themicbanner

به روز رسانی زنده المپیک

[ad_1]

تصویرناتان چن از ایالات متحده در یک مسابقه تیمی روز جمعه در پکن
وام …داگ میلز / نیویورک تایمز

ناتان چن، دارنده مدال طلا، روز جمعه با یک پرتاب چهار امتیازی عالی با یک پیاده روی بی نقص و یک پرش ارتفاع، عنوان قهرمانی مسابقات انفرادی مردان را به دست آورد. در بازی های پکن

علاوه بر این، چن گام بزرگی برای نجات خود پس از یک جام جهانی ناامیدکننده 2018 برداشته است. او پس از اجرای تماشایی در برنامه طولانی پیونگ یانگ در انفرادی پنجم شد.

چن روز جمعه با یک تی شرت تاکسیدو مشکی و سفید برای دخمه پرپیچ و خم، دو چهار قلو، از جمله ترکیب چهار پا / حلقه سه انگشت، به ثمر رساند و 111.71 امتیاز را از آن خود کرد. عالی.

اما مسابقات انفرادی مردان برای هفته آینده برنامه ریزی شده است، بنابراین هنوز جشن گرفته نشده است.

قهرمان سه بار جهان چن، قهرمان سه بار جهان، گفت: “زمان و مکانی برای آن وجود خواهد داشت.” “من هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. البته من خیلی خیلی خوشحالم. شاید خیلی احساساتی نباشم اما خیلی خوشحالم.

تلاش های چن و به دنبال آن رقص ریتم با مدیسون هابل و زاخاری دونوهو در رده دوم و اجرای قوی آنها توسط الکسی کینیریم و براندون فریزر در مجموع 28 امتیاز از سه مسابقه اول گروهی خود را به ایالات متحده داد. (این مراسم روز یکشنبه برای برنامه کوتاه بانوان ادامه خواهد داشت)

آمریکا در دو المپیک اخیر مدال برنز را کسب کرده و امیدوار است در مرحله گروهی مدال دیگری کسب کند. در این مرحله، اسکی بازان احساس بهتری نسبت به همیشه دارند، به خصوص پس از چنین عملکرد شگفت انگیزی در دور اول.

من کشتن ناتان چن را تماشا کردم و اگر چیزی بود، کمی شادی و آرامش به من دست داد، زیرا احساس می کردم کشور ما با هم آماده است.

تیم کمیته المپیک روسیه با 26 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن مارک کوندراتیوک در رده سوم مردان قرار گرفت و ویکتوریا سینتینا قهرمان جهان و نیکیتا کاتسالاپوف در رده دوم قرار گرفتند.

چین با 21 امتیاز پس از رکورد شکنی سوئی وینگینگ و هان کنگ سوم است.

اسکیت تیمی یک مسابقه ترکیبی است که 10 کشور را در هر چهار رشته اعزام می کند. (خب، همه تیم‌ها در همه رشته‌ها تغییر نکرده‌اند. تست‌های مثبت ویروس کرونا تیم‌های آلمان و اوکراین امتیاز و امیدهای کسب مدال را از دست داده‌اند.)

فرمت این رویداد را مانند یک مینی المپیک متحد می کند. هر گروه به یک تیم مردانه، زنانه، زوجی و هاکی روی یخ ملحق می شود و هر کدام دو روش را مانند مسابقات بزرگ انجام می دهند. امتیاز بر اساس ترتیب تکمیل (10 برای اول، 9 برای دوم، 8 برای سوم، و غیره) تعلق می گیرد. پنج کشور با بهترین نتایج پس از دور اول روز دوشنبه به اسکی آزاد راه یافتند و پس از همه رویدادها، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده می شود.

اگرچه مسابقات تیمی به خودی خود فقط یک مدال نیست. این هنوز فرصتی برای اسکی بازان فهیم است تا سرنخی از اینکه چه کسی برای رویدادهای بزرگ آینده در وضعیت خوبی است به دست آورند. کشورها معمولاً اسکی های بزرگ ارسال می کنند، اما می توانید بین دو اسکوتر یا گروه بین برنامه ها جابجا شوید. به عنوان مثال، چهار سال پیش، چن یک طرح برای آمریکایی ها ساخت و آدام ریپون اسکیت رایگان من را گرفت.

سایر رویدادهای روز جمعه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از برگزاری مراسم افتتاحیه انجام خواهند داد. منحنی دوگانه مختلط همچنان ادامه دارد و ایالات متحده به دنبال پیروزی 1-2 مقابل سوئد است. همچنین دو بازی هاکی زنان در این برنامه وجود دارد، اگرچه بازی های مورد علاقه بزرگ در ایالات متحده و کانادا تعطیلات دارند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما