themicbanner

اگر مشکل دارید این کارها را نکنید

[ad_1]

خودداری از برخی رفتارها به‌ویژه برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی می‌شوند نیاز دارند.

روزنامه جام ن م نوشت: خودداری از رفتارهای زیر به‌ویژه برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی می‌شوند هستند.

کانی‌شدن مکرر: یشانی‌شدن یا هیجان‌زده‌شدن کار برای قلب مضر است. اگر تأثیر منفی برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، تأثیر منفی بر قلب خواهد گذاشت. افزایش آدرنالین ناشی از عصبانیت باعث نوسان فشار خون می‌شود. قتی رار خون خیلی بالا باشد رگهای خونی اطراف قلب آسیب میبینند. این شرایط، جریان طبیعی خون به بلب و عملکرد آن را کاهش می‌دهد. به خاطر سلامتی خود، حفظ آرامش را به خودتان آموزش بدهید.

یرخوری: اگر می‌توانید از آسیب جلوگیری کنید، مهم است که پرخوری کنید. پرخوری یا ندیستن نحوه تعدیل رژیم غذایی می‌تواند ویسکوزیته گا گرانروی خون را افزایش دهد. این شرایط رسوب رچ در دیواره شریانهای اطراف قلب را به رمراه دارد. در نهایت نتیجه خون بالا باعث ی باریک‌شدن رگ‌های خونی می‌شود. به دنبال قن قلب از خون و کسی که محروم می‌شود و آسیب می‌بیند. اگر می‌خواهید از قلبتان محافظت کنید، بهتر است در حد مجاز غذا بخورید و غذا را آهسته یوید کنید.

اِ دیروقت بیدارماندن: کار کاری قلب را افزایش می دهد و آ ن آسیب می رساند. درصد بیش از افراد بر اثر مشکلات بیماری ناشی از دیر بیدار ماندن‌های مکرر جان خود را از دست می‌دهند. بلب و سایر اندام‌های برای عملکرد درست به زمان کافی برای بدن نیاز دارند. بیشتر در معرض خطرات سلامتی هستند. در آخر شبی که بدن خسته است، ضربان قلب افزایش می‌یابد. هار مهم است شب خوب بخوابید و زود بیدار شوید زیرا این شرایط به طبیعی ماندن ضربان قلب کمک می‌کند.

تمرینات ورزشی: . . . . . یا این حال، ورزش شدید می‌تواند برای قلب مضر باشد. قتی یمرین‌های سنگین انجام می‌دهد، بلب به نیاز بیشتری دارد. مقداری از خون مورد نیاز قلب افزایش می‌یابد قلب نمی‌تواند به موقع دریافت کند. آن شرایط، سفت شدن قفسه سینه و سخت‌شدن فسنفس را به همراه دارد. یمرها را به آرامی شروع کنید و کم‌کم شدید کنید تا قلب را تحمل نکنید.

از: dailyhealthpost.com

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما