themicbanner

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور 1400 + 5 نکته مشاوره کنکور

درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.پس از شروع سال تحصیلی تا حدود ماههای اسفند و فروردین مشاورین برند ایران معتقدند که نباید شما تست ها را به صورت زمان دار بزنید و فقط باید هدف تان را روی این قرار دهید که سطح سواد علمی و مطالعاتی خود را بالا ببرید و با بالا رفتن سطح سواد مطالعاتی شما، کم کم بر تمام دروس مسلط می شوید و پس از این تسلط میتوانید آرام آرام سرعت تست زنی خود را نیز افزایش دهید ( در واقع با بالا رفتن تسلط سرعت تست زنی خود به خود و اتوماتیک افزایش می یابد) در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران – مستقیما از منبع و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .در حال حاضر موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی می باشند که با صلاحدید مشاور خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب می کنید و به صورت مستمر در آزمونهای آزمایشی آن ها شرکت می کنید.

  • بهره مندی از تیم حرفه ای مشاوره و برنامه ریزی
  • استاد دانشگاه امیرکبیر
  • در نظر گرفتن زمان استراحت در بین ساعات مطالعه
  • مهندس سینا تهرانی
  • مولف کتاب جمع بندی دین و زندگی انتشارات خیلی سبز

هدف اصلی از شرکت در آزمون های آزمایشی صرفاً سنجش شما و فهمیدن درصدها و تراز ها نیست بلکه آزمون ها مهمترین منبع و مرجعی هستند که شما را در ریل و مسیری صحیح هدایت میکند یعنی با شرکت در آزمونهای آزمایشی خود را در کانال و مسیر برنامه هدفمند آزمون ها قرار می دهیداین که شما در چه هفته ای کدام صفحات را بخوانید در هر هفته کدام درس ها را پیش روی کنید یا کدام درس ها را استاپ کنید و مرور کنید، اینها مواردی هستند که در دل برنامه آزمون موسسات مستتر و نهفته هستند و در واقع این آزمون ها دستهای نهانی دارند که شما را در مسیر صحیح و درست هدایت می کند.در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی به عقیده نگارنده این مطلب، بهترین موسسه ، تعاونی کارکنان سازمان سنجش است.

بهترین مشاور برای کنکور تجربی

دانشجویان این رشته در صورت داشتن توانایی کافی از همان دوران دانشجویی میتوانند وارد بازار کار شوند و درآمد کسب کنند. زیرا علاوه بر کم بودن ظرفیت پذیرش دانشگاه ها برای این رشته ها، داوطلبان باید رتبه قبولی کنکور که در رشته تجربی رتبه بسیار مناسبی محسوب می شود، کسب کنند.

  • The best counselor for Qazvin entrance exam
  • تدریس در شهرهای اصفهان، تبریز و تهران
  • استاد علیرضا افشار
  • میزان بالای قبولی در رشته تجربی
  • امکان پرسش و پاسخ و تعامل با استاد به طور زنده
  • کاهش هزینههای مشاوره

ولی لازم به ذکر است که بگوییم اولین قدم در جهت برنامه ریزی مراجعه به مشاور میباشد. بهترین مشاورن کنکور به دانش آموزان خود انگیزه می دهند، آنها را تشویق می کنند تا قدم های محکم تری بردارند و به برتری های خوبی در سطح علمی و تجربی دست پیدا کنند. مشاورین کنکور در دو گروه اصلی فعالیت میکنند، گروهی از آنها فقط به مباحث علمی و برنامه ریزی پرداخت و گروهی نیز فقط با مسائل انگیزشی و با روحیه دادن کارهای مشاوری را پیش میبرند که، هر دوی این روش ها غلط است .یک مشاور کنکور درجه یک و بهترین تیم های مشاوره کنکورکسی است که ،همزمان هم بر مسائل علمی و مشاورهای و اصول برنامه ریزی تسلط داشته باشد و هم بتواند در زمان های مناسب با سخنان انگیزشی خود موتور انگیزه و امید را در دانش آموزان روشن نگه دارد ،تا پر قدرت به مسیر خود ادامه دهند.

  • The best math entrance exam advice
  • دانشجو رشته حقوق دانشگاه خوارزمی
  • امکان استفاده از مشاوران مختلف
  • مهندسی کامپیوتر – نرمافزار
  • طراح سوالات آزمون های گزینه دو

اما بهرحال آقای فلاح در اینجا بهعنوان بهترین مشاور کنکور نقش خودش رو ایفا میکنه و با تجربیات و دانش خودش، دانش آموز رو در این مسیر کمک میکنه.به اعتقاد ایشان :همه باید بدانیم نتیجه گیری در کنکور ، به معنی موفقیت یا شکست در طول زندگی نخواهد شد ،برای موفقیت در زندگی باید مولفه های بیشتری داشته باشیم ، کنکور فقط مرحله ای از زندگی هست و باید تلاش کنیم تا به بهانه کنکور نقاط قوت ، مسوولیت پذیری روحیه جنگندگی خودمون و قوی کنیم . از دیگر ویژگیهای برترین مشاورین کنکور ،می توانیم به داشتن روحیه مسئولیت پذیری ایشان اشاره کنیم یک مشاور برتر کنکور هیچگاه دانش آموزان را به چشم ابزار رسیدن به اهداف مالی و پیشرفت کاری نمی نگرد و همواره سعی می کند خود را در دسترس دانشآموزان قرار دهد تا در تمامی زمان ها اگر دانش آموز نیاز به فردی داشت تا از راهنمایی هایش استفاده کند ،بتواند در سریعترین زمان ممکن با ایشان ارتباط لازم را برقرار نماید .بهترین تیم های مشاوره کنکور ،باید به گونه ای برای دانش آموزانش برنامه ریزی نماید که ،برنامه های طراحی شده متناسب با سطح سواد و سطح توانایی های فیزیکی و روحی دانشآموزان اش باشد.

اما نکته بسیار مهم تر این است که در جلسات مشاوره تلفنی کنکور مشاور وظیفه دارد در هر جلسه مباحثی تحت عنوان دانش های مشاوره ای را به طور کامل به شما آموزش دهد. اول از همه بریم سراغ 2 دلیل بسیار مهم که چرا مشاوره تلفنی کنکور با تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاوره گروپ بهترین گزینه ی دانش آموزان و کنکوری ها برای موفقیت در سال پیش روست. یکی از کارهای درستی که برای کنکور انجام دادم، انتخاب مشاور کنکور خوب در زمان درست بود. هرچند لازم است ساعات مطالعه برای کنکور عدد بالایی باشد و قطعا هر چه بیشتر مطالعه کنید احتمال کسب رتبه خوب بیشتر خواهد شد، اما داشتن انگیزه کافی و ساعت مطالعه بالا به تنهایی تضمین کننده موفقیت در کنکور نیست.

فعالیت اصلی این آموزشگاه های علمی در مشهد تدریس و برگزاری کلاس های ریاضی، کلاس فیزیک، کلاس شیمی، کلاس زیست، کلاس عربی، کلاس ادبیات و … این شخص باید با تمامی سراشیبی هایی احتمالی که در طول مسیر کنکور برای یک داوطلب کنکوری میتونه پیش بیاد رو به خوبی بشناسه و خودش هم با این عوامل مخرب رو به رو شده باشه. پس صرف اینکه مشاور مهندس یا دکتر باشد کافی نیست؛ بلکه مشاور باید در حداکثر درسها تسلط کافی داشته باشد و این یعنی کاربلد بودن. در این بخش نمونه سوال عربی دوازدهم درس 2 متوسط را برای شما عزیزان قرار دادهایم. یک اصل مشخص در دنیای بازاریابی وجود دارد و آن اینکه یک مؤسسه یا مشاور کنکور خوب اصولاً نیازی به تبلیغ ندارد.

کتاب های کمک آموزشی باید متناسب با سطح تو، برنامه و هدفت مشخص بشه. بهترین مشاوران تحصیلی و بهترین مشاوران کنکور راهنما به دانشآموزان کمک میکنند تا با قلدری، اختلاف با دوستان، مشکلات خانه و موارد دیگر برخورد کنند. تفاوت رشته تجربی از نظر تحصیل با سایر رشتهها آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری نشان دهنده این مسله است که اکثر داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی ثبت نام می کنند.

برنامه ریزی ویژه برای موفقیت در کنکور تجربی ارائه کند. مشاورهای مشاور گروپ که همگی از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری هستن یک سری راز و رمز ها و نکات مهم رو در اختیارتون قرار میدن تا شما هم بتونید مثل اون ها به یک رتبه و موفقیت فوق العاده دست پیدا کنید. شما پس از این آزمون می توانید سطح خود را در این درس بسنجید. امیدوار هستیم با ارائه بهترین مشاوره در این مقطع شما را در رسیدن به هدفتان یاری رسانیم. پسر جوانی که در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کند می گوید: من نیز سال سوم دبیرستان که بودم به هوای بهره گیری از روش رمزگردانی که توسط فردی در تلویزیون تبلیغ می شد به سراغ مؤسسه کنکورش رفتم اما به نظرم این روش بیش از حد بزرگنمایی شده بود زیرا با حفظ چند آیه یا فرمول به روش رمزگردانی که نمی توان در کنکور رتبه ۲۰ هزار آورد حال چه برسد به کسب رتبه های زیر ۱۰۰.

حتی اگر تیزهوشانی هم باشید خوب میدانید خودتان چند مرد حلاجید آیا خودتان را در حد یک قبولی پزشکی می بینید یا خیر ؟ همانطور که میدانید، یکی از مواردی که در قبولی کنکور تا حد زیادی تأثیرگذار است، توجه به اهمیت و ضریب هر یک از درسهاست. کنکور سال های اخیر به شدت سخت شده در این حد که درصد ریاضی رتبه یک کنکور تجربی سال 1400 حدود 55 % بود ! درست است که مشاوره کنکور مساله بسیار مهمی است و در آینده تحصیلی و غیر تحصیلی شما تاثیر زیادی دارد اما نیاز نیست برای هزینه مشاور کنکور بیش از حد خرج کنید.

بهترین مشاور کنکور زاهدان

پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور زنجان در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد. این مجموعه با توجه به آن که جامعه آماری خوبی دارد و سطح سوالات آن نیز استاندارد و شبیه سوالات کنکور می باشد مورد اطمینان بهترین مشاوران کنکور نیز می باشد همچنین در خصوص انتخاب کتب و منابع به عقیده نگارنده این مطلب بهترین کتابهای موجود در بازار کتاب های میکرو طبقه بندی شده گاج می باشندالبته در برخی از دروس مثل زیست شناسی استفاده از کتاب های تکمیلی دیگر همچون کتاب های نشر الگو نیز مورد توصیه برخی از بهترین مشاورین کنکور تجربی و ریاضی ایران میباشد برای موفقیت در کنکور، شما علاوه بر آنکه باید منابع درسی و کتاب های مناسبی داشته باشید و علاوه بر این که در آزمونهای آزمایشی معتبر باید شرکت کنید، باید توسط یک مشاور حرفه ای کنکور هدایت شویدتا با برنامه ریزی اصولی هفتگی و ماهانه و کنترل برنامه مطالعاتی شما، مسیر موفقیت را برای شما هموار کندمشاوره های کنکور در دو روش انجام میشود : روش نخست آن است که شما به دفتر کاری مشاوران کنکوری میروید و آنها پس از ویزیت کردن شما و ملاقات با شما برنامه هفتگی را به شما می دهند و در پایان هفته همان برنامه را از شما مطالبه میکنداما روش دیگر آن است که مشاور به منزل شما خواهد آمد و همان کارها را در منزل برای شما به صورت هفتگی انجام خواهد داد.

پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی رشته هایی هستند که بیشتر داوطلبان در صدد رسیدن به ان میباشند. کلاس هایی برای جمع بندی یا نکته و تست هم وجود دارن یا که فقط برای آموزش هستند؟ معرفی بهترین منابع کنکور : مشاور کنکور بهتون میگه چه کتاب هایی برای شما مناسب هستن؟ برای اولین بار در کشور، شما عزیزان می توانید کلیه سوالات خود پیرامون مدارک دانشگاهی، آزاد، سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور و آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پزشکی و پیراپزشکی در کلیه رشته ها اعم از مشاوره در زمینه رشته ها، ظرفیت پذیرش، پذیرش بدون کنکور از واحد آزاد و سراسری، معرفی دانشگاه ها، نحوه پذیرش از طریق های متفاوت، منابع آزمون، بهترین کتاب ها، بهترین جزوات و هر چیز دیگر که برایتان در این مقاطع ایجاد سوال می نماید را از مشاوران خبره موسسه فرا اندیشه که این مسیر را طی نموده اند، فقط با یک تماس در واتساپ از هر جای کشور بهترین و صحیح ترین پاسخ را در کمترین زمان دریافت نمایید. در این مقاله سعی میکنیم در مورد ویژگیها و وظایف یک مشاور تحصیلی کنکور با شما مشاوران تحصیلی صحبت کنیم.

خیلی از دوستهام درگیر پیچوخمهای مسیر کنکور شدند و من تونستم با قدرت بیشتری رکاب بزنم و از خیلی از رقبام جلو بیافتم. همین موارد باعث شد من تمرکز و سرعتم خیلی بالاتر بره و ساعت مطالعهام افزایش پیدا کنه. که متاسفانه دانش آموزا معمولا کمترین اهمیت رو به کتاب میدن و فک می کنن این آموزشگاه ها و معلم ها و مشاورا هستن که باعث می شن بچه ها موفق بشن. مهمترین کمکشون این بود که باعث شدند من هنوز هم هیچوقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و انرژی مثبتم رو نگه دارم. انگیزه ای ندارم ، میتونید به من راجع به ادامه کار انگیزه بدید ؟ بلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم چه کار کنم ؟ مهمترین ویژگی که ایشون داشت و به من خیلی کمک کرد، سخت گیری، نظارت و پیگیریهاشون بود که باعث میشد من با انگیزه بیشتری درس بخونم و پایبند باشم به برنامه؛ اینطور نبود که وقتی برنامه رو گرفتم من رو رها کنند تا جلسه مشاوره تحصیلی بعدی؛ بلکه کمکم میکردند در طول هفته هم برنامهام رو اجرا کنم. بنابراین مشاور باید با تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع مناسب، به دانش آموز کمک کند.

  • مدرس شیمی در سایت آموزشی آلاء
  • کدام استاد کنکور از نظر شما بهترین استاد کنکور است؟
  • مهندس متالوژی
  • رتبه ۳۴ کشور در کنکور ارشد
  • The best counselors for Shiraz entrance exam

همچنین می توانید در متن پیامک ذکر کنید که مایل هستید جلسه اول قبل از ثبت نام و قبل از پرداخت هزینه، مشاور از طریق تماس تلفنی با شما صحبت کنند یا از طریق چت در واتساپ و تلگرام. در واقع آنلاین بودن مشاوران تمامی کشور را به یک مکان یکسان تبدیل نموده است. یکی از بزرگترین ویژگیهای که مهندس فلاح رو از سایر مشاوران کنکور متمایز کرده، شیوه کاری ایشون هست. بعداً به عنوان رئیس کمیته تحقیقاتی و متعاقباً سایر کمیته های حاکمیتی از جمله بخش اداری، شورا و هیئت مدیره انتخاب شدم. ولی درصد کمی از آن ها موفق به قبولی در رشته های فوق می شوند. تا راهکار های اصولی و برنامه ریزی ای دقیق را در اختیار شما بگذارند.دروس عمومی درس تجربی و دروس اختصاصی ان هرکدام تکنیک خاصی برای تست زدن دارند که باید این تکنیک ها را به خوبی بدانید تا بتوانید مهارت تست زنی را پیدا کنید. شما از کلاسهای اخر هفته یوس در گاما استفاده کنید… خیلی تفاوتی نمی کند که شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری در حال آماده سازی خود برای شرکت در کنکور رشته ریاضی هستید و یا در کنکور رشته تجربی با غولهای مدعی برای قبولی درخانواده پزشکی در حال مبارزه باشید و یا حتی شاید دانش آموز سال نهم دهم یازدهم باشید و یا از اولیای دانشآموزان پایه باشید که بخواهید فرزندانتان را در مسیری درست هدایت نمایید ،در هر صورت تمامی گروههای نام برده شده برای رسیدن به موفقیت نیاز به یک مربی و یک مشاور حرفهای و بهترین تیم های مشاوره کنکور نیاز دارند تا به کمک ایشان مسیر دشوار موفقیت را طی نمایند .تعداد زیادی از خانواده ها و دانش آموزان ایرانی از بهترین دبیران ایران و برترین اساتید ایران استفاده می نمایند ،اما اعتقاد چندانی به کار مشاوره ای بهترین تیم های مشاوره کنکور و کار مشاوران ندارند ،البته عدم اعتقاد به وجود مشاور ریشه در ضعف برخی از مشاوران و روانشناسان دارد و این ضعف باعث گردیده که اعتماد عمومی به مشاوران کنکور و روانشناسان و بهترین تیم های مشاوره کنکور در حوزه های دیگر کاهش یابد اما فراموش نکنید .شما حتی اگر برترین اساتید کنکور ایران را در اختیار داشته باشید ،همانند تیم فوتبالی هستید که در تمام نقاط بازیکنان بسیار عالی و درجه یکی را جذب نموده .اما روی نیمکت مربیگری این تیم فردی بسیار ضعیف و ناتوان نشسته است ،قطعاً برترین های دنیا نیز بدون داشتن مربی و بدون یک هماهنگ کننده نمیتوانند، اثربخشی لازم را داشته باشند.

  • مدرس دبیرستان های فرزانگان و ابوریحان
  • برگزار کننده سیمنارهای ریاضی کنکور
  • The best counselor for Khorramabad entrance exam
  • مولف کتاب های شیمی مبتکران
  • مدرس صداوسیما
  • کلاسهای آنلاین برای دانشجویان کارشناسی سراسر کشور

8- از پدر و مادر خود بخواهید تابه صلاحدید خود یک تیم مشاوره کامل و متخصص را برای کمک به شما پیدا کنند. برنامه ریزی کنکور 99 : تا اینجا دیگه به طور کامل با خدمات مشاوره تلفنی مشاور گروپ به طور کامل آشنا شدی و قطعا این نکته رو فهمیدی که چرا تو سه سال اخیر مشاور گروپ یکی از معتبرترین برندهای مشاوره کنکور در ایران بوده. رضایت بالای دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مهندس فلاح شاهدی بر این موضوع هست که میشه ایشون رو یکی از بهترین مشاوران کنکور در سالهای اخیر بهشمار آورد. به ترتیب تمامی این اصول و قواعد بررسی میکنیم. برای اینکه در این رابطه اطلاعات کامل تری داشته باشید، در مقاله ای جداگانه زیر گروه های رشته تجربی را بررسی کرده ایم. پس پیش از انتخاب یک مشاور خوب ویژگی های زیر را مطالعه نموده ،تا در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی برای خود و یا برای فرزندتان انتخابی صحیح و اصولی را داشته باشید .در مورد اول بهترین مشاور تحصیلی ایران و بهترین تیم های مشاوره کنکور افرادی هستند که ،در حوزه بهترین و صحیح ترین روش های آموزش و یادگیری و متدهای جدید مطالعه و تکنیک های تست زنی تسلط بسیار بالایی دارند .یعنی یک مشاور خوب تحصیلی باید بتواند نحوه آموزش اصولی مطالب و نحوه صحیح مطالعه مطالب درسی و تکنیک های تست زنی و تکنیک های زمان و تکنیک های مربوط به روشهای یادداشت کردن و خلاصه نکات را به دانش آموزان در زمانهای مناسب آموزش دهد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما