themicbanner

با تشکر از حسن یزدانی 10 یا 300 میلیون واقعیت چیست؟

[ad_1]

حسن یزدانی رهبر کشتی آزاد ایران و جهان با وجود حضور منظم در لیگ برتر این باشگاه در سال گذشته اما امسال یکی از بزرگان این رقابت ها است. البته با توجه به مسابقات فشرده المپیک و قهرمانی جهان که او به دست آورده است، این احتمال وجود دارد که کشتی گیران رودخانه ای برای مبارزه در لیگ های 1400 مردد بوده باشند.

به گزارش شرق، یزدانی با وجود اینکه بعد از این دو اتفاق بزرگ دچار آسیب های جزئی شد، اما آنقدر درگیر مراسم اهدای جوایز در شهرهای مختلف بود که فرصت اجرای برنامه را نداشت. این در حالی است که مسابقات مقدماتی لیگ به پایان رسیده و می توان گفت قهرمان سابق لیگ ریودوژانیرو به نیمه نهایی رسیده است. طبق قوانین لیگ کشتی، تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی می توانند برای جذب کشتی گیران جدید اقدام کنند.

اینجا بود که باشگاه فولاد آمل اعلام کرد یزدانی را به خدمت گرفته و حاضر به مبارزه با او در این مرحله شد و خبری از حضور در المپیک توکیو نبود. در حالی که این طرفدار بوکس روی صفحه تلویزیون نشسته بود تا دوباره این بوکسور زیبا و جذاب را ببیند، در نهایت تصمیم گرفت که روی سکو حاضر نشود.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن مسابقات حضور دارد دلایل این حادثه یزدانی خسته و مصدوم را تشریح کرد: کرد کرد; به همین دلیل بهتر است در مراحل پایانی لیگ شرکت نکند.» اینکه قرارداد فوتبالیست مستقل ایران با نایب قهرمان لیگ فقط یک نمایش بوده و از آنها پولی نگرفته است.

بابک بهمنی در این خصوص گفت: از حسن یزدانی به خاطر شجاعت در پول نه چندان کمش تشکر می کنم و می گویم در صورت مصدومیت می جنگم. او به من گفت که با سرخپوشان قرارداد ببندم اما تیمش و در تمرینات و توصیه های فنی لازم به کشتی گیران بدهد. ما مدیون فرزندان روح الله یزدانی هستیم. بار دان مونیخ مدعی شد هاس سان این هفته در لیگ می ماند در حالی که نمی تواند بازیکنان را قبول کند آزادی قرارداد ایران این تیم را نشان می دهد؛ چرا که تاکنون شایعات و شایعات معمولا در کشتی های این سازمان رخ می دهد. لیگ هم روی کاغذ امیدوار کننده است، توافق هم پشت سر؛ مثل قرارداد حرفه ای دیگر ورزش های ایران!

نکته دیگر اینکه وقتی یک ورزشکار با دو مدال المپیک و پنج مدال جهانی به بالاترین سطح ورزش حرفه ای دنیا می رسد، شاید نتوان بدون در نظر گرفتن هیچ نکته ای و صرفا به عنوان یک تعارف از بحث مالی لیگ چشم پوشی کرد. سایر کشتی گیران تیم یکی دیگر از مسائل غیرقابل باور، کامران قاسم پور بوکسور است که رکورد کمتر از حسن یزدانی با کسب 400 میلیون تومان از صنایع مازندران به دلیل بازی نکردن در لیگ را دارد اما بدنام است. کشتی گیر مازنی شماره. البته پس از پایان این دیدار زمزمه های متفاوتی درباره قرارداد رسمی حسن یزدانی در لیگ مطرح شد. برخی رسانه ها دیروز مدعی شدند که قرارداد 10 میلیونی رئال مادرید برای قهرمان جام جهانی تکمیل شده است.

اما اکنون به گفته منابع موثق که به «شرق» دست یافته اند، در ازای ۳۰۰ میلیون تومان از فولاد آمل که اکنون در نیمه نهایی و فینال لیگ حضور دارند، حسن یزدانی معرفی شده است. . ).

او ماه گذشته دو بار نایفونوف را در المپیک و مسابقات جهانی شکست داد و پیش از این نیز این کشتی گیر را شکست داده است. یدانی جانشین وزن 86- کیلوگرم آخرین نفری بود که مقابل هادوافیر با نتیجه 11 بر صفر مغلوب احمد بصری شد. .

بی شک حضور یزدانی در فینال کمک زیادی به این تیم در رقابت با صنایع مازندران برای افزایش شانس قهرمانی آملی خواهد کرد. به نظر می رسد حسن یزدانی باید برای نبرد دیگری آماده شود. به دعوت انجمن بوکس آمریکا مقابل تیم ملی مستقل ایران، تیم های ملی دو کشور قرار است در تگزاس میزبان یک بازی دوستانه باشند.

آمریکایی ها زمان برگزاری مسابقات را در ماه فوریه اعلام کردند. کادر فنی تیم ملی بوکس هنوز ترکیب نفرات اعزامی به تگزاس را اعلام نکرده است، اما شنیده ها حاکی از آن است که ایران با تیم اصلی که در نروژ مستقر است روی صحنه خواهد رفت. جام. در این صورت دوستداران کشتی باید منتظر دیدار جذاب دیوید تیلور و حسن یزدانی دو چهره شاخص وزن 86 کیلوگرم جهان باشند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما