themicbanner

تات آخرین ساعات زندگی خانم بازیگر از زبان همسرش

[ad_1]

شامگاه سه‌شنبه دهم اسفندماه، وقتی فلفن قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران در آمد یکی از خط افسران کلت قلی کلی به‌گفته افسر پلیس، متوفی زهره فکور، یکی از بازیگران سرشناس تلویزیون و سینما بود که در اتاق خواب دیده می‌شد و در نگاه اول.

به گزارش همشهری، پس از این تماس بود که بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل زندگی بازیگر جوان که طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک بود حاضر شدند. سند ساعت از مرگ جن جوانی که متولد سال 57 و متاهل بود می‌گذشت.

تد متوفی در اتاق خواب و در حالی که پیدا شده بود که لباس خانگی ت نن داشت. . . . . .

در ننر نیز نند ورق قرص چش ی‌خم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص می‌شود که آن‌ها مسمومیت دارویی دارند. . . .. .

در ادامه تحقیقات معلوم شد اولین فردی که جسا کشف شده همسر خانم بازیگر بوده است. ی ننده سینما و یزیلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به‌شدت از مرگ شمسرش شوکه بده بود وقتی کمی آرام‌تر شد به قاضی جنایی گفت: سمسرم به نتایی در این ثهارتمان. ن روز سرحال بود و مشکل خاصی نداشت.

آخرین تماس هم به روز دوشنبه برمی گردد یعنی یک روز پیش از مرگ همسرم. بهترین راه برای از بین بردن جای جوش روی صورت چیست؟ . . . . . وقتی اینها را از زبان مادر همسرم شنیدم دلشوره عجیبی به جانم افتاد.

. . . . او در شبکه‌های آم آنلاین نیست و این سوال درباره من و مادرش را بیشتر می‌کرد.

. . . . سراسیمه راهی محل زندگی او شدم اما وقتی به مقابل آپارتمان رسیدم هرچه زنگ زدم، در را باز نکرد. کا کمک سرایدار وارد آپارتمان شدیم و با دیدن پیکر بیجان او در اتاق خواب به‌شدت شوکه شدم. چهرچه صدایش زدم جواب نداد و سرایدار نیز به اورژانس زنگ زد. . . . . .

این مرد گفت: آن چیزی که می‌شنیدم باورکردنی نبود و نمی‌توانستم مرگ او را باور کنم. او داغ بزرگی بر دل همه ما گذاشتیم. زمسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ مشکلی نداشت و زنی شاد بود. . . . . . . . .. .

چمچنین در ادامه تحقیقات اطلاعاتی منتشر کرد که متوفی چند ساعت قبل از مرگش پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یکی از برنام ها را منتشر کرد. در این کلیپ مجری برنامه متوفی سوالی می‌پرسد مبنی بر اینکه اگر برمی‌گشت به سال‌های قبل (20 25 25 سال قبل) با هم این مسیر را انجام داد. ت و و ج سخ سخ سخ سخ سخ سخ سخ سخ ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی یر

. . . . .

او در ادامه می‌گوید که اگر بچه‌دار هرگز به او اجازه نمی‌دهد بازیگری را انتخاب کند و وارد این حرفه شود. پس از انجام تحقیقات اولیه، باز جنایی دستور پرس و از خانواده متوفی و ​​بررسی مجدد خانه را صادر کرد تا خانم بازیگر نوشته های خود را کشف کند و جزئیات بیشتری را از این دست انجام دهد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما