themicbanner

بهبود زندگی Covid: FDA Pfizer Covid را برای بیماران 12 ساله و بالاتر در معرض خطر حذف می کند.

[ad_1]

ویدئو

یادداشت

یادداشت

بریتانیا نیاز به انزوا کووید را کاهش می دهد

مقامات بهداشتی تعداد روزهایی را که افراد باید پس از یک نمایش تنها بمانند کاهش داده اند. Ivory-19 به 7 از 10 روز کاهش می یابد، اگر در روزهای 6 و 7 منفی تشخیص داده شود. این حرکت به دلیل افزایش متغیر icomron رخ می دهد که باعث می شود مورد.

امروز برای کسانی که در روزهای ششم و هفتم آزمایش جریان جانبی را انجام دادند و نتیجه هر دو آزمایش منفی بود، دوره خود ایزوله‌سازی را از 10 روز به 7 روز کاهش می‌دهیم. این تصمیم با توصیه پزشکان ما در آژانس ایمنی سلامت بریتانیا که با دقت موضوع را بررسی کردند، اعلام شد و آنها با محافظتی که با این تغییر ارائه می‌شد بسیار راحت بودند تا مردم بتوانند پس از روز هفتم قرنطینه را ترک کنند. هم آزمایشی و هم آزمایشی پاییزی.

در حال بارگیری پخش کننده class=
مقامات بهداشتی تعداد روزهایی را که افراد باید پس از یک نمایش تنها بمانند کاهش داده اند. Ivory-19 به 7 از 10 کاهش می یابد، در صورتی که در روزهای 6 و 7 منفی تشخیص داده شود. این حرکت به دلیل افزایش متغیر icomron باعث ایجاد مورد می شود .اعتباراعتبار …تولگا آکمن / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

لندن – انگلیس روز چهارشنبه برای اولین بار از زمان شیوع ویروس کرونا از 100000 مورد جدید فراتر رفت، زیرا دولت انگلیس در حال کاهش محدودیت های انزوا است.

تعداد عفونت‌های جدید 106122 نفر بود – بالاترین میزان در تاریخ – زیرا متغیرهای Omicron با قابلیت انتقال بالا در سراسر کشور همچنان در حال افزایش بودند. بر اساس داده های دولت، این رقم در هفته گذشته 50 درصد افزایش داشت.

افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا کارکنان بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، خدمات قطار، آتش نشانی و خدمات آمبولانس در سراسر بریتانیا را تحت فشار قرار داده است، جایی که اکثر محدودیت‌های همه‌گیر از تابستان برداشته شده‌اند. قبل از انتشار آمار جدید پرونده در روز چهارشنبه، بریتانیا اعلام کرده است که تعداد روزهای تنها ماندن افراد پس از سندرم کووید-19 را به هفت روز از هر 10 روز کاهش داده است – تغییری که به گفته مقامات بر اساس توصیه های به روز کارشناسان بهداشت است و می تواند به کاهش علائم کمک کند. . کمبود پرسنل

ساجد جاوید، وزیر بهداشت، گفت که این اقدام بر اساس توصیه آژانس ایمنی بهداشت دولت مبنی بر اینکه دوره ایزوله یک هفته است، با دو نتیجه آزمایش منفی “تقریباً اثر محافظتی مشابه دوره ایزوله ده روزه” دارد.

نخست وزیر بوریس جانسون با محدودیت های جدید قبل از کریسمس مخالفت کرده است، اگرچه می گوید در صورت لزوم پس از تعطیلات “در انجام این کار تردیدی نخواهد داشت”.

اگر افراد در بریتانیا بتوانند در روزهای ششم و هفتم آزمایش منفی خود را نشان دهند، اجازه خواهند داشت قرنطینه خود را پایان دهند. این سیاست ملایم تری را در ایالات متحده ایجاد می کند، جایی که افراد می توانند در صورت عدم تب به مدت 24 ساعت و در صورت بهبود سایر علائم، قرنطینه خود را به مدت 10 روز پس از شروع علائم متوقف کنند.

دکتر جنی هریس، مدیر اجرایی آژانس ایمنی بهداشت دولتی، گفت: دستورالعمل های جدید به شکستن زنجیره انتقال و کاهش تأثیر آن بر زندگی و معیشت کمک می کند. وی تاکید کرد که مردم باید به توصیه های بهداشتی ادامه دهند.

افرادی که به طور کامل واکسینه نشده اند نیز در صورت تماس با فرد مبتلا باید به مدت 10 روز ایزوله شوند.

در سایر نقاط اروپا، دولت ها در واکنش به گسترش نوع گسترده Omicron اختلاف نظر دارند.

هلند مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، ورزش‌های فضای باز، مکان‌های فرهنگی و مدارس را بسته است. سوئد این هفته اعلام کرد که محدودیت‌های جدیدی برای راهپیمایی‌ها اضافه می‌کند و فنلاند دستور تعطیلی رستوران را در اوایل روز جمعه صادر کرده است.

سایر کشورها قبل از کریسمس اعمال محدودیت های بیشتر را متوقف کرده اند. قوانین جدید در آلمان از روز سه شنبه اجرایی می شود و در پرتغال، کلوپ های شبانه و بار در نیمه شب شنبه به مدت حداقل دو هفته تعطیل خواهند بود.

در فرانسه برای ورود به کافه ها و رستوران ها مدرک واکسیناسیون لازم است. دولت گفته است که برنامه ای برای افزایش محدودیت ها ندارد. اولیویه وران، وزیر بهداشت روز چهارشنبه گفت که تمرکز بر ایمن سازی فوری است.

در بریتانیا، اسکاتلند و ولز محدودیت‌ها را از روز یکشنبه افزایش می‌دهند. نخست وزیر بوریس جانسون محدودیت های بیشتر در بریتانیا را رد نکرده است، جایی که موجی از عفونت ها فشار جدی بر خدمات بهداشتی ملی وارد می کند که ناشی از کمبود نیروی کار ناشی از کاهش، برگزیت و تنش های نزدیک به دو ساله است. با اپیدمی روبرو شوید.

بریتانیا کمبود شدید تخت را که بیمارستان‌ها در طول همه‌گیری با آن مواجه بودند، تجربه نکرد، اما فشارهای سیستمیک ناشی از بیماری‌های کارکنان در سراسر کشور مشهود بود.

پیش بینی داده ها از مجله خدمات بهداشتی، یک نشریه تجاری، اشاره می کند که در صورت تداوم نرخ ابتلا به این بیماری، از هر سه کارمند خدمات بهداشتی ملی، یک نفر ممکن است تا روز سال نو بیکار شود.

اگرچه برخی شواهد نشان می‌دهند که نوع Omicron ممکن است علائم کمتری نسبت به دلتا ایجاد کند، اما به نظر می‌رسد دو برابر بیشتر احتمال دارد از بین برود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما