themicbanner

به‌روزرسانی‌های زنده Covid: CDC از کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند می‌خواهد زودتر عکس‌های اضافی دریافت کنند

[ad_1]

تصویرتا پایان سال گذشته، استیسی ریکس از اسپرینگ، تگزاس، پنج واکسن واکسن کرونا دریافت کرده بود.  او نقص ایمنی دارد و با خطر بیشتری برای مرگ در اثر این ویروس مواجه است.
اعتبار …کالاگان اوهار برای نیویورک تایمز

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در روز جمعه افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف را تشویق کرد که زودتر برای دریافت واکسن‌های اضافی برای ویروس کرونا مراجعه کنند، بخشی از آنچه دانشمندان آژانس به عنوان تلاشی برای تقویت سطح محافظت از آن افراد در مواجهه با ویروس بسیار مسری Omicron توصیف کردند. گونه.

اعضای کمیته مشورتی CDC همچنین حمایت خود را از تغییر دیگری در دستورالعمل‌های واکسیناسیون اعلام کردند و نشان دادند که شکاف بین دوز اول و دوم واکسن‌های Pfizer-BioNTech یا Moderna را از حدود چهار به هشت هفته افزایش می‌دهند.

این تغییر که انتظار می رود خطر عوارض جانبی مرتبط با قلب را کاهش دهد و اثربخشی واکسن ها را افزایش دهد، هنوز توسط کمیته رای گیری نشده و توسط CDC اجرا نشده است.

این به روز رسانی ها و سایر به روز رسانی های دستورالعمل های واکسیناسیون، تمرکز یک جلسه یک روزه در روز جمعه با دانشمندان و مشاوران متخصص CDC بود.

در طول این جلسه، مشاوران همچنین تایید خود را از واکسن کروناویروس مدرنا پس از تایید کامل سازمان غذا و دارو در روز دوشنبه به این واکسن به‌روزرسانی کردند و این واکسن دومین موردی بود که تاییدیه کامل نظارتی را دریافت کرد. دکتر. Rochelle P. Walensky، مدیر CDC، اواخر روز جمعه از واکسن مدرنا حمایت کرد.

بیشتر جلسه CDC بر روی چگونگی محافظت بهتر از افراد با سیستم ایمنی ضعیف متمرکز بود، که بسیاری از آنها در پاسخ به واکسیناسیون یا عفونت آنتی بادی های کمتری تولید می کنند و آنها را مستعد ابتلا به ویروس و خطرات بالاتر بیماری های جدی می کند. برخی از افراد دچار نقص ایمنی اخیراً شکایت کرده‌اند که داروخانه‌ها یا بیمارستان‌ها از دریافت دوز اضافی واکسن توصیه شده توسط CDC خودداری کرده‌اند.

دانشمندان CDC گفتند امیدوارند که راهنمای جدید مسیر آن گروه را برای دریافت عکس‌های اضافی هموار کند.

برای افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف یا شدید که سه دوز توصیه شده از واکسن‌های Pfizer-BioNTech یا Moderna را دریافت کرده بودند، CDC دوره‌ای را که مجبور بودند برای نوبت چهارم منتظر بمانند، کوتاه کرد و آن را از پنج ماه به سه ماه کاهش داد.

دکتر. الیشا هال، دانشمند CDC، گفت که آژانس نگران کاهش سطح محافظت در افراد مبتلا به سیستم ایمنی ضعیف است، به ویژه با توجه به سرعت انتشار نوع Omicron. دکتر. هال گفت که مطالعات کوچک همچنین نشان داده است که تجویز چهارمین دوز بلافاصله پس از یک سوم، پاسخ‌های ایمنی را در آن گروه تقویت می‌کند.

تنظیم‌کننده‌های فدرال در ماه اوت، سومین دوز Pfizer-BioNTech یا Moderna را برای برخی از افراد دارای نقص ایمنی که در ابتدا این واکسن‌ها را دریافت کرده بودند، مجاز کردند. مقامات بهداشتی دوز اضافی برای این گروه را بخشی جدایی ناپذیر از سری ایمن سازی اولیه خود می دانستند تا واکسن تقویت کننده.

CDC روز جمعه همچنین افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف یا شدید را که در ابتدا واکسن جانسون و جانسون دریافت کرده بودند، تشویق کرد که به جای یک دوز، دو واکسن اضافی مصرف کنند.

مشاوران متخصص CDC از تلاش برای محافظت بهتر از افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف استقبال کردند.

دکتر. کامیل کاتن، پزشک بیماری‌های عفونی در بیمارستان عمومی ماساچوست، گفت که تعدادی از افراد دچار نقص ایمنی را دیده است که در طول موج Omicron “عفونت‌های مهمی را تجربه کرده‌اند”. او گفت: “من واقعاً فکر می کنم که این کمک چشمگیری خواهد کرد.”

CDC همچنین به پزشکان اجازه داد تا واکسن‌های Pfizer-BioNTech یا Moderna را برای افراد دارای نقص ایمنی خارج از فواصل دوز توصیه‌شده در مواردی که “مزایای واکسیناسیون بیشتر از خطرات بالقوه و ناشناخته است” تجویز کنند.

CDC در یک به‌روزرسانی جداگانه، محدودیت‌هایی را در مورد زمان واکسینه شدن بیماران کووید که تحت درمان با تزریق آنتی‌بادی مونوکلونال قرار گرفته بودند، لغو کرد.

CDC قبلاً توصیه کرده بود که افرادی که آنتی‌بادی‌ها را دریافت می‌کنند – درمانی برای کووید که عموماً به صورت داخل وریدی در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌ها انجام می‌شود – قبل از واکسینه شدن با دوز اولیه یا تقویت‌کننده، 90 روز صبر کنند.

اما دستورالعمل به روز شده CDC می گوید که این بیماران دیگر نیازی به صبر ندارند، بر اساس شواهدی که نشان می دهد افرادی که اخیراً این درمان را دریافت کرده اند هنوز به واکسن پاسخ خوبی می دهند.

مشخص نیست CDC چه زمانی می تواند برای طولانی کردن زمان بین دوز اول و دوم واکسن های Pfizer-BioNTech و Moderna اقدام کند.

دانشمندان CDC روز جمعه شواهدی ارائه کردند مبنی بر اینکه یک فاصله زمانی هشت هفته ای منجر به پاسخ های ایمنی قوی تر و سطوح بالاتر محافظت در برابر عفونت یا بستری شدن در بیمارستان می شود. آنها همچنین گفتند که خطر عوارض جانبی جدی اما نادر را که به ویژه در مردان جوان مشاهده می شود کاهش می دهد – میوکاردیت، یا التهاب عضله قلب، و پریکاردیت، یا التهاب پوشش اطراف قلب. (این شرایط معمولاً خفیف هستند و همچنین می توانند از Covid-19 ناشی شوند.)

دکتر. متیو دیلی، محقق ارشد در Kaiser Permanente در کلرادو و یکی از اعضای کمیته مشورتی CDC، گفت که امیدوار است این تغییر برخی افراد را متقاعد کند تا واکسینه شوند. اگر پیام این باشد که “ما در حال حاضر یک واکسن یا واکسن بسیار موثر و بسیار ایمن داریم و این رویکردی برای ایمن تر کردن آنها است”، ممکن است برخی از افراد را متقاعد کند.”

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما