themicbanner

بهترین مشاور کنکور – مهندس معین فلاح

دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل در این رشته برای دانشگاههای خارج از کشور اپلای میکنند. برای رسیدن به یک دوره مشاوره موثر باید هر جلسه انگیزه ای برای ادامه به وجود بیاید. بسیاری از موسسات معتبر کنکور با جذب رتبههای برتر کنکور سراسری از دانش آنها برای بهبود استراتژیهای خود استفاده میکنند و خدمات مشاورهای ویژهای را در قالب مشاوره با رتبههای برتر کنکور به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند. حتی در آموزشگاههایی که به صورت فشرده میخواهند زبانی را به یک فرد یاددهند معمولاً بازههای ۳ تا ۶ ماهه در نظر میگیرند. حتی زبان روسی هم به همین دلیل برای خود جا باز کرده است. آیا کسی که تاکنون حتی یک بار در طول استخر شنا نکرده می تواند مربی شنای خوبی برای شما باشد؟ پشت کنکوری ها تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری را شامل می شوند، کسانی که پیش از این نیز سابقه شرکت در کنکور را داشته اند اما نتوانسته اند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند و سعی دارند بار دیگر برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند؛ این افراد فارغ التحصیل هستند، پس در سال کنکور به تحصیل در مدارس نمی پردازند، در نتیجه از فضای آموزشی به دور هستند که این مسئله می تواند آنها را از باقی رقبای خود عقب بیاندازد، اما با شرکت در کلاس های کنکوری این مشکل رفع می شود.

این مقطع شامل فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و شامل گرایشهای: نرمافزار و الگوریتم، معماری سیستمهای کامپیوتری، هوش مصنوعی و شبکه و رایانش میشود. مشاوره کنکور تجربی 1401 دورخیز با معرفی منابع آموزشی معتبر، برنامه ریزی کنکور تجربی، روش های مطالعه و تست زنی و نحوه یادگیری اصولی و دراز مدت دروس، شما را در رسیدن به رتبه برتر در کنکور 1401 راهنمایی خواهد کرد. اما اگر جزء داوطلبان شناور کنکور هستید و کنکور زبان را به عنوان کنکور فرعی خود انتخاب کردهاید باید بدانید که یادگیری یک زبان خارجه یا لااقل یادگیری آن در حدی که بتوان در کنکور قبول شد، با یک مطالعه یک شبه حاصل نمیشود و باید به صورت بلندمدت برنامهریزی کنید. استاد حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان کرمانشاه در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. گفتنی است، میرصادقی نویسنده کتاب «برنامه ریزی با دوربین مداربسته» است که چند سال قبل به عنوان بهترین و خلاق ترین کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد. نویسنده «کتاب مشاوره و برنامهریزی هدف» هرچند در نظرسنجی های ما رتبه تک رقمی و دو رقمی نداشته است اما شاگردان سابق او که موفق به کسب رتبه های سه رقمی به بالاتر شده و اکنون دانشجویان دانشگاههای تهران هستند، معتقدند سرورپور مشاوری است: تأثیرگذار، دلسوز، دوست داشتنی، با نظارت خوب بر روی عملکرد بچه ها، ارائه برنامه های درسی منطبق با آزمون های آزمایشی یکی از مؤسسات کنکور و جلسات انگیزش تحصیلی بی نظیر.

ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود . آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور، نظارت مستمر بر کار شاگردان. امیر مسعودی از آن دست اساتیدی است که در زمینه های مختلف آموزشی از جمله برگزاری همایش ها و سمینارها، کلاس های آنلاین، کلاس های حضوری و همین طور تهیه دی وی دی های آموزشی فعالیت دارد و هر یک از دانش آموزان می توانند بر اساس شرایط خود یکی از منابع گفته شده را انتخاب و استفاده کنند. شانس قبولی داوطلب را در انتخاب رشته کنکور سراسری نسبت به رتبه ای که در سهمیه به دست آورده است را به درستی محاسبه کند.

این دیدگاه که اتفاقاً دیدگاه درستی هم هست به داوطلب کمک میکند تا یک سوپاپ اطمینان برای خودش داشته باشد و اگر بنا بر هر دلیل یا اتفاقی در کنکور اصلی خود عملکرد مطلوبی نداشت، بتواند در دانشگاه تحصیل کند. به همین دلیل مشاوره تحصیلی برای همه داوطلبان می توان ضروری شمرد. به همین دلیل آموزش تکنیک های تست زنی می تواند در این مورد نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد. از این قافله عقب نمانید و از تجربه بهترین مشاور تحصیلی در کرج استفاده کنید تا علاوه بر ورود به دانشگاه مورد علاقه، خودتان را هم کشف کنید. خدمات مشاوره کنکور تجربی 1401 مشاوره کنکور دورخیز در مدت زمان باقی مانده تا کنکور 1401 بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام خواهد داد. قطعا مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور معایب و مزایایی را به همراه خواهد داشت. یکی از معایب آن را می توان به زمانبر بودن استفاده از این خدمات نسبت به مشاوره های تلفنی و یا حضوری دانست. یکی از محاسنی که می تواند این معایب را جبران کند، تفاوتی است که شما برای مراجعه به مشاور خواهید داشت این تفاوت هم به لحاظ زمان مراجعه و هم از نظر مکان مراجعه می تواند بسیار جبران پذیر باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما