themicbanner

اولین استارتاپ بیمه مجوز گرفت – زومیت

[ad_1]

بیمه صنعتگی برای ورود به حوزه روش و پشتیبانی آنلاین، ما مدت‌ها این صنعت را . . . . .

.مه‌بازار اولین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد. این قدم بزرگ در حوزه فروش آنلاین بیمه، مثل سایر استارتاپها در ایران، برای پاگرفتن و ادامه دادن ماجراهای زیادی را از سر گذراند و مثل هر کسب و کاری، چند بار گرفتار پیچ های سخت شد.

ستاین‌حال حفظ دادل در هر مسیری، راز موفقیت است. . . . . . از این حرکت جسورانه، شرکت‌های دیگری هم برای فروش بیمه دورخیز وارد بازار رقابت شدند.

مهم ترین مزیت این سایت خرید آنلاین بیمهشرایط کیفیت اکثر شرکت‌های بیمه و مقایسه قیمت‌هاست. این ویژگی فرصتی است برای خریدهای خرید بیمه که از مطالعه و مقایسه، آنمان بیمه‌ای را بخرند که مناسب است و مدنظرشان است.

همه بازار

. . . . .

ع لاوه‌براین، پشتیبانی آنلاین بیمه‌بازار فعال در خدمات خدماتی بخش یانی به‌طور متوسط ​​در روز جوابگوی ۲۰۰۰ تماس است. بیمه یزریز آنلاین را به روشهای قدیمی داده‌است.

ارتباط با ارتباط در بیمه‌بازار تنها به پشتیبانی ختم نمی‌شود. در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، حاحدمکن اطلاعات مربوط به بیمه و تغییرات صورت گرفته در قوانین آن، زبا زبان. در این بخش نیز، پاسخ‌دهی به لالات و مسائل مربوط به اولویت‌های کار است.

پالا پنج‌سال پس از ررعار و به دست آوردن اعتماد و میزان مصرف‌کننده‌ها

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما