themicbanner

با امتیازات Snap Club به مادران کم درآمد کمک کنید تا شغلی پیدا کنند

[ad_1]

اسنپ ​​راه‌اندازی برنامه «کمک‌های استخدام مادران کم‌هزینه باشگاه»، چهارمین باشگاه مشتریان خود را اعلام کرد. توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مادران کم درآمد ساکن روستاهای اطراف تهران (خاورشهر، محمودآباد و غنی آباد) از اهداف اصلی این طرح است که با مشارکت خیریه کمک به کودکان بی پناه اجرا شده است.

اسنپ ​​به دلیل مسئولیت اجتماعی شرکتی خود از آوریل امسال یک بخش خیریه را به باشگاه مشتریان خود اضافه کرده است. کاربران اسنپ در این بخش می توانند از امتیازات خود برای شرکت در برنامه های خیریه استفاده کنند. کاربران اسنپ می توانند با اهدای 2000 امتیاز در برنامه «کمک به کارفرمایان محروم» شرکت کنند. اسنپ ​​به ازای هر 2000 امتیاز معادل 4000 تومان هزینه خیریه “کمک” را پرداخت می کند.

چرا و چگونه از مادران محروم حمایت کنیم

در روستاهای محمودآباد، غنی آباد و در کوره های آجرپزی خاورشهر، اقوام مختلف از اقوام ایرانی و افغانستانی در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی زندگی می کنند. در سال های اخیر به دلیل توسعه صنعتی، استفاده از آجر در ساختمان سازی کاهش یافته و تعداد زیادی از کوره های آجرپزی از کار افتاده است.

کارگران این منطقه از یک سو هستند و از سوی دیگر بحران قاچاق انسان و مواد مخدر گریبانگیر بسیاری از مردان منطقه شده است. همه اینها دست به دست هم می دهد که باری بر دوش بسیاری از مادران این روستاها می گذارد.تربیت فرزندان به تنهایی و با شرایط سخت اقتصادی.

اسنپ ​​با مشارکت موسسه خیریه یامک با اجرای طرح اشتغال زایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دارای فرزند در این منطقه، ایجاد پایگاه آموزشی و تولیدی گلدوزی را در نظر گرفته است. این زنان همچنین می توانند محصولات خود را در یک موسسه خیریه “کمک” به فروش برسانند.

به این ترتیب سرپرست خانوار در صورت بیکاری به دلیل کمبود نان یا وقت آزاد می تواند با دسترسی به آموزش بافت، مواد اولیه مورد نیاز را درب منزل دریافت و اجناس گلدوزی شده را به صورت هفتگی تحویل دهد. بر اساس بازدید هر یک از نمایندگان خیریه و حقوق شما بر اساس میزان کار. در اجرای طرح، گروه هدف می توانند بدون ترافیک کار کنند و خانه خود را ترک کنند، زندگی کنند و حقوق بگیرند.

شایان ذکر است موسسه خیریه امداد به عنوان یک موسسه مستقل، غیردولتی، غیر سیاسی و غیرانتفاعی متعهد به حمایت از حقوق کودکان محروم تا سال 1393 و تامین نیازهای اولیه (مادی و معنوی) آغاز به کار کرده است.

نحوه شرکت در طرح کمک به کار برای مادران محروم

برای پیوستن به برنامه خیریه جدید اسنپ کافی است به بخش «اسنپ کلاب» اپلیکیشن بروید و در دسته «خیریه» گزینه «کمک اشتغال زایمان معلولان» را انتخاب کنید. اسنپ ​​برای اجرای این طرح به ازای هر 2000 امتیاز 4000 تومان به حساب “معاونت” واریز می کند. کمک به اشتغال معلولان، حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان و تامین اعتبار برای درمان کودکان بستری از دیگر برنامه های اسنپ در حوزه خیریه است که بسیار مورد استقبال کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما