themicbanner

بهترین بوکس بوکس تاریخ کیست؟

[ad_1]

تایسون فیوری توانست در یک مبارزه هیجان انگیز با دیونتی وایلدر در آخر هفته گذشته عنوان WBC خود را حفظ کند. “کولی پادشاه” در حالی در سومین مبارزه خود با وایلدر وارد شد که نتوانست از کمربند چهار بار قهرمان ارگانهای مهم بوکس جهان (WBC ، WBO ، WBA و IBF) دفاع کند. فیوری پس از کناره گیری از ورزش پس از پیروزی فوق العاده اش بر ولادیمیر کلیچکو به دلیل بیماری روانی ، بین سال های 2015 تا 2016 عنوان قهرمانی را از دست داد. اما پیروزی برای دومین بار پیاپی مقابل بهترین کشتی گیر زن تاریخ بوکس بهترین راه برای بازگشت فیوری به قهرمانی بوکس است.

بهترین بوکسور تاریخ ورزش بر اساس روشی است که توسط لنوکس لوئیس محاسبه شده است.

فیوری حریف آمریکایی خود را در راند سوم به زمین انداخت ، اما چند دقیقه بعد او مجبور شد دو بار خود را بیرون بکشد ، سرانجام قبل از ضربه زدن به “بمب برنجی” در راند یازدهم ، و با سابقه باورنکردنی 13 برد ، پیروزی قاطع و باخت در جهان اما وقتی تایسون فیوری را با عظمت دنیای بوکس مقایسه می کنیم ، این غول انگلیسی کجا ایستاده است؟ اما به دلیل تغییر روش های آموزشی ، قوانین بازی و فناوری ، مقایسه این دو کشتی گیر بسیار نادرست به نظر می رسد. به عنوان مثال ، مقایسه محمدعلی کلی با مایک تایسون یا جو لوئیس با ویتالی کلیچکو قابل اجرا نیست مگر اینکه برای یک مکالمه ساده و غیرحرفه ای استفاده شود.

بهترین بوکسور تاریخ ورزش بر اساس روشی است که توسط لنوکس لوئیس محاسبه شده است.

اما کیفیت رکورد بوکسور را می توان تا حدی با مشاهده تعداد بوکسورهای رینگ مقابل آنها اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، ممکن است شما رکورد 42 برد و تنها دو برد را داشته باشید ، اما شما یک مبارز را شکست داده اید که 120 مبارزه را باخته است ، در این صورت نباید انتظار رتبه بالا را داشته باشید. بر اساس سیستم روش پیچیده ای که توسط BoxRec استفاده می شود ، تایسون فیوری بالاتر از دیونتای وایلدر قرار می گیرد و یکی از 10 بوکسور برتر تاریخ ورزش است. لنوکس لوئیس در صدر جدول قرار دارد که 41 برد ، دو باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، پنج باخت و بدون تساوی دوم است و راکی ​​مارچیانو با 49 شوت و بدون باخت سوم است.

بهترین بوکسور تاریخ ورزش بر اساس روشی است که توسط لنوکس لوئیس محاسبه شده است. بهترین بوکسور تاریخ ورزش بر اساس روشی است که توسط لنوکس لوئیس محاسبه شده است.

محمدعلی کلی با 56 برد و 5 تساوی و بدون تساوی 56 ام است و جو لوئیس با 3 برد و 3 تساوی 66 ام است و در تاریخ واترپلو در رتبه 5 قرار ندارد. به گزارش BoxRec ، ویتالی کلیچکو با 45 برد و دو تساوی و یک تساوی ششمین بوکسور تاریخ است و ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 باخت و دو باخت برای هفتمین بار. سانی لیستون با 50 برد و 4 باخت و بدون تساوی در رده هشتم قرار دارد ، در حالی که نهم تایسون فیوری با 31 برد و بدون باخت و تنها یک تساوی است و با ادامه پیروزی های خود توانست آمار و رویکرد خود را ارتقا دهد. در بالای لیست بهترین پاد بوکسورهای تاریخ. در این رده بندی ، آنتونی جاشوا یازدهم ، مایک تایسون 13 ، جو فریزر 14 ، جورج فورمن 26 و دیونتی وایلدر 33 ام هستند.

بیشتر بخوانید: با 10 غول بوکس آشنا شوید که همیشه برنده هستند


[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما