themicbanner

این دستگاه پوشیدنی در کارت های فیزیوتراپی برای تشخیص حرکات بدن استفاده می شود. [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان دانشگاه MIT یک دستگاه پوشیدنی را توسعه داده اند که می تواند برای تشخیص حرکات بدن و نمایش شرایط ترمیم عضلات روی صفحه روی پای یا دست کاربر قرار گیرد. این فناوری می تواند برای ساده سازی روند فیزیوتراپی و ترمیم بافت با فعالیت بدنی مفید باشد.

این دستگاه پوشیدنی می تواند از فناوری توموگرافی برای تشخیص مقاومت ضربه های الکتریکی در ماهیچه ها استفاده کند و همچنین می تواند حرکت ماهیچه ها را زیر نظر داشته باشد. به طور خلاصه ، این ابزار علاوه بر تشخیص حرکت ماهیچه ها ، می تواند فعالیت هایی را که انجام می دهند نیز تشخیص دهد.

برای استفاده از این فناوری ، شکل و ساختار گجت ها به صورت سه بعدی در بسته طراحی EIT طراحی شده است. در طول طراحی این ابزار ، حسگرهایی که تکانه ها یا پایانه های الکتریکی یکسانی را تشخیص می دهند ، به طور خودکار در مکان های مختلف نصب می شوند. البته اگر کاربر ضربه بزند ، می تواند خود آنها را در مکانهای مختلف مطابق میل خود طراحی کند.

پس از اتمام طراحی ، اجزای مختلف ابزار جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی مونتاژ می شوند. پس از قرار دادن دستگاه در دست خود و نصب برنامه تلفن همراه ، می توانید از آن برای تشخیص مکان استفاده کنید. پس از نصب گجت در دست خود ، دست و انگشت خود را در یک موقعیت نگه دارید (به عنوان مثال ، سوراخ کردن ، نمایش چیزی با دست ، بالا نگه داشتن انگشت شست) ، دستگاه می تواند آن و حرکات دست شما را تشخیص دهد. این است ، به عنوان متن در برنامه نمایش داده می شود.

این ابزار را می توان با برنامه های کاربردی تلفن همراه واقعیت افزوده به عنوان ابزاری غیر تهاجمی برای تشخیص میزان ترمیم عضلات در طول روند بهبودی و فیزیوتراپی استفاده کرد.

دستگاه پوشیدنی

این دستگاه همچنین می تواند برای جلوگیری از حوادثی که می تواند راننده را مختل کند یا برای او مشکل ایجاد کند ، استفاده شود. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این موضوع هشدار می دهد. این ابزار همچنین می تواند برای نشان دادن میزان چربی بدن یا گوشت با نمایش نسبت ها یا علائم ایجاد شده بر روی گوشت مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما