themicbanner

بررسی بازی Deathloop – Vijiato

[ad_1]

اولین چیزی که در مورد Deathloop گفتم ایده بازی بود و اجرای آن بی نظیر بود. و وقتی من منحصر به فرد صحبت می کنم ، امیدوارم منظور من را درک کرده باشید. روزی است که پایان ندارد ، آغازی دارد. تضاد اصلی ضعف اصلی ساختار و مفهوم بی اساس گروه بینایی هشت نفره است.

شما نقش Colt ، شخصیت اصلی بازی را بازی می کنید ، تا 8 نفر دیگر را بکشید ، اما این باید در عرض نیم روز اتفاق بیفتد. این بازی شامل 4 منطقه و 4 دوره زمانی صبح ، ظهر ، بعد از ظهر و شب است و سفر به هر نقطه بازی با یک یا چند پرده ، شما را در طول روز به واحد می برد. بنابراین همه چیز باید به گونه ای تنظیم شود که بتوانید تنها با چهار بار سفر بر روی نقشه بازی همه 8 نفر را بکشید. این چالش اصلی بازی است و تقریباً 90 درصد زمان بازی شما به حل این مشکل اختصاص دارد. 10 درصد مانده؟ دست از این کابوس و روانشناسی تکراری بردارید.

دثلوپ

  • رتبه بندی کاربر


  • نمره متاکریتیک

    88
  • تایپ کنید

    ماجرا
  • تاریخ انتشار
    23 سپتامبر 1400
  • سکو

    پلی استیشن 5پپسی
  • ناشر بازی

    نرم افزارهای Bethesda
  • تهیه کننده

    استودیو Arkane
  • حالت بازی

    تنهاچند نفره
  • سن بازی
    مناسب برای 17 سال به بالا

از ابتدا می دانید که زن جوانی به نام جولیانا بلیک با اشتیاق در جستجوی طعمه شما بود و هر لحظه که با یک گربه برخورد می کرد ، مورد حمله قرار می گرفت. جولیانا آنقدر از کلت متنفر است که فکر می کنید این بار هم یک نفرت شخصی پشت این نفرت نهفته است ، پس چه؟

اولین ساعات بازی صرف توضیح پروژه های AEON ، مدارها ، چرخه های تکرار و معرفی اعضای کلیدی IAN می شود. کلت اکنون عضو سابق همان گروهی است که جزیره Blackreef را کشف کرده و آن را به مکانی برای پروژه ای پیچیده تبدیل کرده است. اما بعداً ، کلت نگران مسیر پروژه شد و تصمیم گرفت آن را متوقف کند.

زندگی ابدی و مهمانی ها و لذت های بی پایان اهداف اصلی همه ساکنان بلکپول هستند و اگر کسی بخواهد جلوی آن را بگیرد ، سعی می کنند او را نابود کنند. به همین دلیل ، جولیان بلیک پادشاهی هر روز صبح به عنوان نگهبان شماره یک لوپ از خواب بیدار می شود به امید شکست دادن کلت ، و از آنجا که مرگ در بلکپول به معنی کشتن نیست ، کلت کار روزانه جولیانا است.

کلت ، مانند همه ساکنان BlackRife ، در ابتدا هیچ خاطره ای از روز قبل نداشت و هر روز برای او تازگی داشت ، اما همه چیز تغییر کرد و او توانایی حفظ خاطرات را داشت. بعداً متوجه می شود که او و جولیانا تنها کسانی هستند که روز قبل را به یاد می آورند و بقیه در یک روز خاص تکرار می شوند.

هر کاری که با Colt انجام دهید در پایان روز ناپدید می شود و روز بعد شما باید همه چیز را به آنچه انجام داده اید ، تمام سلاح ها و تجهیزات به دست آمده را دوباره امتحان کنید. تا اینکه با مفهومی به نام Residuum آشنا شدید. اجسامی در محیط وجود دارد که با جذب باقی مانده در آنها ، می توانید موفقیت خود را برای چند روز در هر لکه حفظ کنید. مانند سلاح ها یا توانایی هایی که می توانید با نام Trinket جمع آوری کرده و به شما قدرت مضاعف داده ، سلامتی را افزایش دهید و …

کل بازی برای یک تجربه 13-14 ساعته کمی گیج کننده است و ممکن است در نیمه راه با منوی بازی دست و پنجه نرم کنید. ایده تنظیم مجدد همه چیز در ابتدای روز ، چند حلقه اول را بسیار متورم و دردناک می کند ، اما به محض این که می دانید برای رسیدن به چه چیزی باید قربانی کنید ، مفهوم بازی با شما سرگرم کننده تر می شود. به

استراتژی کلت و جولیانا ادامه داشت و او به پایان نزدیک شد ، اما در پایان بازی ، رابطه این دو به قدری خراب شد که نویسندگان به هیچ وجه نمی توانستند با هم خوب کنار بیایند. چهار ناحیه ای که کلت بارها و بارها زیر پا گذاشت احساس متفاوتی داشت. دو منطقه صنعتی تقریباً به طور کامل و دو منطقه مسکونی با ضیافت های بزرگ. به اطراف خود نگاه کنید شاید احساس کنید که بلکریف منطقه کوچکی است ، اما بازی پر از تونل و پناهگاه و ساختمان های محصور است که باید سعی کنید وارد آن شوید.

Deathloop مملو از جزئیات ، پر از داستان ها و ماموریت های کنار هم و کارهای کوچکی است که اغلب به یکی از هشت شخصیت اصلی بیننده باز می گردد. اگر تصمیم به کاهش سرعت بازی دارید ، ممکن است بازی تا 30 ساعت محتوای خوب داشته باشد.

یکی از نقاط قوت بازی این است که شما واقعاً آزاد هستید. می توانید از ثانیه اول به همه شلیک کنید یا آنها را مخفیانه بکشید. قابلیت های Slab مخصوص Colt به طور یکسان قابل انتخاب هستند و هر بار می توانید سبک بازی خود را سفارشی کنید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.