themicbanner

باشگاه جانشینان مسی و رونالدو را اعلام کرد

[ad_1]

چند روز پس از بازی در زمین چمن مصنوعی لیبی مقابل پیراهن تیم ملی مصر ، محمد صلاح زیباترین گل این هفته از بازی فوتبال باشگاهی انگلیس مقابل واتفورد را به طرز باورنکردنی در لندن به ثمر رساند.

این چهارمین گل آن روز لیورپول است. هنگامی که صلاح توپ را در محوطه جریمه مورد علاقه خود گرفت و پس از جادو و دو مدافع واتفورد ، توپ را به سمت راست برد در حالی که نشان می داد می خواهد با پای راست توپ را ضربه بزند ، در حالی که یک سر توپ گرفته می شود. پای چپش با پای چپ روی دروازه گل متفاوتی را به ثمر می رساند. صلاح در مرمت این گل ؛ مانند به روزرسانی جدید آیفون ، یک نقطه کانونی به هدف قبلی خود در شهر اضافه کرد (که کاملاً شبیه این حرکت است) و میلیون ها طرفدار لیورپول را در آغوش گرفت.

پس از به ثمر رساندن گل ، دوربین این لحظه را توسط یورگن کلوپ نشان داد که با نگاهی متعجب و شاد ، صورت خود را با دو دست گرفت و به گل زیبای بازیکنان تیمش پاسخ داد. بعد از گل ، او برگ عجیبی برداشت تا نشان دهد از هنری که صلاح برای گلزنی استفاده می کرد کاملاً آگاه است. خود صلاح ، اگرچه این بار برای نشان دادن بدن و پرداختن پیراهن خود را در نیاورد ، اما با چهره ای متعجب از کار خود ، آنقدر خوشحال بود که همه می دیدند او از کاری که انجام داده خوشحال است.

هنوز در حیرت هستند یورگن کلوپ که با ریش کوتاه آشنایی نداشت ، بعد از گل صلاح صورت خود را اینگونه پوشاند!

صلاح با این گل رکورد شخصی خود در لیگ برتر را افزایش داد و در این فصل هفتم شد و وقتی شبکه های اجتماعی دروازه او را باز کردند ، او با اتوبوس لندن را به مقصد لیورپول ترک کرد. یورگن کلوپ که از برد 5 گل تیمش خوشحال بود ، مقابل دوربین BT Sport ایستاد و از تیم و سپس محمد صلاح تمجید کرد. سرمربی لیورپول مصری را یکی از ستاره های مسی و رونالدو توصیف کرد و گفت محمد در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

طبق معمول ، باشگاه از بهترین عبارات برای این توصیف ها استفاده کرد. باشگاه گفت: آیا او مانند مسی است؟ نه ، او مو دارد. شما نمی توانید عملکرد او را با سایر بازیکنان مقایسه کنید یا بازیکنان مشابه را پیدا کنید. به نظر من ، موها بهترین در جهان هستند. من هر روز از نزدیک او را دنبال می کنم. لواندوفسکی ، مسی ، رونالدو ، امباپه و دیگر بازیکنان کار خود را انجام می دهند ، اما در این بین بدون شک این موها زیباترین موهای جهان هستند.

باشگاه ادامه داد: رونالدو و مسی کارهای زیادی انجام داده اند و به همین دلیل است که بدون شک همه چیز متعلق به آنها است.به ما برای دستیابی به فرزندمان به چنین پسرانی با کیفیت نیاز داریم.

این گفتگو در حالی انجام شد که صلاح در لیست نهایی توپ حضور داشت. البته او سال گذشته عملکرد خوبی نداشت و افت کلی لیورپول در عملکرد این بازیکن مثر بوده است.

حال باید دید چه زمانی از این زیبایی و نور واقعاً قدردانی می شود. در آن زمان ، به گفته باشگاه ، ستاره هایی مانند هلند ، لواندوفسکی ، امباپه و سه رقیب جدی برای او بودند.

توییت Lineker بعد از هدف: خدای من ، مسی بودن خوب است

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما