themicbanner

برای بازگشت به رئال باید پیشرفت زیادی داشته باشم

[ad_1]

کد خبر: 1791278/29

زمان: ساعت 15:01
1400/08/19

بازدید از: 3,357

فیلیپ لینهارت:

مدافع اتریشی فرایبورگ که سابقه بازی در تیم جوانان رئال را دارد از دوران حضورش در این باشگاه صحبت کرده است.

فیلیپ هارت اولین بازیکن اتریشی در تاریخ رئال مادرید است که دو بار بدون یک بازی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او مانند هموطن خود داوید آلابا در پست هافبک بازی می کرد و اکنون در باشگاه فرایبورگ عضویت دارد اما سه سال در تیم جوانان و دوم رئال بازی کرد و رکورد 12 دقیقه حضور در ترکیب اصلی را داشت.

او در بازی کوپا دل ری مقابل کادیز توانست برای اولین و آخرین بار پیراهن تیم اصلی رئال را بر تن کند. رئال در نوامبر 2015 با نتیجه 3-1 پیروز شد، اما به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز، باخت اعلام شد.

لینهارت در مصاحبه با ترانسفرمارکت در مورد دوران حضور خود در رئال و احتمال بازگشت به این تیم صحبت کرد.حضور در رئال و داشتن یک تجربه تمرینی خوب برای من افتخار بزرگی است. بیشتر مردم دنیا احساس خوبی دارند. هر بازیکنی این فرصت را ندارد، اما اکنون 25 ساله هستم و معتقدم برای بازگشت به رئال باید پیشرفت زیادی داشته باشم. در رئال مادرید همه نمی توانند بازی کنند. “اگر امکان داشته باشد، هرگز نه نمی گویم.”

تفاوت رئال و فرایبورگ:“آنها را نمی توان مقایسه کرد. رئال دنیای دیگری است و فرایبورگ از هر نظر باشگاه کوچکتری است. ما اینجا یک خانواده هستیم و همه یکدیگر را می شناسیم. من با رافا بنیتز و زین الدین زیدان در رئال کار می کنم. زیدان مربی آرامی است. زمین و خیلی هیجان زده نیست.

او در تمریناتش جدی بود و همه به او احترام می گذاشتند. دو بار با رئال مادرید بدون یک دقیقه بازی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و گاهی این موضوع سوژه سوال شما از خبرنگاران می شد. به یاد دارم که در رئال مادرید، بازیکنان زیر 17 سال با 500 کیف وارد و بیرون می‌شدند، و این سوال که اغلب برای من پیش می‌آید، آیا واقعاً لازم است یک بازیکن در آن سن قرارداد گران‌قیمت امضا کند؟

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما