ردیابی چهره برای حفظ ارتباط چشمی با مشتریان و پاسخ به حالات چهره آنها استفاده می کند. هوانگ گفت:

این برای خرده فروشان هوشمند، استارت آپ ها و خدمات مشتری مفید خواهد بود.

آواتار Omniverse آواتار Omniverse

در مثالی دیگر، نسخه متحرک Huang به سوالاتی در مورد موضوعات مختلف از جمله تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ می دهد و در ویرایش سوم، شخص از تصویر واقعی خود به عنوان یک شخصیت حاضر در یک کنفرانس استفاده می کند. تماس گیرنده در یک کافه شلوغ لباس معمولی پوشیده بود، اما آواتار او هوشمندانه ژست گرفت و هیچ سروصدایی در پس زمینه وجود نداشت. این آخرین نمونه بر اساس پروژه Maxine Nvidia است. برنامه هایی که هدفشان بهبود مسائل رایج (مانند پخش با کیفیت پایین و مراقبت از چشم) در کنفرانس ویدیویی با استفاده از اصلاحات یادگیری ماشین است.

مقالات مرتبط:

اعلامیه آواتار Omniors بخشی از چشم انداز اجتناب ناپذیر انویدیا از “کل جهان” است. این فناوری، مانند Metavars، مبتنی بر جهان های مجازی و مشترک است که امکان همکاری از راه دور را فراهم می کند. اما در مقایسه با دیدگاه ارائه شده توسط متا (فیسبوک سابق)، انویدیا کمتر نگران انتقال جلسات اداری به واقعیت مجازی است و بیشتر نگران شبیه سازی محیط صنعتی با همتایان مجازی خود و ایجاد آواتارهای تعاملی در دنیای واقعی است. .

مثل همیشه، نسخه های آزمایشی فناوری انویدیا عملکرد خوبی دارند، اما هنوز نمی دانیم که این فناوری چگونه در دنیای واقعی مفید خواهد بود. به عنوان مثال، برای فونت‌های کیوسک، مشخص نیست که مشتریان این نوع تجربه رابط را ترجیح دهند و فقط یک مورد را از منو انتخاب کنند. هوانگ در توصیف خود خاطرنشان کرد که میزان تاخیر پاسخ هویت حدود دو ثانیه است که از یک انسان واقعی کندتر است. بنابراین در صورتی که مشتری عجله داشته باشد، این فناوری کاربرد چندانی نخواهد داشت. همچنین، اگرچه فناوری Maxine این شرکت مانند یک پروژه پر جنب و جوش به نظر می رسد، ما هنوز تاثیر آن را در دنیای واقعی نمی بینیم.

نظر شما در مورد فناوری Omni Avatar چیست؟

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما