themicbanner

بهترین دستگاه هایفو کلینیک بهارین

انواع هایفو

این روش را می‌توانیم یکی از نوین‌ترین روش‌های کشیدن پوست و لیفت صورت بدون جراحی بدانیم. از مهمترین اندیکاسیون‌های درمانی دستگاه هایفو به منظور جوانسازی پوست موارد زیر می باشند. از جمله مزایای هایفو تراپی این است که بدون ایجاد زخم، قرمزی یا سوختگی روی سطح پوست، به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و تاثیر گذاری مطلوب در لایه های زیرین پوست اتفاق می افتد. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید دستگاه اولترا لیزر HIFU مناسبی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کرده و درمان ایمن و موثری را ارائه دهد.

انواع هایفو

دستگاه هایفو تراپی یا سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش درمانی زیبایی‌سازی نسبتاً جدیدی برای سفت کردن پوست است. که بعضی از متخصصان آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می‌دانند. این روش درمانی از انرژی فراصوت (اولتراسوند) برای تشدید فرآیند تولید کلاژن بهره می‌برد که در نهایت منتج به سفت‌تر شدن پوست می‌شود.

کارتریج هایفو

تعداد کل دفعات استفاده از این روش بین سال‌های 2012 تا 2017 حدود 8/64 درصد افزایش یافته است. افراد مسن‌تر با پیری شدید پوست ناشی از نور آفتاب، شل شدگی گسترده پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، گزینه‌های مناسبی برای این روش درمانی نیستند و ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند. سپس در سال 2009 دستگاه هایفو توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای لیفت ابرو دستگاه هایفو چیست مورد تأیید واقع شد. همچنین این دستگاه در سال 2014 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای بهبود خطوط و چین و چروک بالای سینه و گردن (دکلته) مجوز رسمی گرفت. هایفو 3 بعدی برای انواع پوست از بلوند تا تیره مناسب است و اثرات بسیار عالی بر روی جوانسازی و لیفت پوست دارد. جنسیت در تاثیر پذیری هایفو سه بعدی اثری ندارد اما بایستی سن فرد بیشتراز 30 سال باشد.

انواع هایفو

تقریبا همه‌ی هایفو‌ها نتیجه فوق العاده ای می دهند و می توانید درآمدزایی بینظیری را از هایفوتراپی داشته باشید . دستگاه هایفو 4 بعدی به علت سرعت بالایی که دارد اپراتوری راحتی دارد . امواج اولتراسوند یا فراصوت , موج‌های مکانیکی ای با طول موج مشخصی هستند که از طرف مولد به سمت پوست پرتاب می شوند . و در نتیجه شاهد جوانی و زیبایی و همینطور کشیدگی و لیفت پوست خواهیم بود .

هایفو سه بعدی چه کاربردهایی دارد و مناسب کدام نواحی بدن است؟

برای انجام هایفو شکم یک نقطه کانونی توسط دستگاه ایجاد می کند که باعث می شود سلول های چربی از بین بروند و چون سلول های چربی قادر به تولید مثل نیستند، بعد از انجام دوباره به وزن قبلی باز نخواهید گشت. به این صورت که بافت مورد نظر را به صورت نقطه‌های ۱۰ یا ۱۱ تایی تحت درمان قرار می‌دهد. هندپیس این دستگاه به سری‌هایی با عمق نفوذ ۱.۵، ۳.۵ و ۴.۵ میلی‌متری مجهز است. بنابراین اپراتور می‌‌تواند بسته به ناحیه درمانی از سری با عمق نفوذ مناسب استفاده کند. در حالی که برای گونه‌ها، غبغب و … می‌توان از عمق نفوذ ۳.۵ و ۴.۵ میلی‌متر کمک گرفت. فاصله اعمال درمان در دستگاه هایفو اولترا ۱ الی ۴.۵ میلی‌متر بوده و قدرت انرژی آن بین ۰.۱ تا ۲.۵ ژول قابل تغییر است.

دستگاه مینی هایفو که با نام دستگاه هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود، می تواند گزینه مناسب دیگری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و تحریک کلاژن‌های پوست باشد. امواج کم توان‌تر این دستگاه همچنین می‌توانند برای از بین بردن چروک‌های دور چشم نیز مناسب باشند. با این دستگاه می توان رطوبت پوست و حالت v صورت را حفظ کرد و از افتادگی جلوگیری کرد. اما توجه داشته باشید دستگاه‌های چینی از مهندسی معکوس استفاده کرده و خدمات را با قیمت مناسب‌تری در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. اما این دستگاه طبق اطلاعات وبسایت شرکت سازنده در ایران موجود نیست. مکانیسم هایفو تراپی مانند یک ذره بین عمل می کند، به این صورت که امواج فراصوت بطور مستقیم تولید گرما و انرژی در زیرپوست می کنند.

همچنین مهم است که قبل از استفاده از هر وسیله پزشکی با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنید. در پاسخ به این سوال باید یاداوری کنیم که این دستگاه ها به دلیل ارتباط مستقیمی که با پوست مراجعین دارند و مستقیم بر روی زیبایی افراد تاثیر میگذارند، نیازمند بهداشت و سلامت طول امواج هستند. در صورت عدم تنظیمات استاندارد این دستگاه می تواند آسیب هایی از قبیل سوختگی سطحی پوست،آسیب عصبی، افزایش لک و پیس و ایجاد بیماری های عفونی در پوست مراجعه کننده را در بر دارد. لقب بهترین دستگاه هایفو 2022 را به جرات می توان به دستگاه هایفو 4 بعدی داد .

  • البته لازم به ذکر است که قیمت‌ های این دو دستگاه متفاوت از یکدیگر است.
  • پس دابلو چینی به معنای تقلبی بودن دستگاه و یا عدم کارایی آن نیست.
  • چرا که با در اختیار داشتن آن می‌توان تمامی نواحی بدن را تحت درمان با امواج هایفو قرار داد.
  • این دستگاه به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر است.

هایفو واژینال می‌تواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد. در این نوع دستگاه امواج هایفو با عبور از سطح پوست بر روی چربی‌های زیر پوست متمرکز می‌شوند و با گرم شدن چربی ها آنها را حذف میکنند. علاوه بر همه این مطالبی که گفتیم این را نیز یاد آور شویم که تا کنون هیچگونه عوارضی در مورد هایفو تراپی گزارش نشده است.جز در مواقع نادری که اندک سوزشی در پوست احساس می شود، هیچ عوارضی در هایفو تراپی مشاهده نشده است. برای تاثیر بهتر و ماندگاری بیشتر هایفو تراپی بهتر است تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید و پوستتان را در معرض گرما و سرمای شدید قرار ندهید. در ادامه سعی می کنیم همه چیز را درباره هایفو تراپی را عنوان کنیم. حالا که اندک اطلاعاتی در مورد کاربرد هایفو و مکانیسم هایفو تراپی کسب کردیم، در ادامه این مقاله شما را با یکی از مهم ترین رویکرد هایفو یعنی (زیبایی) آشنا می کنیم.

انواع هایفو

به طور مثال درمان صورت و گردن به زمانی کمتر از 1 ساعت احتیاج دارد. برای اثر پذیری و تغییر نقطه ی فوکوس امواج صوت از کارتریج های مخصوص استفاده می شود. در حین فرایند درمان هیچ گونه درد و سوزشی ایجاد نمی گردد و فقط احساس سوزن سوزن و گرمای ملایمی را تجربه خواهید کرد. در این روش امواج هایفو بر روی لایه های زیرین پوست تاثیر گذاشته و باعث تحریک و شروع به کلاژن سازی در آن ها می شوند. هایفوتراپی پوست برای افراد جوان طی جلسات کمتری صورت می گیرد، اما در افراد مسن اگر مقدار افتادگی و چین چروک بیشتر باشد طبیعتاً پزشک موردنظر جلسات بیشتری را برای نتیجه بهتر توصیه خواهد کرد.

انواع هایفو

در هایفوتراپی توسط دکتر داورپناه و استفاده از دستگاه‌های هایفو امواج متمرکز فراصوت بر روی ناحیه کوچک و خاصی از پوست تابیده و موجب تحریک عمل کلاژن سازی می‌ شود. اگر بخواهیم پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی برای زیبا سازی پوست به شما معرفی کنیم، دستگاه اولترا و دلتا بهترین گزینه است. دستگاه هایفو اولترافورمر3 جدیدترین محصول کشور کره جنوبی می‏ باشد. به طور کلی تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما