themicbanner

اگر زیر 40 سال دارید ، با فاجعه شدید آب و هوا روبرو خواهید شد – زومیت

[ad_1]

مطالعات نشان می دهد که وضوح دید عموم مردم. اما دانشمندان می گویند تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. طبق مطالعه ای که چگونه نسل های مختلف تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار خواهند گرفت ، کودکان متولد 2021 به طور متوسط ​​هفت برابر طول عمر امواج گرما ، دو برابر بیشتر از والدین خود در برابر آتش سوزی و خشکسالی ، تقریبا سه برابر زندگی خواهند کرد. محصولات زراعی و سیل.

با توجه به نتایج موجود در مجله علوم پایه گرمایش زمین و به ویژه حوادث شدید آب و هوایی ، زندگی نوجوانان و کودکان را به طور متوازن تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این مطالعه نمونه های گسترده ای از مدل سازی حوادث شدید آب و هوایی آینده و شرایط مختلف آب و هوایی را ارائه می دهد و پیش بینی می کند که چگونه گروه های سنی مختلف در سراسر جهان در طول زندگی خود بلایای آب و هوایی را تجربه خواهند کرد و پیش بینی های جداگانه ای انجام می دهند. به گفته ویم تیری ، دانشمند آب و هوا از دانشگاه مستقل بروکسل در بلژیک ، که این مطالعه را رهبری کرد ، گرمایش زمین در صورت عدم کنترل می تواند بدتر شود. او می گوید:

ما دریافتیم که افراد زیر 40 سال امروز از نظر مقابله با امواج گرما ، خشکسالی و سیل در شرایط بی سابقه ای زندگی می کنند. این می تواند حتی در محافظه کارترین شرایط رخ دهد.

مطالعات ناسازگاری شدید بینش خلاق بین المللی را نشان می دهد. اما محققان می گویند تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. این فشار علیرغم کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که کشورها بر اساس توافقنامه پاریس امضا کرده اند ، نامعقول باقی خواهد ماند. قرارداد پاریس یک معاهده جهانی آب و هوا است که توسط بیش از 190 کشور امضا شده است.

جاری شدن سیل در کلن آمریکا

پس از طوفان گرمسیری آیدا ، یک کودک در 30 آگوست در حال قایق سواری در آب های سیل در کلن ، می سی سی پی است.

به گفته محققان ، در جام جهانی فعلی ، 172 میلیون کودک در آفریقای سیاه بیش از 50 برابر موج گرما و شش برابر شرایط شدید آب و هوایی در معرض خطر قرار خواهند گرفت. در عین حال ، 53 میلیون کودک در گروه سنی مشابه در اروپا و آسیای مرکزی در این وضعیت قرار خواهند گرفت.

مقالات مرتبط:

نتایج در حال حاضر نگران کننده است ؛ اما تأثیر آن بر زندگی مردم ممکن است بیشتر از برآورد آموزش باشد. این امر به این دلیل است که محققان تنها بر فراوانی رویداد فاجعه بار تمرکز کرده اند ، که مدت و شدت آن را در نظر نگرفته اند.

مطالعات مختلف نشان داده است که تغییرات آب و هوایی نه تنها احتمال وقوع حوادثی مانند موج گرما ، خشکسالی و آتش سوزی را افزایش می دهد ، بلکه شدت آنها را نیز افزایش می دهد. تیری گفت: “ما این واقعیت را در نظر نمی گیریم که موج گرما در آینده ممکن است مانند امروز دو برابر شود.”

محققان همچنین وقایع فاجعه بار را جداگانه در نظر گرفتند. بنابراین ، این مطالعه در نظر نگرفته است که اگر این وقایع به طور همزمان اتفاق بیفتند ، چگونه اثرات آنها افزایش می یابد. با یکدیگر. تیری گفت: “این موارد معمولاً همزمان رخ می دهند.” به عنوان مثال ، به موج گرما و خشکسالی یا سیل رودخانه ها و طوفان های گرمسیری فکر کنید. “

البته دلایلی برای امیدواری وجود دارد. به گفته تیری ، اگر کشورهای خارجی بتوانند میزان انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و اثرات گرمایش زمین را محدود کنند ، می توان از وخیم ترین وضعیت آموزشی جلوگیری کرد.

جوانان با فعالیت هایی مانند “جمعه برای آینده” در صدر فعالیت های اقلیمی هستند و از دولت می خواهند که اقدامی انجام دهد. رهبران جهان قرار است از 31 اکتبر تا 12 نوامبر در اسکاتلند ملاقات کنند تا در کنوانسیون چارچوب 2021 سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوا شرکت کنند. بحث های این هفته بسیار مهم خواهد بود و انتظار می رود که در این نشست اهداف بلندپروازانه ای برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 تعیین شود.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما