themicbanner

اینتل رسماً به تجارت ارزهای دیجیتال وارد می شود – زومیت

[ad_1]

ی اتنتل، یکی از تولیدکنندگان بزرگ تراش و پردازنده های کامپیوتر در جهان، در اواخر دی ۱۴۰۰ ین تراشه Bonanza Mine نام دارد، ولتاژ بسیار اندک و بازده انرژی آن زیاد است. شهیراشه‌ای یادشده قرار است ۲۳ فوریه ۲۰۲۲ (۴ اسفند ۱۴۰۰) معرفی شود.

روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، راجا کدوری. . . . . به گزارشش Tomshardware، اینتل در سال 2022 همزمان با تحویل تراشه های اسیک Bonanza Mine به مشتری بزرگ، به بازار انتظار بیت کوین نیز وارد می شود در پنج سال آینده به رشدی 2. 8 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

اینتل که ظمنظور طراحی و ساخت سخت‌افزار استخراج ارزهای دیجیتال، گروه محاسباتی ایجاد کرده است که به‌عنوان زیرشاخه‌ای از و ی گروه زیرنظر راجا کدوری فعالیت می‌کند و IP های موجود اینتل، سخت‌افزار ابررایانه‌های سفارشی دیگری نیز خواهد بود. هنوز از وظایف این واحد اطلاعی در دست نیست. اما احتمال می‌رود که سخت‌افزاری برای استخراج ارزهای دیجیتال دیگری به‌غیر از بیت کوین به‌عنوان واحدی کمکی برای خدمات فندر تولید کند.

intelminer

ی تاتدهنده‌ی بلوک جن جدیدش را به‌اشتراک گذاشته است و بیانیه‌ای کدوری نیز به تات فنی Bonanza Mine اشاره می‌کند. ی تراشه برای اولین بار در فهرست محصولات کنفرانس آتی ISSCC مشاهده شد. ما اینتل قبل از برگزاری این رویداد و معرفی رسمی Bonanza Mine

این تراشه به طور خاص برای سرعتبخشی به پردازش SHA-256 (یکی از الگوریتم هاینگاری) برای استخراج بیت کوین در ولتاژ بسیار اندک طراحی شده است و به گفته اینتل، درمقایسه با پردازنده های گرافیکی معمولی برای شناسایی رمز SHA-256، در هر وات بیش از هزار برابر. بهتملکرد بهتری ارائه می‌کند.

باید توجه کرد که پردازنده‌های اطلاعات گرافیکی برای تولید بیت کوین به‌کار نمی‌روند و این مقایسه را نمی‌توان مقایسه کرد. . . . . . سیک‌ها درمقایسه‌ها با انواع پیچیده‌تری از تراشه‌ها که می‌توانند انجام‌دهنده‌های مشابه را انجام دهند، اجزای سازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی، ا.

آنراشه‌ای Bonanza Mine اینتل با سایر دستگاه‌های مبتنی بر اسیک شرکت‌هایی مانند Bitmain که یبریباً انحصار ماینرهای حرفه‌ای را در دست دارد و MicroBT رقا می‌کند. نرخ تأخیر تولید و قیمت لالاها در این شرکت‌ها زیاد است و به رشای طراحی ثالث و فندری‌هایی برای تولید نند وابسته است.

مقاله مرتبط:

فاندری هایی مانند تیاسامسی نامشخصبودن به استفاده از ماهیت پراکنده ای از ارزهای دیجیتال به ارائه شرح وضعیتی به این شرکت ها علاقه مندی های نشان دهنده نمی دهند و درعوض می گیرند، می گیرندوکار پایدار و بلندمدت طراحان مطرح تر تراشه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

اینتل ظرفیت تولید چشمگیری دارد یک نوز مشخص نیست که اسیک نسل دوم Bonanza Mine را در کارخانه‌های داخلی خود می‌سازد یا این سخت‌افزار را به ساساسامسی برون‌سپار می‌سازد. دراین‌میان، برخی شایعات حاکی از این نند که BMZ2 برمبنای فرآیند ۵ نانومتری تی‌اس‌ام سی ساخته شده می‌شود.

اینتل تقریباً 25 درصد از تولید سیلیکون خود را برونسپاری می‌کند و قصد دارد در چند سال آینده نیز، با انتقال تولید پردازنده‌های گرافیکی و برخی تولیدات پردازنده‌های خود به تیاسامسی، این درصد را افزایش دهد و توان رقابت با شرکت‌های ماینینگ پیدا کند.

افزون برین، این شرکت کنترلی دقیق بر زنجیره‌های تولید و تولید خود را دارد که عاملی را در ادامه نیمه‌هادی‌ها ایجاد می‌کند. اینتل می‌گوید که در طراحی سخت‌افزار ماینینگ این شرکت از تکه‌های ریز سیلیکون استفاده می‌شود.

اولین کار استخراج بیت کوین اینتل

ییت شرکت خدمات مالی آمریکایی BLOCK قب قبلاً به‌عنوان میدان می‌شد و آرگو بلاک چین (Argo Blockchain) و ر کتراج شت یوین GRIID را. .ااین‌حال، ممکن است افرادی بزرگ دیگر نیز داشته باشند که نمی‌خواهند نامشان فاش شود.

در چند سال گذشته، صنعت بیت کوین با توجه به سختافزار و قیمت گذاری بیشازحد گران بوده است و باتوجهبه پیش بینی برخی تحلیلگران درباره افزایش تعداد ماینرها، احتمال میرود که همین روند ادامه پیدا کند. در ننن بازاری، شرکتی مانند اینتل می‌تواند با قیمت و عرضه‌های پیش‌بینی‌شده به قدرت برتر تبدیل شود.

اینتل به شرکت بیت کوین GRIID تضمین شده است که حداقل ۲۵ درصد از کل عرضه سیک است شرایط اصلی درمقایسه‌با شرکت‌های رقیب مانند Bitmain که اسیک‌های خود را بسته‌اند، قیمت‌گذاری می‌کند، رار مطلوب‌تر به نظر می‌رسد.

GRIID یکی از اولین مشتریان بزرگ اینتل است که به ارزش ۳، یک میلیارد دلار می‌رسد. این شرکت تضمینی قیمتی اینتل را مزیت رقابتی و مهم درمقایسه‌با سایر شرکت‌های ماینینگ می‌داند و می‌کند که فزافزار بزرگ‌ترین بخش است.

درارداد سخت‌افزار شرکت GRIID ع الاوه‌بر گوشزدکردن یک من از اسنادی مواردی هستند که مجموعه‌ای هستند که در سیستم‌های سفارشی خود از آن‌ها به‌عنوان راهنمایی استفا استفاده می‌کنند. بناوبرین، میتوگان اینجون فرهاد کره ایلتل سیلیکون موردنیز برگی مشتاریان خود رضا

آن با برنامه های دورسی اورای پلتفرم BLOCK نیز به‌خوبی مطابقت دارد. و در اینباره گفته است:

ی اتنتل می‌توان سیستم‌های کامل را تولید و ننا را ازطریق شرکایش به بازار عرضه کرد، اما هنوز جزئیات زیاعی زستراتژی برای استراتژی‌ها وجود دارد. سادداشت‌های منتشرشده اینتل برای کنفرانس آتی ISSCC به این نکته اشاره می‌کنند که بیت‌یوین را در حال‌حاضر سالانه ژی اراووا می‌کنند. اقن مقدار مصرف انرژی سالانه کشور فنلاند بیشتر است ؛ اما به‌گفته‌های اینتل، شتاب‌آوری‌های سفارشی این شرکت می‌تواند انرژی را بهینه کند.

کدوری بیان می‌کند که بلوکچین‌ها به بیش از حد انرژی نیاز دارند. اما اینتل در نظر دارد راه‌حل‌های شناسایی‌پذیر و کم‌مصرف انرژی برای ترویج اکوسیستم بلوک چینی باز و ایمن کند و این ننوور را ارائه کند.

مقاله مرتبط:

بانک رسمی این همگی بر منابع انرژی پایدار تمرکز دارند. به عنوان مثال، GRIID ادعا می‌کند که تقریباً ۷۴ درصد از مصرف برق این رش بدون کربن است و در نظر دارد تا این مقدار را تا

RIرکت استخراج بیت کوین GRIID آماری قطعی از تعداد ماشین‌های مستقرش ارائه نشد. . . .. .

Mainrkt سهامی عام بلاک آن آرگو نیز اخیراً ۲۰ هزار دستگاه انت‌ماینر بیت مین (Bitmain Antminer). این شرکت ادعا می‌کند که از نظر زیست‌محسیطی به طبیعت آسیب‌رسانی می‌کند و رای نمی‌تواند خود را روی انرژی آبی کزمرکز می‌کند.

شرکت خدمات مالی آمریکایی BLOCK که قبلاً بهعنوان میدان می‌شد، روی منابع انرژی انرژی بسیار مهم است و قصد دارد با همکاری Blockstream Mining نیز مزرعه‌ای استخراج بیت کوینی با انرژی خورشیدی در ایالات متحده ایجاد کند.

چشم‌انداز اینتل برای ورود به زارع ارزهای دیجیتال

Anrashe‌های Bonanza Mine اینتل می‌تواند در بازار سودآوری سودمند باشد که یوین و رقابت با شرکت‌هایی مانند Bitmain و MicroBT. این شرکت عملکرد پردازنده های گرافیکی Arc Alchemist استاندارد خود را محدود می کند و در این حوزه نیز با رقبای قدیمی خود، یعنی ایامدی و آنویدیا، برای استخراج دیگر ارزهای دیجیتال (مانند اتریوم) به رقابت ادامه خواهد داد. ناگفته نماندهای گرافیکی Arc Alchemist استاندارد اینتل به‌زودی به زازار عرضه می‌شوند.پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل بدون محدودیت‌های استخراج ارز دیجیتال عرضه می‌شوند

در واقع، اینتل هم با تولید اسیک و هم با تولیدهای گرافیکی استراتژی دوجانبه را برای ورود به بازار بلوکچینها و استخراج ارزهای دیجیتال در پیش گرفته و قصد دارد با اضافه کردن این محصولات به تولید و عرضه جهانی، خود را از سایر دهندگان سختافزار ماینینگ ارائه دهد. متمایز کند.

اینتل نسل اول تراشههای Bonanza Mine خود را فوری فوریه 2022 (اویل اسفند 1400) رونمایی کرد و ادعا کرد که این نسل از تراشهها با عملکردی 137 گیگاهرتزی و بهرهوری 28. 2 واتبرثانیهای، رقیب بهترین اسیکهای موجود در بازار خواهند بود. این ادعا می‌تواند برای نسل دوم این تراشه بسیار تقویت‌کننده باشد و اگر این تراشه دارای سیلیکون کافی با کارایی، عملکرد و قیمت رقابتی باشد، ورودش به بازار سخت‌افزار بیت کوین می‌تواند وضعیت موجود را تغییر دهد و مسیر رقابتی را رقم بزند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما